ستاره سابق یونایتد می‌گوید منچسترسیتی در صورت جدایی پپ گواردیولا تنها و تنها یک گزینه را برای جانشینی او مد نظر خواهد داشت: میکل آرتتا.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پژوهشگران دانشگاه تهران موفق شدند با استفاده از دوایر درختان اُرس، میزان بارش-تبخیر و تعرق را در زاگرس مرکزی پیش‌نگری کنند که این امر نشان‌دهنده شدت خشکسالی در سال‌های آینده است.
این بازیگر کالیفرنیایی رژیم غذایی سختی دارد و آن‌طور که خودش در مصاحبه‌ای اعتراف کرده در طول پنج تا ۱۰ سال گذشته حدود ۶۰۰۰ کالری در شش یا هفت وعده غذایی در روز مصرف کرده است.
دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، کیلیان امباپه را تشویق کرد راهی شیاطین سرخ شود چرا که در این تیم می‌تواند مسیری مثل کریستیانو رونالدو را طی کرده و به اسطوره‌‌ای در حد او تبدیل شود.
مس کرمان بعد از سقوط تلخ در لیگ بیست و دوم، چالش جدید خود را برای بازگشت به سطح اول مسابقات آغاز کرده است.
عملکرد ضعیف تیم ملی والیبال در دو هفته رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال باعث نگرانی کارشناسان و اهالی این رشته شده؛ آنهم در شرایطی که ایران از هشت مسابقه 6 بار شکست خورده است.
عضو جامعه روحانیت مبارز مدیریت با درایت و کیاست را از جمله شاخصه‌های رهبر انقلاب دانست و گفت: اینکه ایشان با این ویژگی ها کشور را مدیریت می کند جای تقدیر دارد.
دوایت یورک این باور که منچستریونایتد زیر نظر اریک تن‌هاخ پیشرفت کرده را زیر سوال برد و گفت، تن‌هاخ بیشتر از سولسشر باخته است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به دیدار با استقلال به خاطر درایت و تجربه کادر فنی امیدوارم.
منتظر خبر‌های خوش دیگر باشید که با درایت مقام معظم رهبری صورت می‌گیرد و اخبار دیپلماتیک امروز ادامه خواهد داشت، در سایه سار میدان و این میدان یعنی قدرت ایمان و بازدارندگی جمهوری اسلامی.
رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: هدایت انقلاب در عرصه بین‌الملل و خنثی‌سازی فتنه‌های چند دهه اخیر از ویژگی‌های رهبر معظم انقلاب است.
وزیر کشور در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز گفت: نماز دوای هر دردی است و به مصداق آیه شریفه "ان الصلوه تنهی عن الفحشاء و المنکر" برطرف کننده آسیب های اجتماعی است.
مس رفسنجان با مربیگری محمد محمد کاظم نیز نتوانست طعم برد را بچشد.
راه و روش آرام کردن متولدین هر ماه به خاطر شخصیت گوناگونی که دارند، متفاوت است.
دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، درباره کریستیانو رونالدو صحبت‌هایی مطرح کرده که به نظر می‌رسد رابطه او و شیاطین سرخ را پرتنش‌تر خواهد کرد.
مسئولان و مدیران نظام اگر با درایت بتوانند عکس‌العمل‌های خشن، عصبی و فاقد تدبیر را کنترل و مدیریت کرده و به این اعتراضات از زاویه فرصتی برای اصلاح نگاه کنند، خواهند توانست معترضین را به آرامش دعوت کرده و از وارد آمدن شوک‌های بعدی به جامعه جلوگیری کنند.
ریابکوف گفت: امریکا قادر به مذاکره نیست و با همکاری متحدان غربی‌اش، کی‌یف را مستقیما به انجام عملیات نظامی علیه اراضی‌مان تا آخرین اوکراینی برای وارد کردن شکست راهبردی به روسیه تشویق می کند.
دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی با اشاره به افزایش عملیات های مقاومتی در کرانه باختری در ماه سپتامبر گذشته، درباره آغاز انتفاضه مسلحانه فراگیر در کرانه باختری هشدار دادند.
مقامات اقلیم کردستان عراق استفاده کارمندان از شبکه های اجتماعی در دوایر دولتی را ممنوع کردند.
هافبک نفت مسجدسلیمان می گوید این تیم با درایت مهاجری مسیر خوبی را طی می کند.
درد اصلی که این روزها دوایر امنیتی رژیم صهیونیستی را نگران می کند، اعتصاب اسرای فلسطینی نیست که ممکن است اوضاع را بدتر کند، بلکه نگرانی از افزایش درگیری ها در کرانه باختری است.
اهواز- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: با درایت وزیر نفت و دولت سیزدهم امروز حدود ۹۰۰ میلیون دلار طرح و پروژه نفتی در خوزستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می‌رسد.
در دوران قاجار به جز وبا و طاعون، گاهی سایر بیماری‌های مسری هم بلای جان سکنه تهران می‌شد، یکی از این بیماری‌ها «تب نوبه» بود. گفته می‌شود علاج این بیماری «گنه گنه» بوده است و گاهی آنقدر شدت می‌گرفته و تقاضای برای این دارو بالا می‌رفته که موجب نایابی آن می‌شده و سودجویان هم به دنبال گران فروشی و تقلب دارو بودند.
وزیر اطلاعات درباره وضعیت امنیت کشور گفت: با درایت و دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهاد‌های امنیتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است.
عرضه خودرو در بورس قیمت ها را متعادل می کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ