رضا کرملاچعب، مهاجم نیم فصل دوم ون‌پارس به چادرملو اردکان پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهباززاده در ادامه مسیر سقوط؛ اولین اخراجی لیگ!
برنامه مراحل حذفی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد و تیم ملی ایران مسیر بسیار دشواری برای کسب مقام قهرمانی پیش رو دارد.
قیمت نفت در آغاز معاملات روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر باقی ماند زیرا نگرانی ها در مورد چالش های اقتصاد جهانی و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا،گمانه زنی های مربوط به کاهش عرضه اوپک پلاس را خنثی کرده است.
یاسوج_ مسیر ورودی شهر یاسوج از سمت پلیس راه شیراز همچنان حادثه ساز است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع، مسئولیت پشتیبانی از نیروهای مسلح را بر عهده دارد. این پشتیبانی هم در زمینه تجهیزات و تسلیحات و هم در زمینه خدمت رسانی است.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هیات های فنی از آژانس انرژی اتمی به ایران سفر کردند و گفتگوهای فنی انجام شده است و این گفت‌وگو ها در مسیر های توافق شده ادامه دارد.
مالک باشگاه ناپولی حالا سرمست از صعود تاریخی به جزو هشت تیم برتر اروپا، به فعالیت در فضای مجازی می‌پردازد.
کادر فنی تیم فوتبال سپاهان کار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی مقابل فولاد خوزستان دارد.
سرمربی پرسپوليس در شرایطی ۱۵ هفته پرماجرا را با صدرنشینی به پایان رسید که همچنان نگرانی بزرگی نسبت به آینده پیش روی خود می‌بیند.
مشهد ـ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش گفت: تضمین انقلاب و کشور، ادامه راه شهدا و در مسیر ولایت بودن است.
رئیسی گفت: جاهلیت مدرن که مسلح به انواع سلاح‌ها و ابزار‌های نوین است، می‌خواهد ملت‌ها واقعیت‌ها را ندانند و مانع شناخت حقیقت در جامعه می‌شود.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً انقلاب اسلامی محکم و پابرجا به مسیر خود ادامه می‌دهد و بر همه ملت‌های دنیا تأثیر گذار خواهد بود.
مدافع باتجربه مس‌کرمان مدعی است این تیم قادر خواهد بود از تعطیلات لیگ به بهترین شکل برای دستیابی به هدف خود در ادامه مسیر لیگ سود ببرد.
محمد حسین مردامند ابتدای فصل کمی دیر به اردوی تیم آبی ملحق شود و طبیعی بود در ایده های ابتدایی سایپنتو جای نگیرد.
وزیر دفاع گفت: مسیر قدرت درون زا در جمهوری اسلامی ایران و به ویژه در عرصه موشکی با قوت ادامه دارد و این رویکرد در همه ی ابعاد مختلف صنایع دفاع تسری یافته و نهادینه شده است.
قرار گرفتن در رتبه هشتم جدول رده‌بندی چیزی نیست که در این فصل برای نارنجی‌پوشان رفسنجانی جذابیتی داشته باشد.
مهاجم باتجربه سایپا مدعی است تیمش قادر خواهد بود با هماهنگی بیشتر در ادامه فصل به نتایج مناسبی در مسیر صعود دست یابد.
یک روز پس از پیروزی‌ای که شاگردان امیر قلعه‌نویی را بالاتر از تمام مدعیان به صدر برد، آنها جایی در غرب تهران ریکاوری مفصلی زیر نظر کادر فنی انجام دادند.
وزیر ارتباطات گفت: دولت سیزدهم به دنبال توسعه اقتصاد دیجیتال است و محدودیت‌های ایجاد شده در چند روز گذشته نیز می‌گذرد و مسیر شتابان توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه می‌یابد
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها استوار مانده و با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.
رئیس مجلس خبرگان با اشاره به نقش ولایت فقیه در حفظ کشور در فتنه‌ها و بحران‌ها ازجمله فتنه ۸۸ تصریح کرد: وجود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موجب حفظ کشور در بحران‌ها شده است. ولایت فقیه مسئله تازه‌ای نیست و در ادامه مسیر انبیاء و ائمه بزرگوار ماست.
رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه در حوزه دیپلماسی ورزشی از تجربه گذشته استفاده خواهد کرد، گفت: در مجموع مسیر صالحی امیری را ادامه می‌دهم اما با تجربه و سلیقه خودم
علیمرادلو: مسیر پیشرفت بهمن ادامه خواهد داشت
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: کسانی که ۸ سال بر مسند نخست وزیری این کشور تکیه زده بودند، مشروعیت شان با ولایت فقیه بود و خائنان و منافقین بدانند قطار انقلاب به مسیر خود ادامه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ