اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا علیمرادی اظهار کرد: با شروع بارش‌های فصلی و ایجاد جریان‌های آبی در جنوب استان علاوه بر خطر بروز سیلاب در منطقه، موجب جابه‌جایی تمساح پوزه‌کوتاه یا همان گاندو‌ها بین آبگیر‌ها و هوتک‌ها می‌شود که مردم باید به‌شدت مراقب حمله آن‌ها باشند.
در روزهای اخیر و در آستانه انتخابات اتاق بازرگانی تمامی نامزدهای این انتخابات تمام قد از بخش خصوصی دفاع می‌کنند. اما هیچ یک از آنها تصویر دقیقی از آنچه که در نظر آنها بخش خصوصی است ارائه نمی‌دهند. با بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن که به تعبیر خود، بیش از پنجاه سال در پتروشیمی، خودروسازی و لوازم خانگی و صنعت هوا فضا تجربه مدیریتی به عنوان بخش خصوصی را دارد گفت‌وگویی شده است. از علیمرادلو درباره تعریفش از بخش خصوصی و نقش اتاق بازرگانی در این رابطه پرسیده شده است.
بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن از آمادگی این گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجاری و شهری خبر داده است.
بیوک علیمرادلو، مدیرعامل گروه بهمن از آمادگی این گروه برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجاری و شهری خبر داده است. در همین راستا گروه بهمن، حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل و مهرداد حق‌بر مدیرعامل سیبا موتور از ظرفیت‌های این تجاری سازان در نوسازی ناوگان تجاری گفته‌اند.
علیمرادلو گفت: صنعت خودرو در ایران قدیمی است و قطعه سازان نمی‌‎توانند با تکنولوژی روز دنیا رقابت کنند و برای عبور از این مشکلات باید تصدی این صنعت به بخش خصوصی واگذار شود.
روایتی از توران علیمراد درباره سختی‌های انتخاب اولین وزیر زن در جمهوری اسلامی ایران را در این ویدئو مشاهده کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ