نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً انقلاب اسلامی محکم و پابرجا به مسیر خود ادامه می‌دهد و بر همه ملت‌های دنیا تأثیر گذار خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین‌علیه‌السلام مصادف با شب هشتم ماه محرم‌الحرام در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب (سه‌شنبه) برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری درباره ابعاد شخصیتی حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام به‌عنوان الگوی تربیتی تراز اسلامی برای جوانان به ایراد سخن پرداخت و در ادامه آقای سید مجید بنی‌فاطمه در رثای این شهید والا مقام کربلا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی (ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
اولین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه امام خمینی(ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب برگزار شد. در این مراسم ابتدا قاری بین المللی آقای سعید پرویزی به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت. سپس حجت الاسلام والمسلمین صدیقی سخنرانی کرد. در این مراسم آقای مهدی سلحشور نیز به مرثیه سرایی و مداحی پرداخت. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی(ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیانات رهبر انقلاب درباره مسمومیت دانش آموزان پاسخ محکمی به کسانی بود که مستقیم یا غیرمستقیم جمهوری اسلامی را متهم به دست داشتن در این ماجرا می کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی اهانت‌های اخیر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم را در چند کشور اروپایی محکوم کردند.
رهبر انقلاب اسلامی اهانت‌های اخیر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم را در چند کشور اروپایی محکوم کردند و این اهانت‌ها را نشانه دشمنی استکبار با اصل اسلام دانستند.
دادگاه انقلاب اسلامی تهران یک تبعه بلژیک را به اتهاماتی همچون جاسوسی به حبس محکوم کرد.
دادگاه انقلاب اسلامی تهران یک تبعه بلژیک را به اتهاماتی همچون جاسوسی به حبس محکوم کرد.
دادگاه انقلاب اسلامی تهران یک تبعه بلژیک را به اتهاماتی همچون جاسوسی به حبس محکوم کرد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شبکه‌های معاند به مانند ایران اینترنشال، بی‌بی سی، من و تو و صدای آمریکا علیه جمهوری اسلامی فعالیت کرده و بسیج شدند کشور را نابود کنند، گفت: جمهوری اسلامی پاسخی محکم به عوامل رسانه‌ای دشمن و منافقین آلبانی‌نشین خواهد داد.
فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه برای شکست دادن دشمن به علم و فناوری نیازمندیم گفت: دشمنان برای اینکه مدل انقلاب اسلامی را ناتوان و ناکارآمد کنند، بر متوقف کردن پیشرفت نظام متمرکز شده‌‌اند.
این شبکه با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم ربایی و اخذ اعترافات ساختگی از طریق شبکه اراذل و اوباش میکرد که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند. اعضای این باند، با هدایت افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح جنگی اقدام به آدم ربایی کرده و دستمزد خود را بصورت ارز دیجیتال دریافت کرده بودند.
بیش از 600 نفر از خانواده‌های معظم شهدا با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام همبستگی با انقلاب اسلامی، صدور هرگونه اطلاعیه به اسم خانواده‌های شهدا را شدیداً محکوم کردند.
ائتلاف جوانان ۱۴ فورین بحرین ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی ایذه، شهادت ۷ نفر در جریان این عملیات کور تروریستی را به رهبر انقلاب اسلامی و ملت ایران تسلیت گفت.
رهبر انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات یک‌ هزار و هشتصد و شصت و دو تن از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
رهبر انقلاب اسلامی با عفو و تخفیف مجازات یک‌ هزار و هشتصد و شصت و دو تن از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضائی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
شورای وحدت انقلاب اسلامی، اقدامات ساختارشکنانه و تعرض به مال و جان و نوامیس مردم را شدیداً محکوم کرد و رسیدگی قاطع و عادلانه به پرونده هنجارشکنان و آشوب‌طلبان را از مسئولان مطالبه کرد.
حزب نسل نو با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور به نقش و جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جایگاه بانوان بعد از انقلاب در هیچ کجای جهان نظیر ندارد.
حزب نسل نو با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور به نقش و جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جایگاه بانوان بعد از انقلاب در هیج کجای جهان نظیر ندارد.
اعضای یک باند قاچاق زنان و دختران جوان از سوی دادگاه انقلاب اسلامی ارومیه به اعدام محکوم شدند.
رای پرونده قاتل نگهبانان شرکت کشتیرانی شهریار و ضارب ماموران انتظامی در خیابان طالقانی تهران از سوی رئیس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی صادر شد.
وزیر اطلاعات درباره وضعیت امنیت کشور گفت: با درایت و دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهاد‌های امنیتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است.
رئیس جمهور با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه، روحیه سلحشوری جوانان مبارز فلسطینی را امتداد راه انقلاب اسلامی دانست.
عرضه خودرو در بورس قیمت ها را متعادل می کند
نماینده ولی فقیه در سپاه، گفت: دشمنان بدانند که روحانیت و حوزه‌های علمیه محکم و استوار سنگرنشین انقلاب اسلامی و پیرو مقام معظم رهبری بوده و میدان را در برابر تهاجم‌ها خالی نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ