دادستان عمومی و انقلاب باغملک در پی غرق شدن ۲ برادر در رودخانه باغملک، از بازداشت مسئول باشگاه ورزشی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اطلاعیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمده است: ستاد و تشکیلات زیرمجموعه آن اساسا در معاملات سهام پتروشیمی‌ها نه در روز‌ها و ماه‌های اخیر و نه در گذشته نقش و سهمی نداشته اند.
خبر بازداشت چند نفر از مدیران ستاد اجرایی فرمان امام تکذیب شد.
سرویس اطلاعات نظامی ارتش عراق از بازداشت ۴ تروریست داعشی تحت پیگرد خبر داد.
سازمان اطلاعات و تحقیقات فدرال عراق روز یکشنبه از به دام انداختن ۶ تروریست خطرناک داعشی خبر داد که یکی از آنها مسئول جنبش الصحوه در لطیفیه استان بابل را کشته بود.
ایذه- دادستان عمومی و انقلاب باغملک در پی غرق شدن ۲ برادر در رودخانه باغملک، از بازداشت مسئول باشگاه ورزشی خبر داد.
در پی غرق شدن دو نوجوان در اردوی تفریحی یک باشگاه رزمی در منطقه باغملک خوزستان، مسئول این باشگاه بازداشت شد.
وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که علیه ۱۱ تن از مقامات ایرانی محدودیت‌های صدور روادید اعمال کرده است که مدعی است مسئول «سوء رفتار، بازداشت یا کشتن مشارکت‌کنندگان در اعتراضات بوده‌اند یا شریک جرم آن بوده‌اند و آن‌ها را از حقشان برای آزادی بیان و تجمعات مسالمت‌جویانه محروم کرده‌اند.»
سرهنگ فرزاد پورنظری مسئول واحد اطلاع رسانی پلیس کرمانشاه خبر بازداشت و زندانی شدن «بهنام زارعی» را تکذیب کرد و گفت: «خبر زندانی شدن مامور فراجا صحت ندارد و این مامور مرتکب تخلفی نشده است که زندانی شود. در کلیپ منتشر شده مامور ما با خانم محجبه‌ای که از او فیلمبرداری می‌کند و قصد دارد او را مجاب به برخورد با بی حجابی کند پاسخ داده که در قانون در خصوص برخورد با حجاب اشاره‌ای نشده است».
روزنامه شرق اعلام کرد: مدیر مسئول «دیده‌بان ایران» بازداشت شد
وزیر امور خارجه آلمان در اظهارات مداخله‌جویانه‌اش درباره امور داخلی ایران، با اشاره به اجرای حکم اعدام برای دو تن از افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران، گفت: با این بسته تحریمی، ما به طور ویژه کسانی را هدف قرار می‌دهیم که مسئول اعدام‌ها و خشونت علیه مردم بی‌گناه هستند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، پس از بازداشت چند مقام این اتحادیه، تحقیقات پلیس بلژیک درباره فساد مالی در اتحادیه اروپا را «نگران‌کننده» خواند.
در ادامه بیانیه آمده که این مسئول رسانه‌ای داعش با نام اختصاری «ع.ع.ع» در منطقه «الکرامه» بازداشت و تحویل دستگاه ذی‌ربط داده شد.
دادستان مرکز استان کرمانشاه گفت: حدود ۳۰ نفر در ارتباط با این حادثه بازداشت شده اند که ضارب نیز در میان آن‌ها است.
به گفته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مدیران مسئول روزنامه‌هایی که خبرنگاران در آن‌ها مشغول به کار بودند، اگر مدارک مستند بدهند یا ندهند، این پرونده‌ها پیگیری می‌شود. ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی گزارشی ارائه کرده‌است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال پیگیری آن است.
وزیر کشور ترکیه با اعلام خبر بازداشت یک زن به‌عنوان عامل بمب‌گذاری در خیابان استقلال استانبول، گروهک تروریستی پ ک ک را مسئول این انفجار توصیف کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای رسیدگی به وضعیت ۲ خبرنگار روزنامه‌های هم‌میهن و شرق از مدیران مسئول آن‌ها درخواست کردیم مستندات‌شان را در اختیار ما در وزارت‌خانه قرار دهند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهوری با تاکید بر لزوم منع ورود نیروهای امنیتی به محیط دانشگاه‌ بر ادامه پیگیری وضعیت دانشجویان بازداشتی از نهادهای مسئول تاکید و اعلام کرد که معاونت حقوقی تمام ظرفیت‌های خود را برای حل و فصل مشکلات در حد توان و اختیارات خود به کار می‌برد.
دکتر محمد رئیس‌زاده، رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای، معاونت انتظامی را مسئول کمیته پیگیری بازداشت شدگان جامعه پزشکی کرد.
اکثر دانشجویان دانشگاه تهران که در طول دو هفته اخیر توسط مراجع مسئول بازداشت شده بودند، آزاد شده‌اند.
ریاست استخبارات طالبان اعلام کرد: عبدالمالک مسئول روابط خارجی، مالی و جذب گروه خوارج (داعش) بازداشت شد. استخبارات طالبان افزود: عبدالمالک از اوکراین، آلمان و اسپانیا برای کمک مالی به گروه خوارج (داعش) پول جمع‌آوری می‌کرد و افراد را از کشور‌های یادشده به گروه داعش جذب می‌کرد. وی در یک عملیات نظامی پیچیده نیرو‌های استخبارات طالبان بازداشت شده است. محل دستگیری عبدالمالک اعلام نشده است.
رئیس دانشگاه تهران، پیش از ظهر امروز یکشنبه ۱۰ مهر با هماهنگی یک مقام مرجع مسئول، به دیدار دانشجویانی رفت که در پی حوادث روز شنبه ۹ مهر ماه بازداشت شده بودند.
با مراجعه خانواده‌های تعدادی از این دانشجویان به دانشگاه تهران در شامگاه شنبه و پیگیری مسئولان دانشگاه از مسئولان ذی ربط؛ مشخص شده که این دانشجویان توسط یک مرجع مسئول بازداشت شده‌اند.
مدیر مسئول روزنامه هم‌میهن به بازداشت خبرنگار این روزنامه واکنش نشان داد و گفت: الهه محمدی از سوی روزنامه به سقز رفت و مسئولیتی متوجه او نیست.
وزیر راه و شهرسازی درباره بازداشت اخیر یک مقام مسئول در وزارت راه گفت: چون اطلاع دقیقی ندارم نمی‌توانم اظهار نظر کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ