سرهنگ فرزاد پورنظری مسئول واحد اطلاع رسانی پلیس کرمانشاه خبر بازداشت و زندانی شدن «بهنام زارعی» را تکذیب کرد و گفت: «خبر زندانی شدن مامور فراجا صحت ندارد و این مامور مرتکب تخلفی نشده است که زندانی شود. در کلیپ منتشر شده مامور ما با خانم محجبه‌ای که از او فیلمبرداری می‌کند و قصد دارد او را مجاب به برخورد با بی حجابی کند پاسخ داده که در قانون در خصوص برخورد با حجاب اشاره‌ای نشده است».
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر قطر نامه‌ای از پادشاه مراکش دریافت کرد که موضوع آن روابط دوجانبه میان دو کشور و راههای تقویت آن است.
رسانه‌های عبری اعلام کردند که مقامات عربستان سعودی محتواهای درسی ضدصهیونیستی را از کتب آموزشی در این کشور حذف کرده‌اند.
انتشار ویدئویی که سازندگان بی نام و نشان آن، به دختران و زنان بی حجاب تذکر می‌دهند، به دلیل محتوای رعب آور و صداگذاری‌هایی که ترس را به مخاطب القا می‌کند، این گمانه زنی را مطرح کرده که احتمال بازگشت ارشاد به خیابان‌ها تا اندازه‌ای محتمل است.
ویتنام به شبکه های اجتماعی خارجی اعلام کرده است از هوش مصنوعی برای ردیابی محتوای مخرب استفاده کنند.
امارات از رئیس جمهور عراق برای نشست در کنفرانسی در این کشور دعوت به عمل آورد.
فاکوندو مدینا، مدافع آرژانتینی لانس که بابت اظهاراتش پیش از بازی با پاریس جنجال به پا کرده بود، محتوای مکالمه خود با مسی در پایان بازی را فاش کرد.
به گفته ژائو برانت وزیر سیاست های دیجیتال برزیل، دولت این کشور مشغول بررسی است تا پلتفرم های اینترنتی که از محتوایی مانند تبلیغات درآمدزایی می کنند را قانونمند سازد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن پیام تبریکی به رئیس جمهور چین فرستاد.
گوگل مشغول آزمایش هایی است تا دسترس به محتوای خبری را برای برخی کاربران کانادایی مسدود کند.  این تست در واکنش به لایحه اخبار آنلاین دولت این کشور انجام می شود.
منابع کویتی از پیامی خبر دادند که ولیعهد سعودی برای همتای کویتی خود ارسال کرده است.
وزارت دفاع انگلیس در بیانیه ای به تشریح محتوای اولین بسته حمایتی صندوق کمک به اوکراین پرداخت.
وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ردیف بودجه برای اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین خبرداد و گفت: محتوای کتب درسی دانش‌آموزان با تغییرات جدی همراه خواهد بود.
شاه بحرین تلفنی با رئیس جمهور سوریه گفتگو و اعلام کرد که در کنار سوریه و مردم آن در این شرایط دشوار قرار دارد.
وزیر آموزش‌ و پرورش گفت: محتوا و فرایند و فناوری آموزش، شایسته است در جهت فطری انسانی خدایی، معادی و دارای پیوست اخلاقی باشد تا مدارس رسالت خود را برای نسل آینده بشر به نیکی انجام داده باشد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز پیام مکتوبی از سوی عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر درباره روابط دوجانبه محکم میان دو کشور دریافت کرد.
هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها؛ سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی محتوای مرتبط با این شهید در کتاب‌های درسی را معرفی کرد.
هم‌زمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها؛ سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی محتوای مرتبط با این شهید در کتاب‌های درسی را معرفی کرد.
معاون گردشگری دستورالعمل طرحی را تشریح کرد که براساس آن از شرکت های بزرگ اقتصادی خواسته شده به زبان های خارجی، محتوای گردشگری تولید کنند تا از آن بعنوان هزینه قابل قبول مالیاتی استفاده شود.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اینکه تولید محتوای مفید برای جوانان یکی از مصادیق جهاد تبیین و فعالیت‌های انقلابی در فضای مجازی یک جهاد بزرگ است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران جزئیات بسته خرسندساز کارکنان شهرداری را تشریح کرد.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تهران جزئیات بسته خرسندساز کارکنان شهرداری را تشریح کرد.
رئیس جمهور لبنان امروز در کاخ ریاست جمهوری با سفیر عربستان سعودی در بیروت دیدار و گفتگو کرد.
تایباد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب بازنگری محتوایی کتب درسی دانش آموزان آغاز و همچنین کتاب‌هایی نیز در حال تألیف است.
یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با عبدالله دوم شاه اردن در نیویورک از وی خواسته است که به تشکیلات خودگردان در راستای آرام سازی وضعیت کرانه باختری در آستانه اعیاد یهودی کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ