اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز دوم‌ رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا با برد ایران به پایان رسید
تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.
تیم فوتبال زنان اسپانیا به بزرگترین افتخار تاریخ خود دست پیدا کرد و توانست با شکست انگلیس قهرمان جهان شود.
تیراندازان کشورمان در ماده سه وضعیت مردان از صعود به فینال جهانی بازماندند.
تیم ملی بسکتبال بانوان با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت‌ها بازماند.
تیم ملی بسکتبال با کسب نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات دیویژن B کاپ آسیا پایان داد و از صعود به دیویژن A این رقابت ها بازماند.
رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا از فردا رسماً در ارومیه کلید خواهد خورد.
سرخیو ریکو 82 روز پس از تصادف شدیدش بیمارستان را ترک کرد.
وینگر جدید گل‌گهر سیرجان به دلیل مصدومیت در دیدار هفته دوم این تیم غایب بود.
زرندیه- فرمانده انتظامی استان مرکزی از وقوع یک فقره گروگان‌گیری نافرجام در شهرستان زرندیه خبر داد.
گروگانگیری که با ربایش فردی قصد اخاذی از خانواده‌ وی را داشت، دستگیر شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کشف اجساد دختر و پسر گمشده در خودرو/ انهدام باند مأموران قلابی مسلح در هرمزگان/ فرجام ازدواج با مرد پولدار!/ مجازات مرگ، پایان درگیری بر سر پارک خودرو/ کارگاه رنگ آمیزی برای رینگ‌های سرقتی!/ گروگانگیری خانوادگی برای انتقام از همسر سابق
تبریز- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: حادثه گروگانگیری در یکی از محلات حاشیه‌ای تبریز با حضور به موقع پلیس بدون هیچ اتفاق ناگواری پایان یافت.
خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان امروز اعلام کرد: عملیات گروگانگیری با موفقیت به پایان رسید.
گوران، برای فرار از دست پلیس به خانه دو زن در همسایگی‌اش رفت و آن‌ها را گروگان گرفت. مرد متجاوز پس از آنکه شلیر رسولی خودش را از پنجره به پایین پرت کرده بود، در حین فرار از پشت‌بام به خانه همسایه دیگر رفت. یک زن را گروگان گرفت. ولی آنجا هم نزدیک بود دستگیر شود که بازهم به خانه یک همسایه دیگر رفت. در آنجا نیز لحظات وحشتناکی را رقم زد.
اطلاعیه روابط عمومی دادگستری کردستان: حسب تحقیقات اولیه بازپرس دادگستری مریوان، در تاریخ ۱۴ شهریورماه سال جاری یکی از اراذل و اوباش این شهر، اقدام به گروگانگیری و قصد تعرض به یک زن ۳۶ ساله به هویت «شلیر رسولی» اهل روستای چشمیدر از توابع شهرستان سروآباد را می‌نماید و وی را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت می‌کند.
مرد گروگان در توضیح ماجرا گفت: روزحادثه با این دو نفر قرار گذاشتیم تا یکی از ما سهمش را به دیگری بفروشد. در آنجا ناگهان ۲ مرد نقابدار من و همسرم را با تهدید قمه و چاقو ربودند و به‌دست و پایمان چسب زدند. آن‌ها مرا در صندوق عقب و همسرم را در صندلی عقب قرار دادند و راه افتادند. قصدشان این بود که با این گروگانگیری، سهم ما را از ملک ٢٠میلیاردی تصاحب کنند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ غرق شدن پسر ۱۰ ساله در گالیکش/ رئیس اسبق پزشکی قانونی کشور با شلیک گلوله به قتل رسید/ پایان گروگانگیری مسلحانه در کرمانشاه/ مرگ ۲ سارق با گاز بنزین در سرقتی عجیب!/ کشف ۱۰ میلیون دلار تقلبی قبل از ورود به بازار/ پلیس موریانه دیوار را بیرون کشید/ قاتل نقابدار پای پیاده فرار کرد/ زورگیر محله مجیدیه دستگیر شد
پس از مذاکره پلیس با فرد گروگانگیر و بانک، سرانجام به او اجازه داده شد مبلغ ۳۵۰۰۰ دلار از حساب پس‌انداز خود برداشت کند و این حادثه به شکلی مسالمت‌آمیز پایان یافت.
رئیس پلیس پایتخت گفت: عملیات گروگانگیری که عصر امروز آغاز شده بود با دستگیری گروگان گیران به پایان رسید.
رئیس پلیس پایتخت گفت: عملیات گروگانگیری که عصر امروز آغاز شده بود با دستگیری گروگان گیران به پایان رسید.
با حضور تیم های نوپو و پلیس امنیت زوج جوان که مسلح بودند دستگیر و اعضای خانواده نجات یافتند.
فروش شبندر در ۹ ماهه سال گذشته برابر با ۱۳۲ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تر ۱۵۵ درصد رشد داشته است. از این مقدار ۱۰۸ هزار میلیارد تومان مربوط به فروش داخلی و ۲۴ هزار میلیارد تومان مربوط به فروش صادراتی شرکت است.
وزارت صمت برای مدیریت بازار کالاهای پایه مصوبه ۱۰ گانه ای را در دستوکار قرار داده که در بند ۳ نسبت به عرضه تلفیقی پتروشیمی ها با الگوی بورس کالا موافقت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ