این نخستین حمله از این نوع به دانش آموزان دختر از زمان به قدرت رسیدن طالبان در سال ۲۰۲۱ در افغانستان به شمار می‌آید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داده‌های گزارش سیاستی اندیشکده هاتف که یک نهاد پژوهشی است و در سال ۹۷ ایجاد شده است، نشان می‌دهد که از میان ۱۰رتبه برتر سال ۸۰ رشته ریاضی و فیزیک، فقط دو نفر از آن‌ها در ایران مانده‌اند. یک‌نفر دانشیار مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف است و دیگری استادیار گروه مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
در ادامه ضدحملات اوکراینی‌ها، ارتش روسیه اعلام کرد در نتیجه درگیری‌ها بین دو طرف در منطقه دونتسک بیش از ۸۰ نظامی اوکراینی کشته شدند.
رئیس گروه بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی توانیر گفت:۸۰ درصد مشترکان برق زیر الگوی مصرف، ۱۰درصد بین الگو تا ۱.۵برابر الگو، ۶ درصد ۱.۵ تا ۲برابر الگو و چهار درصد بیش از ۲برابر الگو مصرف می‌کنند.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش گفت:بر اساس جلسه امروز کمیسیون ایمنی راه‌ها، سرعت مجاز خودروها در مسیر عباس آباد میامی جهت حفاظت از یوزپلنگ ایرانی از ۱۱۰ به ۸۰ کیلومتر بر ساعت کاهش یافت.
در حمله انتحاری گروه تروریستی «الشباب» در موگادیشو، ۲۰ نظامی ارتش سومالی کشته و دست‌کم ۶۰ نفر زخمی شدند.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۶۵۰۰ مراقب سلامت در مدارس فعال هستند که با این تعداد حدود ۸۰ درصد مدارس ابتدایی مراقبین سلامت دارند.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان آنکه ۸۰ درصد برنامه‌های ما در مدیریت مصرف برق در ادارات تحقق پیدا کرده است، گفت: در راستای تحقق برنامه‌ها و با توجه به اخطار‌های قبلی مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق، امروز انشعاب برق ۴۵ مرکز اداری تهران قطع می‌شود.
سخنگوی صنعت برق گفت: با اجرای طرح مدیریت مصرف برق در ادارات که از ابتدای خرداد امسال آغاز شد، تاکنون ۸۰۵ مگاوات از هزار مگاوات برنامه ریزی شده این طرح محقق شده است.
نشان زاده از انتقال ۲۵ تا ۳۰ تن ان جی ال در ساعت به بندر امام خبر داد و گفت: ۸۰ درصد تجهیزات پتروشیمی گچساران تولید داخل است.
بسیاری از ما روزانه با ریزش مو مواجه می‌شویم، اما این ریزش برای برخی بیش از اندازه طبیعی روی می‌دهد. بر اساس مطالعات علمی ریزش ۸۰ تا ۱۰۰ تار مو به‌صورت روزانه طبیعی است و باید علت را برای بیش از این میزان جست و جو کرد. در این باره گفت‌وگوی دکتر «منصور رضایی» متخصص تغذیه را بخوانید.
مدیرعامل با اشاره به سهم ۸۰ درصدی سوانح بندری در حوزه ترافیک جاده‌ای، اظهار داشت: عمده حوادث ترافیکی در بنادر ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات است.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه ۸ هزار خانه ورزش در کشور تجهیز شده است، گفت: ۸۰ درصد از مردم ایران ورزش نمی‌کنند.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با اشاره به اینکه ۸ هزار خانه ورزش در کشور تجهیز شده است، گفت: ۸۰ درصد از مردم ایران ورزش نمی‌کنند.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود ۸۰ درصد از مردم چین، آمریکا را مقصر اصلی جنگ اوکراین می‌دانند.
شاخص کل بورس امروز هم توانسته یک روند متعادل مثبت را داشته باشد.
تربت حیدریه ـ نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: ۸۰ درصد ابریشم کشور در کارگاه‌های ابریشم کشی بایگ شهرستان تربت حیدریه تولید می‌شود.
یکی از کانال‌های شهری فیش حقوقی آذر‌ماه دختر نرگس معدنی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران را منتشر کرده و خواستار شفاف‌سازی درخصوص این فیش شده بود. دختر او که براساس اسناد منتشرشده متولد یکم فروردین‌ماه سال ۸۰ است، در آذر‌ماه در مقابل ستون جمع پرداخت‌های حقوقش رقم ۳۳ میلیون تومان آمده و در مقابل ستون خالص پرداختی عدد ۲۶ میلیون و ۳۴۰ هزار‌تومان.
یکی از کانال‌های شهری فیش حقوقی آذر‌ماه دختر نرگس معدنی‌پور، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران را منتشر کرده و خواستار شفاف‌سازی درخصوص این فیش شده بود. دختر او که براساس اسناد منتشرشده متولد یکم فروردین‌ماه سال ۸۰ است، در آذر‌ماه در مقابل ستون جمع پرداخت‌های حقوقش رقم ۳۳ میلیون تومان آمده و در مقابل ستون خالص پرداختی عدد ۲۶ میلیون و ۳۴۰ هزار‌تومان.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پاسخگویی بیش از ۸۰ درصدی وزارت کار به درخواست‌های مردمی خبر داد.
مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت ضمن تکذیب نرخ ۸۰ هزار تومانی هر پاکت سیمان، گفت: قیمت هر کیسه ۵۰ کیلویی سیمان در بورس کالا ۳۳ هزار تومان و قیمت هر ۵۰ کیلوگرم فله‌ای ۲۹ هزار تومان است.
یونسی در یک ضرب وزنه‌های ۷۵، ۸۰ و ۸۳ را مهار کرد و اول شد. او در دو ضرب نیز رکورد ۱۰۰ کیلوگرم را ثبت کرد و در مجموع با ۱۸۳ کیلوگرم رتبه نخست را به خود اختصاص داد.
رئیس جمهور گفت: طبق اعلام روزنامه گاردین در ۲۸ هفته بیش از ۸۰ زن در کشور انگلیس جان خود را در اثر نوع برخورد پلیس با آن‌ها از دست داده‌اند. چه کسی این مسئله را بررسی کرد که علت این حوادث چیست؟ در همین آمریکا در سال گذشته بیش از هزار نفر به دست پلیس کشته شدند، چه کسی رفت بررسی کند که این هزار نفر چگونه به دست پلیس کشته شدند.
سرپرست دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: عمده دلیل کاهش صادرات به عراق به کاهش صادرات گاز و بنزین مربوط می‌شود. صادرات گاز به عراق ۶۰ درصد و صادرات بنزین به عراق ۸۰ درصد کاهشی بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ