بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان کمی ابری تا نیمه‌ابری، انباشت آلودگی هوا در مناطق پرتردد شهری، بارش باران در اکثر مناطق استان و همچنین کاهش دما تا ۷ درجه پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ انتظار داریم از امروز کاهش نسبی دما را در کشورمان داشته باشیم که حدود ۲ الی ۳ درجه کاهش دما در بیشتر نقاط کشور اتفاق خواهد افتاد.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ برای امروز در شمال و شرق هرمزگان جنوب کرمان و جنوب شرقی استان فارس رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم وزش باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا تا روز شنبه ۳۱ تیرماه خبرداد.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ در شمال آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
برای روز جمعه (۵ خردادماه) کاهش محسوس دما بین ۴ تا ۷ درجه سانتی‌گراد و از روز شنبه افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش نسبی دما در شهرهای شمالی خبر داد و بارش‌ها در غرب کشور،سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز تا شنبه ادامه دارد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ فروردین) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۱ و روز جمعه (۲۵ فروردین) نیمه ابری و به‌تدریج صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۳ فروردین‌ماه) نیمه ابری، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۴ فروردین‌ماه) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود و در سواحل دریای خزر افزایش ابر و بارش خفیف باران رخ خواهد داد.
از امروز تا فردا کاهش نسبی دما و از چهارشنبه تا پنج شنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران امروز قسمتی ابری گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش تدریجی ابر و فردا دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه است. اما دمای هوا در روز جاری در حداکثر و حداقل حالت خود بین ۲۱ تا ۱۱ درجه سانتی گراد، فردا بین ۲۰ تا ۱۱ درجه سانتیگراد، سه شنبه بین ۱۷ تا ۷ درجه سانتیگراد، روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه بین ۱۴ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۴ اسفند) نیمه‌ابری گاهی بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی تا جمعه ۱۹ اسفندماه اکثر مناطق استان را فرا می گیرد.
از امروز تا جمعه روند کاهش تدریجی دما و از شنبه افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه سمیرم با ۵۱ میلیمتر رکورددار بارش‌های شبانه روز گذشته است، گفت: ارتفاع برف طی این مدت در فریدونشهر نیز به ۸۰ سانتیمتر رسید.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.
با نفوذ زبانه‌های پرفشار به سطح استان از روز سه‌شنبه تا اواخر هفته روند کاهشی محسوس دما به‌ویژه در ارتفاعات یخبندان پدیده مه و لغزندگی سطح جاده‌ها پیش‌بینی می‌شو، به طوری که تا پایان هفته دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه سانتیگراد سردتر خواهد شد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما از روز یکشنبه تا صبح چهارشنبه پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۷ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش محسوس دما بین ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد در مناطق سردسیر و کوهستانی غرب و شمال و شرق استان از فردا سه‌شنبه تا پایان هفته خبرداد.
سازمان هواشناسی نسبت به نفوذ سامانه بارشی و رگبار باران در ۱۲ استان، وزش باد و خیزش گرد و خاک در ۱۱ استان، کاهش دما تا ۶ درجه در ۱۳ استان و افزایش سرعت باد و افزایش ارتفاع موج در دریای خزر هشدار داد.
اردبیل-مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امروز روند کاهشی دما با افزایش ابر و وزش باد آغاز شده است و تا روز جمعه رگبار باران در برخی مناطق استان پیش بینی می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ