وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای جدید ترکیه‌ای خود، از او برای سفر به تهران دعوت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عبداللهیان تصریح کرد: گفت‌وگوهای سازنده‌ای با همتای سعودی خودم داشتم و روابط میان دو کشور در مسیر درست پیش می‌رود.
پارلمان چین، رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب حاکم چین را به عنوان وزیر خارجه جدید این کشور معرفی کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ترکیه پیش از عزیمت به محل مأموریت با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر جدیدایران با وزیرخارجه ارمنستان دیدار و استوارنامه خود را تقدیم کرد.
وزرای خارجه ترکیه و آمریکا امروز در لندن در حاشیه کنفرانس به اصطلاح احیای اوکراین با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزیر خارجه کشورمان انتصاب وزیر خارجه جدید مکزیک را تبریک گفت.
ریچارد مور در توییتی به زبان ترکیه نوشت که برای "دوست و همکار سابقش" فیدان در سمت جدید آرزوی موفقیت می‌کند. او ابتدا در توییت به صفحه جعلی فیدان اشاره کرد، اما بعدا وقتی مشخص شد این صفحه جعلی است در توییتر دیگری به طنز نوشت: " آرزوی خوب من، واقعی بود حتی اگر حساب، جعلی باشد. وی از حذف توییت قبلی اش خودداری کرد.
وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه جدید ترکیه، با تبریک انتصاب وی، ابراز امیدواری کرد همکاری‌های نزدیک دو کشور در دوره جدید ادامه و توسعه یابد.
امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با «هاکان فیدان»، وزیر امور خارجه جدید ترکیه، با دعوت از همتای خود برای سفر به تهران، لزوم شتاب بخشیدن به برنامه گسترش مناسبات دوجانبه را مورد تاکید قرار داد.
پیام تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه جدید ترکیه
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، انتخابات «هاکان فیدان» به عنوان وزیر امور خارجه جدید ترکیه را به وی تبریک گفت.
رجب طیب اردوغان، هاکان فیدان را به عنوان وزیر خارجه جدید ترکیه معرفی کرد.
وزیر خارجه عربستان در جدیدترین موضع گیری خود درباره سودان ابراز امیدواری کرد که مذاکرات جده به ثبات در سودان منجر شود.
سفیر جدید جمهوری ترکیه در کشورمان، در آغاز مأموریت دیپلماتیک خود در جمهوری اسلامی ایران، با وزیر امور خارجه دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تسلیم کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه روز دوشنبه در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه و مهاجرین تونس، انتصاب وی به این سمت را تبریک گفت.
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز جمعه گفت که واشنگتن یک شرکت اصلی تولید کننده پهپاد ایرانی را به دلیل عرضه ادعایی پهپاد به روسیه تحریم کرده است.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در دیدار سرکنسول جدید ایران در شهر دبی بر ضرورت توسعه همه جانبه مناسبات با امارات متحده عربی و به ویژه دبی تاکید کرد.
مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه در سخنانی تاکید کرد: فنلاند و سوئد هنوز به برداشتن گام های جدیدی در راستای پیوستن به ناتو نیاز دارند.
اید توجه داشت که رزمایش سه‌‌‌روزه سپاه در منطقه ارس و سفر سه‌‌‌روزه حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه به ارمنستان که با افتتاح کنسولگری در شهر قاپان همراه شد، نشان می‌دهد که راهبرد تهران برای عدم تغییر مرزهای شمال غربی بسیار جدی است و هرگونه تشدید بحران از سوی جمهوری آذربایجان در همراهی با دیگر بازیگران همچون ترکیه یا اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.
وزیر خارجه جمهوری اسلامی در دیدار با با ایرانیان مقیم ارمنستان گفت: ۱۵ دقیقه بعد از ورود مهسا امینی به بیمارستان کسری، دو عنصر امنیتی در آنجا مستقر می‌شوند و هدایت از همان لحظه شروع می‌شود. / خبرگزاری دانشجو
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی، انتصاب وزیر ‏امور خارجه و همکاری شرق آفریقای جمهوری تانزانیا را تبریک گفت.‏
سفیر ایران در کلمبیا در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از محل ماموریت و برنامه‌های خود ارائه کرد.
وزیر خارجه ترکیه امروز با اعلام زمان دور جدید نشست میان نمایندگان این کشور با همتایان سوئدی و فنلاندی آن ها گفت: گفتگو میان ادوغان و اسد مطرح نیست؛ البته با وزیر خارجه سوریه دیدار کردم.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: شورای معاونان وزارت امور خارجه در دولت جدید تغییر یافته است و حدود ٤٠ سفیر نیز تعیین یا جابجا شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ