وزیر خارجه کشورمان انتصاب وزیر خارجه جدید مکزیک را تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در جام جهانی را تبریک گفت.
وزیر خارجه کشورمان انتصاب وزیر خارجه جدید مکزیک را تبریک گفت.
پیام تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه جدید ترکیه
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، انتخابات «هاکان فیدان» به عنوان وزیر امور خارجه جدید ترکیه را به وی تبریک گفت.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز ملی کرواسی را به گوردان گرلیچ رادمان، وزیر امور خارجه و اروپایی این کشور تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی، انتصاب علی اکبر احمدیان به نمایندگی مقام معظم رهبری و دبیری شورای‌عالی امنیت ملی را تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی موفقیت غرورانگیز ناوگروه ۸۶ ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیمودن دور دنیا را تبریک گفت.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیام های جداگانه خطاب به وزرای امور خارجه کشورهای اسلامی، فرارسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.
در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان و همتای سعودی، ضمن تبریک عید سعید فطر، وزیر خارجه کشورمان دیدار اخیر وزرای خارجه ایران و عربستان و از جمله تبادل هیات‌های فنی ایران و عربستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: همکارانم در وزارت امور خارجه و تیم اعزامی به ریاض و جده تلاش می‌کنند در موعد مقرر و قبل از ایام حج سفارتخانه و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در عربستان بازگشایی شود.
وزرای خارجه دو کشور توافق کردند در اولین فرصت با یکدیگر دیدار نمایند و مقدمات بازگشایی سفارتخانه‌ها و سرکنسولگری‌ها را فراهم سازند.
وزیر امور خارجه کشورمان در آستانه نوروز ١۴٠٢ با ارسال پیام‌های تبریک جداگانه، سال جدید به همتایان خود در کشورهای حوزه نوروز تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه روز دوشنبه در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه و مهاجرین تونس، انتصاب وی به این سمت را تبریک گفت.
وزیر امور خارجه مغولستان، طی پیامی روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان تبریک گفت.
وزیر امور خارجه اندونزی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران به حسین امیرعبداللهیان تبریک گفت.
وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران به امیرعبداللهیان تبریک گفت.
وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی به امیرعبداللهیان تبریک گفت.
معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه تایلند به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی به امیرعبداللهیان تبریک گفت.
وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی به امیرعبداللهیان تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان ظهر روز یکشنبه در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه ترکمنستان، سال نو میلادی را تبریک گفت و در خصوص موضوعات مورد اهتمام دو کشور با وی گفتگو و تبادل نظر کرد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، میزبانی موفق بازی های فوتبال جام جهانی را به دولت و ملت قطر تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی به همتای الجزایری خود، فرا رسیدن شصت و هشتمین سالگرد آغاز انقلاب رهایی بخش جمهوری دموکراتیک مردمی الجزایر را به وی، دولت و ملت بزرگ الجزایر تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با فواد حسین، ضمن تبریک آغاز به کار دولت جدید عراق، ابراز امیدواری کرد که در مرحله جدید شاهد گسترش بیش از پیش همکاری مشترک دو کشور باشیم.
وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی، انتصاب شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح را به عنوان وزیر امور خارجه جدید دولت کویت تبریک گفت.
وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی، انتصاب وزیر ‏امور خارجه و همکاری شرق آفریقای جمهوری تانزانیا را تبریک گفت.‏

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ