اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ۹ قرارگاه برای ایجاد وحدت و حل مشکلات خوزستان تشکیل شده تا در پنج سال آینده مشکلات استان بر طرف شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور، بر اهمیت موضوع بهداشت و درمان تاکید کرد و گفت: بهداشت و درمان از جمله مصادیق مهم حقوق عامه است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در احکامی، «محمد چکشیان» معاون فرهنگی و اجتماعی را به سمت نائب‌رئیس و «هادی بهداد» را به سمت دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارتخانه منصوب کرد.
در نشست مشترک معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت با معاون پژوهشی وزارت علوم، پیشنهاد تشکیل قرارگاه مشترک تولید علم و فناوری میان دو وزارتخانه مطرح شد.
بیست و چهارمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در قوه قضائیه به ریاست معاون اول قوه قضائیه و با حضور جمعی از معاونان و مسئولان قوه قضائیه برگزار شد.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از تشکیل قرارگاه فرماندهی رتبه بندی معلمان استان برای پیگیری بهتر امور، خبر داد.
اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: «قرارگاه غدیر» برای هماهنگی بیشتر نیروهای مسلح استان در فضای مجازی تشکیل شد.
نهمین پیش نشست تخصصی دومین همایش ملی «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده» با محوریت ارزیابی وضعیت تحقق تکالیف قانون جهش تولید مسکن برگزار شد.
وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعالانه کار را پیش برده و تاکنون ۸ شرکت و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفات تعطیل شده است.
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان از تشکیل قرارگاه جهادی مسکن در استان با هدف شتاب در نهضت ملی مسکن خبر داد.
فرمانده کل ارتش از تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: این قرارگاه ۱۲ تکلیف را تعیین کرده است که نیروهای مسلح در حال اجرای آن هستند.
استاندار تهران عنوان کرد: وضعیت نزولات آسمانی، نگهداشت آب، دبی سرچشمه‌ها، آب پشت سدها و چاه‌ها نشان می‌دهد با کسری آب مواجه هستیم، از اینرو عوامل متعددی از جمله مدیریت مصرف آب و جلوگیری از مصارف غیرضروری اهمیت دارد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تشکیل ۶ کار گروه تخصصی قرارگاه آینده ساز در استان خبر داد و گفت: هدایت و حمایت ائمه جمعه برای آموزش و پرورش یک نقش راهبردی است.
اصفهان- مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری اصفهان گفت: لازم است برای رصد، کنترل و ارزیابی اجرای طرح مدیریت کوچ استان قرارگاه تشکیل شود.
غلامعلی رشید گفت: لازم است باوجود توجه دولت مردمی به مشکلات معیشتی مردم، تلاش بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
وزیر کشور با اشاره به تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در همه استان‌ها گفت: استان‌های شمالی کشور از لحاظ جمعیت وضعیت بحرانی دارند.
بازرس کل امور بهداشت و درمان سازمان بازرسی گفت: قرارگاه نظارت بر اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در این سازمان تشکیل شده است.
معاون اول قوه قضاییه گفت: هدف قرارگاه این است که سیاست‌ها، تدابیر و فرامین رهبر انقلاب به طور دقیق پیگیری و در قالب سند تحول و برنامه‌های عملیاتی قوه قضاییه با اولویت و سرعت در تمام سطوح دستگاه قضایی پیگیری شود.
معاون اول قوه قضائیه از تشکیل قرارگاه عملیاتی پیگیری اجرای سیاست‌ های کلی و فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری در قوه‌قضائیه خبر داد.
ساداتی‌نژاد گفت: پس از ۱۶ سال قرارگاه دیپلماسی غذایی در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد شد،در دولت سیزدهم توانستیم بازار سیب برای پاکستان را باز کنیم که در امنیت باغداران ایرانی اهمیت دارد.
قرارگاه ملی حدنگاری، با هدف سیاست گذاری، نظارت و ارزیابی دقیق اقدامات و برنامه‌های اجرای ۱۰۰ درصدی حدنگاری، در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور راه تشکیل شد.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: برای خدمت رسانی مناسب به زائران، قرارگاه دهه آخر صفر با پیش بینی هشت کمیته مختلف تشکیل شد.
قرارگاه مهارت افزایی و اشتغال زنان خانه‌دار با هدف بالندگی و تعالی زنان خانه دار و توسعه مشاغل خانواده محور تشکیل شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از تشکیل قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت‌های خشن در مجموعه قضائی استان تهران در راستای پیگیری دستور ریاست قوه قضائیه خبر داد.
مشهد ـ رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: از آغاز تابستان نیز ۴۴ قرارگاه جهادی در خراسان رضوی تشکیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ