نماینده ایران مسئول تهیه طرح اجرایی «وضعیت هیدرولوژیکی و چشم انداز آن» در غرب آسیا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم برترین‌های فوتبال آسیا آبان ماه در دوحه، پایتخت قطر، برگزار می‌شود.
تیم فوتبال نساجی مازندران که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود، اولین دیدار خود در لیگ بیست و سوم را با تساوی پشت سر گذاشت.
در ادامه رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمانی جهان در پاریس، رشید مسجدی، نماینده ایران در ماده پرتاب وزنه کلاس F53 به مدال طلا دست یافت.
تور جهانی تنیس با نایب قهرمانی نماینده کشورمان به پایان رسید.
به دنبال انتشار گزارش مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد نظرات و ملاحظات خود را در مورد گزارش مدیرکل به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره موافقتنامه پادمانی NPT با جمهوری اسلامی ایران (GOV/۲۰۲۳/۲۶، ۳۱ May ۲۰۲۳) اعلام کرد.
 سینا مقیمی موفق شد با برتری مقابل حریفان خود، جواز حضور در جمع 16 تنیسور برتر تور جهانی را به دست آورد.
جدال حساس تیم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
سومین روز مسابقات شأن ترکیه با رکوردشکنی و کسب سهمیه جهانی توسط سامیار عبدلی نماینده ایران در ۵۰ متر آزاد همراه بود.
محمدرضا موذن به دلیل مصدومیت حضور در جام باشگاه‌های آسیا را از دست داد.
ستاره سابق فوتبال ایران برای حضور در مراسم سالیانه بهترین‌های فیفا بامداد فردا عازم پاریس خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون اروپا ضمن تکرار اظهارات مداخله جویانه غرب در امور داخلی ایران ادامه داد: گمان می‌کنم نیازی نباشد که ما دوباره بیانیه‌ها و اظهارات نماینده عالی (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) و سخنگوهایش درباره حقوق زنان در این را تکرار کنیم؛ اما بازدید از مکان‌های عبادی موضوع دیگری است.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره ایران پاسخ داد.
فقط یک داور ایرانی برای قضاوت جام ملت های جوانان آسیا در تاشکند از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده است!
نماینده ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیرکل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت اعلام کرد: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی مسئول حمله تروریستی در اصفهان است.
زهره هراتیان به عنوان آخرین نماینده رسمی باقیمانده از ایران، در جام جهانی حضور دارد.
مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد: مرکز ملی فضای مجازی نامه اعتراضی رسمی در رابطه با بستر سازی برای توسعه اغتشاشات اخیر و عدم پاسخگویی و مسئولیت پذیری در خصوص مکاتبات رسمی پیشین توسط نهادهای مسئول ایرانی به شرکت متا (اینستاگرام) ارسال کرد.
نماینده آلمانی پارلمان اروپا در توییتی نوشت: سه‌شنبه آینده در پارلمان اروپا جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجه کمیسیون اروپا حضور پیدا می‌کند تا درباره واکنش این نهاد به اتفاقات ایران بحث شود.
سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک: ثبت‌نام برای حضور مسئول فدراسیون ژیمناستیک کشور در اجلاس جهانی می‌بایست در اردیبهشت‌ماه انجام می‌شد و هیچ‌گونه کم‌کاری از سوی مدیریت فعلی فدراسیون صورت نگرفته است.
با پیگیری فدراسیون بسکتبال، ایران با دو نماینده در لیگ بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا شرکت می‌کند.
با پیگیری فدراسیون بسکتبال، ایران با دو نماینده در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا شرکت می‌کند.
با تصمیم مسئولان فدراسیون کاراته کشورمان، 17 کاراته‌کا در رقابت‌های کاراته وان ترکیه حضور خواهند داشت.
در ادامه رقابت‌های جهانی کشتی فرنگی، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم روی تشک رفت، اما به نیمه‌نهایی نرسید.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به ادعاهای مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مبنی بر کم رنگ شدن خوش بینی درباره حصول توافق در مذاکرات وین واکنش نشان داد.
اکنون پس از درگذشت تأسف‌بار ایشان جنابعالی با سوابق درخشان علمی و مبارزاتی و انقلابی و تصدی مسئولیتهای خطیر در نظام جمهوری اسلامی، در صدر فهرست افراد مناسب برای اجرای این مأموریت میباشید. لذا اینجانب شما را به نمایندگی خود در موسسه و روزنامه‌ی اطلاعات و مدیر مسئول آن روزنامه منصوب میکنم و توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت مینمایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ