سوای اینکه انتظار می‌رود شخصی به مراتب باسابقه‌تر بر کرسی مدیران مسئول تکیه بزند و مدیران مسئول نیز همواره سراغ چهره‌های باسابقه معنادار رفته‌اند که دست‌کم دو دهه فعالیت مداوم در مطبوعات را داشته‌اند، تجربه نشان داده اشخاصی مورد توجه مدیران مسئول قرار می‌گیرند که چهره‌ای میان رو داشته باشند و بتوانند واقعاً بخش وسیعی از رسانه‌ها را با تنوع فکری مختلف نمایندگی کنند و صدای آنها در هیات نظارت بر مطبوعات باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
غفاری با بیان اینکه هر سازمانی به طور مستقل نسخ الکترونیک را در سامانه خود اجرا می‌کند، گفت: قرار بود سامانه‌های نسخه‌نویسی با یکدیگر مرتبط شوند و پزشکان بتوانند برای بیماران تحت پوشش سایر بیمه‌ها نیز در سامانه نسخه‌نویسی کنند، اما این اتفاق هنوز رخ نداده است. با این وجود با بیمه سلامت در خصوص بیماران صعب العلاج همکاری صورت گرفته است تا بیمه‌شدگان تامین اجتماعی و بیمه سلامت توسط صندوق بیماران صعب‌العلاج پوشش داده شوند.
محمد مهاجری، فعال اصولگرا می‌گوید: با روش‌های فعلی زیانی که ورود پلیس به مساله حجاب وارد می‌کند بیش از سودی است که اصلا وجود ندارد. با اقدامات پلیسی چند خانم بی‌حجاب باحجاب شدند؟ جز تولید نفرت و کینه هیچ دستاوردی نداشته است. کاری نکنند که حتی اقدامات برخی مسئولان از سوی بانوان باحجاب قابل دفاع نباشد.
رهبر معظم انقلاب در هیچ حوزه‌ای مانند تبلیغ ابراز نگرانی نکردند، متاسفانه برخی در حوزه تبلیغ را دارای اهمیت نمی‌دانند، چرا ما تبلیغ را از اساس امری دانشی نمی‌دانیم؟ تبلیغ موضوعی کاملا دانشی است و ما برای جذب مخاطبین باید بتوانیم با دانش کافی به عرصه تبلیغ ورود کنیم.
هرچند سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد که هیچ مجوزی برای واردات محموله گوشت مرغ از بلاروس صادر نشده است. اما همچنان برخی از مردم نسبت به آلوده بودن مرغ‌ها، دچار تردید شده‌اند. تا جایی که موضوع مرغ های آلوده به ترند خبری روز تبدیل شد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضعیت بازار خودرو اسفبار است و در کمتر از یک ماه قیمت برخی خودروها ۳۰۰ میلیون تومان گران شده است.
تغییر لهجه افراد ممکن است به دلیل نیاز یا تمایل به درک واضح‌تر و پذیرفته شدن در یک جامعه جدید باشد. هم چنین، آنان ممکن است بخواهند از مورد تمسخر قرار گرفتن برای نحوه صحبت کردن شان جلوگیری کنند.
عبدی نوشت: وضعیت تورم، سرمایه‌گذاری، نابرابری و خط فقر و اشتغال ناامیدکننده است. به علاوه و مهم‌تر اینکه به عللی شاید سال آینده از همین رشد ۳ درصدی هم خبری نباشد و برخی پیش‌بینی‌های مراکز معتبر، این رشد را خیلی کمتر، حتی نزدیک به صفر ارزیابی می‌کنند. از این رو انتظار می‌رود که دولت محترم هم‌زمان دو اقدام را در دستور کار خود قرار دهد. اول و مهم‌تر از هر گام دیگری حل مساله سیاست خارجی و برجام است. بدون این گام هیچ اتفاق چشمگیری رخ نخواهد داد.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس با بیان اینکه ما در دلسوزی رئیس مجلس هیچ شکی نداریم، گفت: ما خواستار این هستیم که رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت به جد پای کار بیایند و درباره برخی مسائل در مجلس توضیح دهیم چرا که با روش فعلی مشکلات زیاد خواهد شد.
واکاوی دلایل علاقه به تماشای فیلم‌هایی که خشونت، خون ریزی و آسیب‌زدن به دیگران در آن‌ها عادی است آیا لذت بردن ما از این فیلم‌ها با رفتار مسالمت آمیز و پرهیزمان از خشونت منافات دارد؟ بیشتر ما در زندگی واقعی، از خشونت بیزاریم.
افرادی که دچار پدیده عصبی آفانتازیا هستند، نمی‌توانند تصاویر را در ذهن خود تجسم کنند. اما این وضعیت نوعی اختلال روانی محسوب نمی‌شود. چشم ذهن آن‌ها خالی است.
بررسی‌ها نشان می‌دهد تنها بودن موجب تغییراتی در مغز می‌شود که می‌تواند در خلاق شدن ذهن فرد موثر باشد. درواقع وقتی انسان تنهاست و هیچ تحریک اجتماعی وجود ندارد، مغز شروع به راه‌اندازی شبکه‌های خلاقیت خود می‌کند و با بالا بردن قوه تخیل فرد، جای خالی تحریک‌های اجتماعی را پر می‌کند.
یکسویه سخن‌کردن و تکتازانه تاختن و درشت‌گفتن بدان‌جا می‌انجامد، که گویا تصوری از مطلق‌انگاری و خویشتن را یکسره بر صواب‌دانستن، وجود فرد را در خود می‌گیرد و احتمالی بر خطا را هم از ذهن او می‌زداید؛ این را در زبان روان‌شناسی، «پیش‌گویی‌های خودکامبخش» می‌گویند، و در زبان ضرب‌المثل عامه، «خودرانی و خوش‌رویی‎!»
مرکز افکارسنجی ایسپا در آخرین نظرسنجی خود درخصوص جام‌جهانی نسبت به احساس مردم ایران درخصوص شکست و پیروزی تیم‌ملی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا پرداخته است. طبق این آمار حدود ۷۸ درصد از کل پاسخ‌دهندگان، از شکست آمریکا خوشحال می‌شدند و حدود ۲۲ درصد نسبت به پیروزی آمریکا مقابل تیم‌ملی ایران یا خوشحال شدند یا بی‌تفاوت بودند.
چرا برخی از مردم در شهرهای مختلف کشور از باخت تیم ملی شادی کردند؟ اگر به ایران هم حمله شود آنها خوشحال می‌شوند و برای پیروزی دشمن لحظه شماری می‌کنند؟
وکلای ملت در نشست علنی امروز با اصلاح بخش‌هایی از قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در تلاش برای پایان دادن به انتظار چندین ساله این قشر هستند. برخی نمایندگان انتقاداتی به تعیین سهم بیمه کارگران ساختمانی در روستا‌ها و شهر‌ها به صورت یکسان مطرح کردند و سرانجام پیشنهادهایی در مورد حداقل دستمزد ماهیانه پرداخت حق بیمه و سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی ارائه شد.
وکلای ملت در نشست علنی امروز با اصلاح بخش‌هایی از قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در تلاش برای پایان دادن به انتظار چندین ساله این قشر هستند. برخی نمایندگان انتقاداتی به تعیین سهم بیمه کارگران ساختمانی در روستا‌ها و شهر‌ها به صورت یکسان مطرح کردند و سرانجام پیشنهادهایی در مورد حداقل دستمزد ماهیانه پرداخت حق بیمه و سهم کارفرمایی کارگران ساختمانی ارائه شد.
واعظ آشتیانی گفت: در حالتی که مردم عصبانی هستند، نمی‌شود رفراندوم گذاشت. برخی از بحث رفراندوم سوءاستفاده می‌کنند و بخشی از جامعه هم عصبی هستند و نمی‌شود رفراندوم گذاشت. چرا برای هر موضوعی رفراندوم بگذاریم؟ مجلس، دولت و قوه قضائیه چه کاره هستند.
یکی از موضوعاتی که همیشه گریبان گیر بازار سرمایه بوده است بحث دخالت دولت‌ها در شرکت‌های بورسی بوده تا جاییکه این دخالت‌ها باعث شده است تا درآمد شرکت‌های بورسی آسیب ببیند و حتی در برخی مواقع شرکت‌های بورسی متحمل زیان شده اند. اما طی سالیان گذشته ناشران هیچ موقع به فشار‌های دولتی اعتراض نکرده اند. با توجه به اهمیت این موضوع با یک کارشناس بازار سهام به بررسی این موضوع پرداخته ایم.
اکثر ما در اطراف خود حداقل یک فرد مبتلانشده به کووید یا اصطلاحاً «نُووید» را سراغ داریم؛ کسی که به طرز عجیبی در برابر تمام سویه‌های کرونا ایمن بوده و به نحوی از دست این ویروس، قِسِر در رفته است!
برخلاف تمام شانس‌های تکاملی، انسان‌ها پیرتر و پیرتر می‌شوند، اما چرا؟ اگر به طبیعت نگاه کنیم پیری فرآیند بسیار متنوعی است. به نظر می‌رسد برخی از موجودات به هیچ وجه پیر نمی‌شوند.
احمد مهری، اپیدمیولوژیست می‌گوید: «در یک مطالعه جهانی، تصویر بالینی بیماران کووید نشان داد که حدود ۴۰ درصد از مبتلایان با وجود مثبت‌شدن تست‌شان، ناقل یا حامل ویروس هستند، اما هیچ علامتی ندارند. در برخی افراد این عدد به ۵۰ تا ۵۷درصد هم می‌رسد؛ یعنی از هر ۲ مبتلا یک نفر علائم ندارد، اما ناقل ویروس هستند.»
نعمت احمدی گفت: آقایان به‌خوبی می‌دانند که مردم انواع گرفتاری را تجربه می‌کنند و در کل، حال مردم خوب نیست. سوال این است، وقتی نمی‌توانند مشکلات مردم را رفع کنند و دغدغه‌شان را کم، چرا نمی‌دانند اقلا مردم را با برخی کار‌ها اذیت نکنند.
در هیچ جای عالم چنین وضعیتی پیدا نمی‌کنید که قوت یک نظام را به نقطه ضعفش تبدیل کنند. اینکه ضدانقلاب و مزدورها و مواجب بگیرانش چنین پروژه موهومی را جلو ببرند عجیب نیست؛ عجیب این است که چرا این رفتار مشمئزکننده برای برخی در داخل یک عادت رسانه‌ای شده است.
افرادی که نسبت به ثبت اعتراض برای عدم دریافت یارانه و یا دهک‌بندی اقدام و برایشان یک مرحله واریز شده است، باید توجه داشته باشند که امکان برداشت برای هیج یک از افراد معترض فعلا وجود ندارد و باید تا زمان انجام بررسی صبر کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ