حساسیت‌ بالای بازی دو تیم فوتبال ایران و آمریکا در جام‌جهانی قطر با تصویری از مبارزه اخیر کامران قاسم‌پور و جی‌دن کاکس در مسابقات جهانی بلگراد، در اتحادیه جهانی کشتی بازتاب داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حاشیه دیدار تیم‌های فوتبال ایران و آمریکا
تماشای فوتبال ایران و آمریکا در اهواز
تماشای فوتبال ایران و آمریکا در تبریز
مسابقه فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همزمان با برگزاری این مسابقه در سازمان ملل نیز بطور مستقیم در حال پخش است.
رئیس پلیس پایتخت گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای پلیس با همه توان و تلاش خدمتگزار مردم گرانقدرمان است و تلاش ما بر این است که در همه شرایط امنیت و آرامش شهروندان را به نحو مطلوب تأمین نمائیم.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
مدیر روابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال در گفت و گو با شبکه تلویزیونی عربی زبان الساحات مدعی شد رقیبان ایران خصوصا دو کشور انگلستان و آمریکا به دنبال سیاسی کردن معادلات این گروه بودند.
مسابقه فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ امشب در محل باغ هنر در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد برای عموم پخش خواهد شد.
فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار بخش‌هایی از فیلم بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه، به استقبال بازی امروز دو تیم رفت.
جانشین رئیس پلیس پایتخت تمهیدات انتظامی و ترافیکی برای فوتبال ایران-آمریکا را تشریح کرد.
مشهد _ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: براساس تصمیم سازمان سینمایی مبنی بر پخش زنده فوتبال تیم های ایران و آمریکا در سینماها، سالنهای سینماهای استان آماده پخش این بازی هستند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و آمریکا در روز پایانی مرحله مقدماتی گروه دوم جهام جهانی، جدال یوزها با عقاب‌هاست.
هشتم آذر را می‌شود روز ملی فوتبال ایران نام‌گذاری کرد؛ به ویژه که امروز در آستانه یک صعود تاریخی قرار داریم.
با تصمیم سازمان سینمایی بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر آمریکا در قالب بازی‌های جام‌جهانی در سینماهای کشور اکران می‌شود.
تقابل ایران و آمریکا، ناخودآگاه ذهن ها را به سمت یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ جام جهانی در سال 98 می برد.
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر آمریکا هم خوش بدرخشد و با پیروزی در این بازی راهی مرحله بعدی جام جهانی شود.
ایران و آمریکا احتمالا چند روز بعد از رویارویی در جام جهانی فوتبال، در جام جهانی کشتی هم با هم روبرو می شوند.
تساوی تیم ملی فوتبال آمریکا در برابر انگلیس نشان داد که تیم ملی فوتبال ایران در بازی پایانی گروهی که 8 آذر برگزار می شود، کار آسانی پیش رو ندارد.
تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و آمریکا در دور دوم مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به تساوی بدون گل رضایت دادند تا شانس ایران برای صعود افزایش یابد.
تیم ملی فوتبال آمریکا آخرین حریف ایران در مرحله گروه بیست و دومین دوره جام جهانی، در دیدار با انگلیس به تساوی رسید تا ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر این تیم راهی مرحله بعد شوند.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید ایران در مرحله گروهی جام جهانی قطر ۷ امتیاز کسب می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس برای بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد.
روزنامه الشرق در مطلب طولانی به تقابل های حساس گروه دوم جام جهانی و با حضور ایران پرداخته است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام بین قاره‌ای ۲۰۲۲ امارات با تیم‌های آمریکا، ژاپن و پاراگوئه همگروه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ