رئیس باشگاه الاهلی اعلام کرد شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان از این تیم قطری جدا خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سابق استقلال با انتشار لیست بازیکنان مورد نظر نکونام، به مدیریت فعلی علی خطیر کنایه زد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مراسم رونمایی از کیت این تیم برای فصل جدید، صحبت‌های عجیبی را علیه سرخابی‌ها به زبان آورد.
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مراسم رونمایی از کیت این تیم برای فصل جدید، صحبت‌های عجیبی را علیه سرخابی‌ها به زبان آورد.
علیرضا اشرف با انتشار یک توییت کنایه‌آمیز صحبت‌های تندی علیه رقیب کرد.
علی جعفریان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی، می‌گوید که به دنبال نوسانات نرخ ارز، پزشکان دیگر قادر به شرکت در کنگره‌های بازآموزی بین‌المللی و فراگیری تجربیات جامعه پزشکی دنیا نیستند که این اتفاق، یک معادل نگران‌کننده دارد؛ پسرفت و درجا زدن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پزشکان و جراحان در همان جایی که هستند.
مدیرعامل متا گفت که هدست Quest این شرکت با روش‌های جدیدی تعامل و احساس نزدیک‌تر را به کاربران ارائه می‌کند و درعین‌حال روی «فعال‌بودن و انجام کارها» متمرکز شده است. زاکربرگ در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «در هر دمویی که آن‌ها [اپل]نشان دادند، شاهد شخصی بودیم که روی یک مبل نشسته بود. این می‌تواند چشم‌انداز آینده محاسبات باشد، اما چیزی نیست که من به دنبال آن هستم.»
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ 10 دقیقه‌ای خود با خبرنگاران پس از راهیابی تیمش به فینال، کنایه‌های زیادی به استقلالی‌ها زد.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: یکی از علت‌های تصادفات در بزرگراه‌ها حضور ناگهانی معتادین متجاهر در سطح، کناره‌ها و رفیوژ وسط بزرگراه‌ها است.
مدافع پیشین پرسپولیس معتقد است این تیم نساجی را دست کم نمی‌گیرد و به برتری می‌رسد.
سرمربی سپاهان از صحبت های مدیرعامل پرسپولیس علیه خودش ناراحت شد و با احترام به او گفت که حرف هایش را به صورت رو در رو بزند تا پاسخ مناسب را دریافت کند.
صدیقی یادآور شد: تعداد کسانی که حجاب خود را رعایت نمی‌کنند بسیار کم هستند و باید در قبال این منکر، همیشه با صبر و متانت برخورد کنیم. نباید در راستای حفظ انقلاب از کنایه‌ها و زخم‌زبان‌ها بترسیم بلکه استقامت می‌تواند ما را به اهداف‌مان برساند.
رییس باشگاه فیورنتینا در سخنرانی خود در یک مدرسه صحبت های پربازخوردی به زبان آورده است.
فرزاد مجیدی نسبت به شرایط استقلال و حواشی دربی واکنش نشان داد.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر که شرایط عادی است، تنها یک نرخ کرایه تاکسی برای ظرفیت ۴ مسافر تعیین شده و از ابتدای اردیبهشت، دیگر کرایه‌های دو نرخی وجود ندارد و برچسب آن از تاکسی‌ها حذف خواهد شد.
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: افزایش نرخ بلیت و کرایه‌ها تا قبل از شروع اردیبهشت ماه ممنوع است و ایرادات مصوبه پس از بررسی در کمیسیون وارد صحن خواهد شد.
رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه شهرداری تهران رسما پیش از سال جدید به شهرداری تهران ابلاغ شده است، افزود: افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.
پرویز مظلومی سرمربی پیشین و عضو هیئت مدیره استقلال در برنامه فوتبال برتر حاضر شده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت:مطمئن باشید نرخ بالایی نخواهیم داشت و نرخ بهینه‌ای اعمال می‌شود تا برای مردم سنگین نباشد و رانندگان نیز بتوانند از پس هزینه‌ها بر بیایند.
رییس شورای شهر تهران در تشریح افزایش نرخ کرایه‌ها در سال آینده گفت: فرمانداری این مجوز را به ما می‌دهد که ۴۷ تا ۴۸ درصد و بر اساس نرخ تورم کرایه‌ها را افزایش دهیم؛ اما بنای ما این مسئله نیست.
فعال رسانه ای در یادداشتی خطاب به سعید جلیلی رئیس تیم مذاکره کننده در دولت دهم نسبت به اظهارات اخیر وی واکنش نشان داد.
محمدحسین میثاقی کنایه‌های جدیدی به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال زده است.
محمدرضا رضایی‌کوچی رییس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه بهمن می‌تواند جز تامین کننده‌های مهم در حوزه خودروهای تجاری به شمار رود.
پدر حسن یزدانی با کنایه‌هایی تند خطاب به رییس فدراسیون کشتی، گلایه‌های شدیدش از واکنش دبیر به شکست یزدانی را عنوان کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اقدامات دولت مردمی در عرصه سیاست خارجی اظهار داشت: عده ای در گذشته مدعی بودند که فقط آنها زبان دنیا را می فهمند و می توانند مذاکره کنند اما همگان دیدند که وضعیت به گونه ای رقم خورد که حتی وزیر نفت دولت قبل که او را ژنرال می نامیدند، صراحتا اعلام کرد که نمی تواند نفت بفروشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ