یک مقام اندونزی اعلام کرد: بجای پوتین سرگئی لاوروف وزیر امورخارجه روسیه در اجلاس «گروه ۲۰» حضور خواهد یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رژه دریایی در سنت‌پترزبورگ به‌مناسبت روز نیروی دریایی روسیه امروز مشارکت ۴۵ کشتی، قایق و زیردریایی و همچنین حدود ۳ هزار نیروی نظامی و با سخنرانی «پوتین» برگزار شد.
وزارت خارجه هند امیدوار به حضور رئیس‌جمهور روسیه در نشست گروه ۲۰ است.
کارآگاهان و تحلیلگران رسانه‌های اجتماعی مدت‌هاست که ویدئو‌های حضور عمومی پوتین را بررسی و ادعا می‌کنند که تغییرات در ظاهر، گفتار، راه رفتن یا وضعیت بدنش نشان نمی‌دهد که از نظر سلامت ضعیف شده است. بر اساس پستی در تلگرام توسط الکسی ونیدکتوف، روزنامه‌نگار کهنه‌کار روسی که به نقل از دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در آوریل گذشته بود. او در پاسخ به سوالی درباره شایعات سرطان گفت: «افسانه است و دروغ.»
حضور سیاستمداران مطرح جهان از جمله ولادیمیر پوتین، دونالد ترامپ، جو بایدن، هیلاری کلینتون، بوریس جانسون و باراک اوباما در فیلم ماتریکس به سبک مورد نظر هوش مصنوعی. هوش مصنوعی این بار سراغ سیاستمداران مطرح جهان رفته تا آن‌ها را در فیلم ماتریکس قرار دهد! حاصل کار نیز در نوع خود به طنزی جالب تبدیل شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.
دستیار رئیس جمهور روسیه می‌گوید اغلب فدراسیون‌های ورزشی این کشور تمایل دارند در مسابقات آسیایی حاضر شوند.
مراسم تشییع اولین رئیس جمهور باشقیرستان با حضور ولادیمیر پوتین در سالن کنسرت شهر اوفا، پایتخت باشقیرستان برگزار شد.
یک کارشناس سیاست خارجی درخصوص عدم حضور ایران در نشستی که قرار است رهبران ترکیه، روسیه و سوریه داشته باشند، می‌گوید که به دلیل نقش مهم و تاثیرگذار ایران در سوریه، نمی‌توانند به همین راحتی ایران را حذف کنند، در هر صورت باید منتظر ماند.
رئیس‌جمهور روسیه امروز در مقر وزارت دفاع این کشور ضمن اشاره به حضور تمام کشورهای ناتو در جنگ اوکراین، بر نوسازی تجهیزات و سازمان اداری نیروهای نظامی تأکید کرد.
یک شبکه تلویزیونی روسیه امروز از حضور «ولادیمیر پوتین» در نشست سالانه وزارت دفاع این کشور در روزهای آتی خبر داد.
خبرگزاری رویترز به نقل از سه منبع گزارش داد که سوریه پس از بیش از یک دهه قطعی روابط با ترکیه، در برابر تلاش‌های میانجی‌گری روسیه برای برگزاری نشستی میان سران دو کشور مقاومت می‌کند.
برخی رسانه ها از عدم حضور «ولادیمیر پوتین» در نشست سران گروه- ۲۰ در اندونزی خبر می دهند.
وزارت خارجه اندونزی امروز در بیانیه ای نسبت به حضور «ولادیمیر پوتین» در نشست گروه- ۲۰ ابراز امیدواری کرد.
رئیس جمهور اندونزی گفت که همتای روس وی در گفتگویی تلفنی گفته است که هنوز تصمیمی برای حضور در اجلاس سران گروه بیست نگرفته است.
رزمایش نیروهای استراتژیک هسته ای روسیه با حضور  پوتین و همزمان با رزمایش هسته ای ناتو برگزار شد.
وزیر خارجه اندونزی بر حضور رئیس جمهور روسیه و اوکراین در نشست گروه ۲۰ تاکید کرد.
ولادیمیر پوتین ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
رئیس جمهور روسیه ضمن حضور در نشست شورای امنیت روسیه، درباره تازه ترین تحولات عملیات ویژه نظامی در اوکراین و حملات صبح امروز به شهرهای مختلف اوکراین اظهار نظر کرد.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که رئیس جمهور روسیه قصد حضور در مراسم تدفین ملکه انگلیس را ندارد.
سخنگوی کرملین با اشاره به سفر احتمالی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به اجلاس جی۲۰، گفت که برای این تصمیم، تمام مولفه‌ها از جمله «فاکتور امنیتی» لحاظ خواهد شد.
ایگور لویتین دستیار رییس‌جمهور روسیه امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کرد.
وزارت امور خارجه انگلیس مدعی شد که روسیه به‌دلیل جنگ جاری در اوکراین، حق حضور در اجلاس جی۲۰ را ندارد.
پایگاه بلومبرگ به نقل از مقامات کاخ سفید از اعلام مخالفت واشنگتن با حضور رئیس جمهور روسیه در اجلاس سران گروه بیست خبر داد.
وزات دفاع چین از حضور نظامیان این کشور در «رزمایش راهبردی شرق-۲۰۲۲» در روسیه خبر داد و سخنگوی وزارت خارجه این کشور هم از مواضع پوتین در قبال سفر پلوسی به تایوان قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ