سه بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی به عنوان سفیران جهانی این رشته انتخاب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره ناشران سازمان بورس درباره معیارهای انتخاب ناشران برتر در سازمان بورس توضیحاتی ارائه داد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش، برای داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، امکان ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی وجود ندارد.
انتخاب ایران به عنوان نایب رئیس هفتاد وهشتمین مجمع عمومی سازمان ملل و گزارشگر کمیته خلع سلاح و پیشتر نیز رسیدن کشورمان به مقام ریاست مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر بروزن سیاسی تهران افزوده‌است.
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای برنامه زمان‌بندی نام نویسی و انتخاب رشته پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
با توجه به اعلام عدم آمادگی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برای میزبانی از فینال جام حذفی، سازمان لیگ به دنبال انتخاب جانشین است.
طبق اعلام سازمان لیگ قرار بر این بود که دیدار فینال جام حذفی فصل جاری یا در کرمان برگزار شود یا در تبریز، اما قرعه کشی مرحله نیمه نهایی همه چیز را تغییر داد.
عضو حقوقدان شورای نگهبان با نگارش یادداشتی به انتخاب مجدد گزارشگر ویژه ملل متحد در امور حقوق بشر ایران واکنش نشان داد.
طبق گزارش بلومبرگ، سازمان جهانی گردشگری سازمان ملل از روستاییان و مسؤولان اسرائیلی از روستای کفر کاما در منطقه الجلیل برای حضور در این رویداد دعوت به عمل آورد. این روستا توسط نهاد مربوطه از بین ۳۲ مکانی که به عنوان بهترین مقاصد گردشگری روستایی طی امسال برگزیده شده بودند، انتخاب شده است.
معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تاکید کرد: نتایج اولیه آزمون ارشد نیز نیمه دوم خردادماه اعلام می‌شود و کار انتخاب رشته داوطلبان همان خردادماه شروع و اواخر خردادماه نیز نتایج رشته‌های دارای شرایط خاص و آزمون‌های عملی منتشر می‌شود. آزمون اولیه داوطلبان نیز تیرماه برگزار خواهد شد.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی خبر داد: امسال حدود ۴۰ مزرعه نوآور از بخش خصوصی انتخاب و مورد حمایت قرار می گیرند تا دانش فنی آنها به سایر کشاورزان منتقل شود.
سامان نریمان جهان معتقد است ذوب آهن با پیروزی برابر ملوان در هفته نوزدهم لیگ برتر، به روزهای خوب خود برمی‌گردد.
اتفاقاتی که در سازمان لیگ فوتسال در حال رخ دادن است گویای این واقعیت است که ریاست پنهانی در این سازمان شکل گرفته و فدراسیون فوتبال هم بنای شفاف‌سازی درباره آن را ندارد.
معاون دانشجویی و جوانان سازمان جمعیت هلال احمر از آموزش مهارت های موثر انتخاب شغل به جوانان خبر داد.
رئیس سازمان مدیریت بحران تهران گفت: برای اولین بار در تاریخ بلدیه در منطقه ۱۵ یک خانم به عنوان مدیر بحران انتخاب شده است.
سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ دلایل انتخاب ورزشگاه شهید باهنر کرمان برای برگزاری دیدار سوپرجام فوتبال ایران را اعلام کرد.
تحلیلگر مسائل سیاست خارجی گفت: ای کاش آقای رئیسی 5 یا 6 مورد را انتخاب و آنها را با جزئیات بیشتر و دقیق تر برای مخاطب جهانی تبیین می کردند چون در مجمع عمومی سازمان ملل تعداد مخاطب بین المللی بیشتر از مخاطب داخلی است.
در جلسه روز گذشته هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار آقای علیرضا ناصرپور به عنوان نائب رئیس جدید هیئت مدیره سازمان بورس انتخاب شد.
مدیر سابق بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران می‌گوید انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی به خاطر تغییر فضای جامعه بوده است و صحبت از صعود در جام جهانی «دروغ» است.
منصور قنبرزاده با ۵۸ رای به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شد.
منصور قنبرزاده با ۵۸ رای به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شد.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی روز یکشنبه در نشست ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: طبق تبصره ماده ۳۷ قانون خانواده و جوانی جمعیت از امروز هیچ مجموعه‌ای با عنوان انتخاب همسر در فضای مجازی یا حقیقی اجازه هیچ فعالیتی ندارد و ظابطان قانونی اجازه برخورد با این سایت‌ها را دارند.
بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، بیش از یک میلیون و ۱۵۷ هزار داوطلب کنکور سال جاری برای انتخاب رشته مجاز شدند که از این تعداد ۵۳۰ هزار داوطلب در رشته‌های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته می‌شوند.
ظرفیت پذیرش در کنکور سراسری ۱۴۰۱ حدود ۵۰۳ هزار نفر است که ۱۶۷ هزار نفر از طریق رشته‌های با آزمون و ۳۳۶ هزار نفر از طریق رشته‌های صرفاً با سوابق تحصیلی پذیرفته می‌شوند و نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ هفته آخر شهریورماه اعلام می‌شود.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام داوطلبان رشته‌هایی که پذیرش آنها در آزمون سراسری مهرماه سال ۱۴۰۱ صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) صورت می‌گیرد، از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان از روز سه­ شنبه ۱۸ مرداد آغاز و در روز یکشنبه ۲۳ مردادماه پایان می‌پذیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ