معاون دانشجویی و جوانان سازمان جمعیت هلال احمر از آموزش مهارت های موثر انتخاب شغل به جوانان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان اطلاعات و هوش مصنوعی عربستان با همکاری «گوگل کلود» برنامه  ای تهیه کرده اند که طی آن هزار زن از ۲۸ کشور جهان درباره مهارت های داده و هوش مصنوعی اطلاعات دریافت می کنند.
مدرسه تابستانه با ‏عنوان «مهارت‌های نرم فریلنسرها در حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال» توسط مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال پژوهشگاه ICT شروع به کار کرد.
دانشگاه صنعتی خواجه نصیر اعلام کرد؛ با توجه به ارسال پیامک‌های مشکوک با نام این دانشگاه مبنی بر «آموزش مهارت‌های کاربردی پیش از ورود به دانشگاه...»، تاکید می‌شود که این پیامک‌ها از نظر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی فاقد هرگونه اعتبار بوده و به هیچ وجه مورد تأیید دانشگاه نمی‌باشند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دوران سربازی بهترین فرصت برای آموزش مهارت های زندگی و افزایش مسئولیت پذیری جوانان نسبت به جمعیت و خانواده است.
سمنان- مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: پس از آموزش های مهارتی ضمن خدمت سربازی، سربازان ترخیص شده تا سه سال رصد خواهند شد تا شغل پیدا کنند.
سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به لایحه مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان وظیفه توسط ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با همکاری دستگاه های ذیربط پس از رسیدگی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی دولت این لایحه امروز به تصویب هیئت وزیران رسید و با تصویب نهایی این قانون در مجلس صندوق مهارت تا اشتغال سربازان برای ارائه تسهیلات اشتغال پس از دوره خدمت تاسیس خواهد شد.
سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به لایحه مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان وظیفه توسط ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با همکاری دستگاه های ذیربط پس از رسیدگی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی دولت این لایحه امروز به تصویب هیئت وزیران رسید و با تصویب نهایی این قانون در مجلس صندوق مهارت تا اشتغال سربازان برای ارائه تسهیلات اشتغال پس از دوره خدمت تاسیس خواهد شد.
نجفی‌توانا: وقتی احساس می‌شود ضابطان دادگستری به وظایف خود آن‌گونه که باید عمل نمی‌کنند، دانش کافی را ندارند یا به مهارت‌های نوین برای اجرای وظایف خود مسلط نیستند این کاستی‌ها در فرآیند اجرای وظایف قوه قضاییه ایجاد اخلال و اشکال می‌کند. به همین دلیل در دستورالعملی که اخیرا آقای اژه‌ای صادر کرده‌اند بحث‌هایی، چون آموزش ضابطین، بازآموزی مسائل ظریف و دقیق مربوط به انجام وظایف ضابطین عام و خاص و... مورد تاکید قرار گرفته و این وظیفه به دادستان‌ها محول شده است.
این آثار نشان‌ می‌دهند ساکنان آمریکای شمالی حدود ۲۰۰۰ سال پیش از ابزارهای کوچک برای تعلیم مهارت‌های ضروری زندگی به نسل‌های جدید استفاده می‌کردند.
مرکز آموزش مهارت‌های تحول دیجیتال پژوهشگاه ICT با هدف ایجاد انگیزه و بهره‌گیری مؤثرتر از مدرسین خبره کشور، پیشنهاد اصلاح و بازنگری آئین نامه حق‌التدریس پژوهشگاه را ارائه کرد.
بازیکنان تیم ملی اسپانیا یک دوره آموزش مهارت های احیا (کمک های اولیه) را پشت سر گذاشتند.
رئیس مؤسسه آموزش عالی علمی کاربردی فراجا، بر لزوم تمرکز بر آموزش های مهارتی برای ماموریت های بومی، توجه ویژه به آموزش خانواده های کارکنان فراجا و سایر نیروهای مسلح تاکید کرد.
معاون اول رییس جمهور گفت: اجرای سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش چراغ راه برون رفت از چالش‌های نظام آموزشی کشور و تربیت نسلی متخصص و با مهارت است.
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: فارغ التحصیلان مقاطع بالای دانشگاه‌ها بعضا از مهارت و تخصص مورد نیاز برخوردار نیستند و باید دانشجو منطبق با مهارت های مورد نیاز بازار تربیت شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توضیحات وزیر علوم پیرامون اقدامات صورت گرفته برای تقویت آموزش مهارت های کاربردی و ارتقای علمی و ارزشی دانشگاه ها قانع شدند.
یک هیئت هندی از عملکرد دستگاه CDP و مرکز آموزش مهارت‌های پیشرفته بالینی(IACT) بازدید کرد.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار سرباز در طرح مهارت آموزی نیروهای مسلح مهارت های فنی را کسب کردند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش امداد و نجات نیاز رشد مهارت‌های اجتماعی است. اگر این مهارت‌ها نباشد، تفکر و اندیشه ایجاد نمی‌شود.
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش امداد و نجات لازمه رشد مهارت‌های اجتماعی است. اگر این مهارت‌ها نباشد، تفکر و اندیشه ایجاد نمی‌شود.
ارائه خدمات گسترده و نوین بانکی در سطح استاندارد‌های جهانی، مستلزم داشتن کارکنانی مستعد و آموزش دیده است در همین راستا «بانک ایران زمین» توسعه مهارت‌های حرفه‌ای و توجه به اصل جانشین‌پروری را از اولویت‌های این بانک مطرح می‌کند.
در فرهنگی که ما در آن رشد کرده‌ایم، تعارفات و حس احترام و کمک‌رسانی به دیگران بسیار زیاد است و همین مسئله باعث می‌شود در بسیاری مواقع نتوانیم به دیگران «نه» بگوییم. در این مطب با آموزش مهارت‌های مهم «نه» گفتن به دیگران همراه ما باشید.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با همتای سوریه ای خود نسبت به انتقال تجربه جهت ایجاد زمینه کار برای زنان و آموزش مهارت‌هایی در مشاغل خانگی اعلام آمادگی کرد.
وزیر فرهنگ سوریه مساله بی‌سوادی در زنان را از چالش‌هایی دانست که بعد از شرایط جنگ رو به افزایش گذاشته است و همچنین در مورد آموزش مهارت‌های کارآفرینی در زندان زنان مطالبی را بیان کرد.
وزیر آموزش و پرورش از ورود مهارت های برنامه نویسی به محتوای برنامه درسی پس از تایید سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ