نشست تدوین و شفاف سازی دستورالعمل ناظر بر سقف بودجه و قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف برخی ادعاهای مطرح شده، استقلال هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی ندارد.
آیا می‌توان گفت با آزادسازی ۶ میلیارد دلار، معادل ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از درآمدهای ارزی دولت قبل که به دلیل تحریم در بانک‌های کره بلوکه شده بود ریال عملا موضوع ادعایی بدهی ۲۷۰ هزار میلیارد تومانی دولت قبل برای دولت جدید منتفی است و به عبارت دیگر، دولت روحانی خزانه را با مثبت ۳۰ هزار میلیارد تومان به دولت جدید تحویل داده است؟
یکی از اصلی ترین دلایل منتفی شدن حضور بیرانوند در استقلال، مخالفت خانواده این بازیکن بود
سباستین لدور، ایجنت روملو لوکاکو مهاجم فصل گذشته اینترمیلان حقیقت شایعات مطرح شده در مورد این بازیکن بلژیکی را فاش کرد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی فاش کرد، لوییز انریکه قصد دارد به لیگ برتر انگلیس برود و برای همین پیشنهاد او را نپذیرفته.
یولیان ناگلزمان، مربی جوان آلمان، به دلیل بی‌ثباتی حاکم بر چلسی حاضر به پذیرش پیشنهاد این باشگاه نشده است.
مشکل انسداد روده بر اساس بررسی‌های به عمل آمده منتفی است و مشکل کلیوی دلیل بروز مشکل در سلامت پیروز شده است.
اعضای تیم ملی تیروکمان که طی ۵ ماه گذشته به طور مستمر زیر نظر مربی تازه جذب شده خارجی خود برگزارکننده اردوی آماده‌سازی بودند درنهایت به دلیل عدم تامین اعتبارات از حضور در کاپ آسیا بازماندند.
اعضای تیم ملی تیروکمان که طی ۵ ماه گذشته به طور مستمر زیر نظر مربی تازه جذب شده خارجی خود برگزارکننده اردوی آماده‌سازی بودند درنهایت به دلیل عدم تامین اعتبارات از حضور در کاپ آسیا بازماندند.
بازار سرمایه دقیقا از اول بهمن‌ماه با حدود ۱۰هزار میلیارد تومان خروج پول حقیقی مواجه بوده و نزولی بوده است. در نگاهی به دلایل منفی شدن بازار در روزهای اخیر و همچنین خروج سنگین پول حقیقی از بازار سرمایه در این مدت (پولی که بخش زیادی از آن پتانسیل ورود به بازارهای موازی را داشته و این ورود به بازارهای موازی مطمئنا اثرات مخربی برای اقتصاد خواهد داشت) به چند دلیل عمده می‌رسیم. این دلایل در واقع مهم‌ترین چالش‌های سهامداران و سرمایه‌گذاران تا پایان سال به شمار می‌روند.
موندودپورتیوو امروز نوشت که سرخیو بوسکتس در مذاکراتش با اینتر میامی به نتیجه نرسیده و برخلاف قرار قبلی با مسی به این باشگاه نخواهد رفت.
مدیر بخش فوتبال بارسلونا تایید کرد که به دلیل تاخیر 18 ثانیه‌ای و مشکل پیش‌بینی نشده اداری، انتقال خولین آرائوخو از لوس آنجلس گلکسی منتفی شد.
روبینیو، ستاره کهنه‌کار برزیلی، که به اتهام تعرض در ایتالیا محکوم شده ژانویه امسال سه پیشنهاد از کشورش داشته ولی به دلیل ترس از حضور در این کشور و دادگاهی شدن به آنها جواب منفی داده است.
رئیس فدراسیون گلف با تشریح عواملی که در ابقای وی موثر بوده، برنامه ها و اولویت هایش را برای دومین دوره ریاست برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید دلیل آرای منفی مجمع را پیگیری کنم.
رئیس فدراسیون گلف با تشریح عواملی که در ابقای وی موثر بوده، برنامه ها و اولویت هایش را برای دومین دوره ریاست برشمرد و گفت: قبل از هر چیز باید دلیل آرای منفی مجمع را پیگیری کنم.
مارسلو بروزوویچ، هافبک اینتر، حاضر نیست پیشنهاد انتقال به بارسلونا را بپذیرد و قصد دارد به حضورش در این تیم ادامه دهد.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان به دلیل درگیری با ویروس کرونا در حال استراحت شخصی است.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: خوشبختانه نرخ مهاجرت در شهر تهران منفی شده است. اما مهاجرت معکوس از تهران به سمت شهرستان‌های استان تهران مانند اسلام‌شهر، پرند، پردیس و شهر‌های دیگر انجام می‌شود که دلیل آن گران شدن زمین و مسکن و سخت‌تر شدن شرایط زندگی در تهران است.
حضور سوسا بازیکن اهل اروگوئه در تیم صنعت نفت آبادان به دلیل عدم همکاری باشگاه اروگوئه‌ای منفی شد.
بعد از انتخاب مورایس، باشگاه موضوع دستیار ایرانی را با او مطرح کرد، ولی سرمربی پرتغالی اعلام کرد فعلا برنامه‌ای برای این کار ندارد و به همین دلیل حضور عقیلی در کادرفنی منتفی شد.
وزیر اقتصاد دولت روحانی می‌گوید: برای من تنها چیزی که حیثیتی شده بود توسعه بازار بود که موفق هم شدم. در سال ۹۹ درفروردین ماه بازارگردان ۱۷۵ تا داشتند، در ادامه با اجرای آن به ۵۳۰ افزایش یافت و این افتخار من است. عرضه اولی‌ها که در سال ۹۷ که شروع کار من بود چقدر بود و بعد به ۵ و نیم میلیون نفر رسید.
بهترین رژیم غذایی برای زنان کدام است؟
در این میان نگه داشتن اسکوچیچ به دلیل حجم بالای مخالفانش در بطن تیم ملی، کاملا اشتباه و در واقع ناشدنی است. از دیگر سو، آوردن کی‌روش هم با بیانیه علنی گروهی از بازیکنان فیکس تیم‌ملی هزینه‌زاست و ممکن نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ