رئیس رگولاتوری گفت: درخواستی که از مسیرهای مختلف به پیام‌رسان بومی می‌رسد ۲۰۰ میلی ثانیه تأخیر دارد که انشاالله می‌شود با روش‌هایی تا زیر ۵۰ میلی ثانیه زمان رفت و برگشت در شبکه را کاهش داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مدیر مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا گفت: تأمین قطعات گارانتی محصولات سایپا در سه شرکت سازه‌گستر، مگاموتور و زامیاد که تأمین‌کنندگان اصلی گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌شوند به بیش از 80 درصد رسیده و این امر بیانگر افزایش بیش از 30 درصدی، در روند تأمین قطعات یدکی محصولات سایپا است.
نمایندگان در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، با کاهش زمان استعفای مدیران برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی مخالفت کردند.
با اجرای مفاد قانون جدید چک و راه اندازی سامانه محچک، متوسط زمان رفع سو اثر چک‌های برگشتی از ۴۰ روز در سال‌های گذشته به ۱۲ روز در ۸ ماهه اخیر رسید که کاهش ۷۰ درصدی را نشان می‌دهد.
مدیر اداره پایش بازار ارز بانک مرکزی گفت: براساس مصوبه بانک مرکزی مدت زمان بازگشت ارز صادرات شرکت‌هایی از جمله شرکت‌های پتروشیمی، فولادی و پالایشی از ۱۲۵ روز به ۸۰ روز کاهش یافته است.
مدیرکل استاندارد و تایید نمونه رگولاتوری از کاهش ۳۳درصدی میانگین زمان ترخیص تجهیزات حوزه فاوا در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
حداکثر زمان واریز سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی به چهار ماه کاهش یافت.
حداکثر زمان واریز سود شرکت‌های بورسی و فرابورسی به چهار ماه کاهش یافت.
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در ستاد کل نیرو‌های مسلح هنوز هیچ تصمیمی برای کاهش مدت زمان خدمت سربازی گرفته نشده است، گفت: اینکه گفته شده کاهش مدت خدمت زمان سربازی ابلاغ شده است، صحت ندارد.
شنیده‌ها حاکی از کاهش مدت زمان خدمت سربازی در سال ۱۴۰۲ است.
در این مقاله راهنما‌هایی در مورد بهترین زمان نوشیدن شیر بر اساس اهداف سلامتی ارائه میشود تا بدانید برای چه هدفی چه زمانی باید شیر بنوشید.
بهترین زمان برای مصرف سرکه سیب باید با توجه به وزن و میزان بافت چربی در بدن باشد. همچنین مداومت در مصرف این ماده‌ی خوراکی باید بر همین اساس باشد. برای تاثیر بیشتر اگر آن را بعد از غذا مصرف کنید، به افزایش متابولیسم بدن و جذب مواد معدنی کمک می‌کند.
یک روز همیشه دقیقا ۸۶۴۰۰ ثانیه نیست، زیرا چرخش سیاره ثابت نیست. همه چیز از چرخیدن گوشته گرفته تا حرکت جو و کشش گرانشی ماه می‌تواند با آن بازی کند و هر روز چند میلی ثانیه اضافه یا کم کند. با گذشت زمان، این تفاوت‌ها اضافه می‌شوند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به لزوم کاهش مدت زمان حج تمتع گفت:مشکل ارز زائران حل می‌شود.
رئیس شرکت زیر ساخت در خصوص رونمایی از سرویس کاهش پینگ بازی های آنلاین گفت: این سرویس آماده است و امیدواریم در هفته جاری معرفی عمومی شود.
مدیر دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در یک مقطع زمانی جوجه ریزی افزایش پیدا کرد در نتیجه در حال حاضر عرضه نسبت به تقاضا پیشی گرفته است.
عضو شورای شهر تهران گفت:لایحه کاهش زمان صدور پروانه ساخت هنوز به شورای شهر ارائه نشده است و من از ارائه این پیشنهاد بسیار پشیمان هستم.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از کاهش زمان صدور پروانه‌ها از ۳۶ ماه به ۶ ماه خبر داد و گفت: طرح کن با سه رویکرد در حال بازآفرینی است.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت: انتظار می‌رود با ابلاغ بسته تشویقی جدید نوسازی و کاهش زمان صدور پروانه، روند نوسازی در بافت‌های فرسوده تسریع شود.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از دستگاه‌های مربوطه خواستیم گزارش عملکرد خود در رابطه با کاهش۲۰ درصدی آمار طلاق و موانعی که در این مسیر با آن مواجه بوده‌اند همراه با پیشنهادات‌شان ارائه دهند.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه زائران اربعین زمان حضورشان در عتبات را کاهش دهند، گفت: بیش از دو میلیون تردد توسط تردد شمارها ثبت شده است.
شهردار منطقه ۶ از کاهش ۳۵ روز زمان صدور پروانه پرونده‌های شهرسازی در قلب پایتخت خبر داد.
معاون امور رادیویی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کاهش یافتن زمان ترخیص تجهیزات فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ