نامزد ریاست کمیته ملی المپیک گفت: من چند ماهی مسئولیتی در ورزش کشور نداشتم و رقیب قدرتمندی مثل خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک پیش رویم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نژاد علی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: دولت هیچ گونه برنامه ای برای افزایش قیمت سوخت ندارد.
ویدویی از زبان آمنه سادات ذبیح پور در رابطه با مکالمه تلفنی با مسیح علینژاد را ببینید.
وینگر فصل گذشته سپاهان با پستی احساسی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
علینژاد توانست با همکاری سیستم قضایی آمریکا حکم دسترسی به مقداری از پول‌های بلوکه شده ایران را به دست بیاورد.
رقابت بین امین اسماعیل نژاد و علی حاجی پور به اوج خود رسیده است.
علی اکبر رائفی پور تئوریسین اصولگرا در سخنانی عجیب ادعایی درباره مناظره انتخاباتی مهدی کروبی و محمود احمدی نژاد مطرح کرده است.
مهدی علی نژاد به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون ووشو آسیا در پنجاه‌ودومین نشست این نهاد بین‎‌المللی حضور یافت.
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
علی نژاد گفت: هدف از اجرای طرح ساماندهی کارت سوخت در مجاری عرضه، بهبود نظام توزیع سوخت با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی برای دریافت سوخت است.
استفاده از هوش مصنوعی در قضاوت های تالو مهمترین تصمیم در جریان نشست هیات رئیسه فدراسیون جهانی بود که با حضور عضو ایرانی آن به صورت آنلاین برگزار شد.
علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال از ماجرای درخواست محمود احمدی نژاد برای حضور در رختکن تیم ملی گفت.
مسیح علینژاد گفت: کاخ سفید و دفتر مکرون و رهبران کشوران غربی از من می‌پرسند، الان انقلاب شما تمام شده و کسی در خیابان نیست، پس چرا نباید به میز مذاکره برگردیم؟
لادن برومند از همراهان مصی علینژاد در دیدار با مکرون گفت رئیس جمهور فرانسه در این دیدار اعلام کرده که نه وظیفه داریم، نه اعتقاد داریم و نه مایلیم که نظام سیاسی شما را تغییر دهیم!
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه افراد جامعه حق نقد و انتقاد دارند، اما انتقاد نباید به گونه‌ای باشد که به بیت‌المال تعرض شود.
علی اکبر جوانفکر مشاور احمدی‌نژاد و محمدرضا سرودلیر (مدیر مسئول سایت دولت بهار) با شکایت عباس امیری‌فر به جزای نقدی محکوم شدند.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به خوبی می‌دانند که مسیح علینژاد، مریم رجوی و شبکه‌های معاند حامی آنان نیستند، بلکه حامی آشوب و ناامنی هستند.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید برگزار شد و مهمترین صندلی آن به «محمود خسروی وفا» رسید که در رقابتی نزدیک از مهدی علی‌نژاد عبور کرد.
رئیس فدراسیون کشتی پس از انتخاب محمود خسروی وفا به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک گفت: خسروی وفا گزینه خوبی است و علی‌نژاد هم انتخاب می‌شد مزیت داشت اما الان باید جوانگرایی صورت بگیرد.
پنجاه و یکمین مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در حالی آغاز شد که انجام رای گیری برای تعیین هیات رئیسه و هیات اجرایی جدید در دستور کار است. وزیر ورزش و جوانان نیز در این مجمع حضور دارد.
مهدی علی نژاد بعد از قرار نگرفتن نامش میان کاندیداهای ریاست کمیته ملی المپیک، در نامه ای به صالحی امیری اعتراض کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تلاش رسانه‌های معاند برای قهرمان‌سازی از یک فعال رسانه‌ای خارج‌نشین گفت: مسیح علینژاد و هر کسی که با همکاری با رسانه‌های معاند به ملت خودش خیانت می‌کند، ضعیف‌النفس است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاون صنایع حمل و نقل، از خط تولید، وضعیت فعلی پارکینگ اصلی و روند ترخیص و تحویل خودروها به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو بازدید کرد.
به دنبال انتشار برخی آگهی‌ها مبنی بر دریافت حکم تخلیه مستاجر، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که هرگونه تهدید مستاجر و ورود به ملک بدون حکم قضایی جرم است و از ضابطان قضایی خواستار برخورد با عوامل این مساله شد.
امید قالیباف گفت: همزمان با رشد کمی تولید، با ابتکار وزیر صمت و با هماهنگی با سازمان ملی استاندارد، تولید خودرو‌های تیبا، سمند و ساینا از ابتدای مرداد متوقف می‌شود و به جای آن خودرو‌های شاهین CVT، آریا، رانا AMT، هایما S۸ و آریسان۲ که ضرایب کیفی بالاتری دارند جایگزین خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ