سمنان- رئیس سازمان منابع طبیعی با بیان اینکه زیرساخت لازم برای کاشت یک میلیارد درخت در کشور مهیا شده است، گفت: تمهیدات لازم برای سهمیه هر استان در نظر گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: معتقدم که طرح ملّی فیبرنوری منازل و کسب و کارها زیرساخت لازم برای توسعه کشور در دهه‌های آینده را فراهم خواهد کرد
کنفرانس زیرساخت اطلاعاتی کشور در روزهای ۳۰ و ۳۱ مردادماه ۱۴۰۲ در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
رئیس هیأت عامل ایدرو گفت: ایدرو به دنبال آن است تا بر مناطق و لکه‌های مرزی کشور متمرکز شود تا ضمن ایجاد اشتغال، از مهاجرت جمعیت از این مناطق به دیگر نقاط جلوگیری کند.
شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده است اختلال در یکی از مراکز زیرساخت رخ داده بود که برطرف شده و کلیه ارتباطات پایدار است.
آبادان- رئیس هیئت فوتبال آبادان در خصوص به کما رفتن یک بازیکن فوتبال در این شهر گفت: نبود زیرساخت‌های مناسب ورزشی باعث دشوار شدن شرایط برگزاری بازی‌های فوتبال شده است.
صاحبان کسب‌وکار‌های ابری معتقدند گردش ترافیک مصرفی به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده و حدود ۳ برابر بیش از سال گذشته برای این کسب‌وکار‌ها هزینه تراشیده است. به‌علاوه مصرف اینترنت را در شبکه‌های ابری به‌شدت بالا برده و هزینه‌های سنگین چندده‌میلیارد تومانی روی دست صاحبان این کسب‌وکار‌ها گذاشته و آن‌ها را مجبور به افزایش قیمت سرویس نهایی برای مشتریان کرده است.
رئیس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: ما معتقدیم برگزاری انتخابات تناسبی باعث افزایش مشارکت مردم خواهد شد و رقابت انتخاباتی را هم بیشتر می‌کند.
کرمان- رئیس جمهور با اشاره به مشکل آب مردم بم گفت: کارهای زیرساختی در کرمان عامل پیشرفت در حوزه کشاورزی و کشت خرما می شود.
زیرساخت فروش کنجاله کلزا، سورگوم و ترتیکاله در بازارگاه فراهم شده است.
شرکت ارتباطات زیرساخت در گزارشی برنامه های خود را برای توسعه اینترنت بین الملل و افزایش ظرفیت شبکه تا پایان سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور تاکید کرد: امکان اخذ درخواست کارت هوشمند ملی و تحویل آن از طریق خطوط ارتباطی موجود میان نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران و سازمان ثبت احوال کشور، بواسطه وزارت امورخارجه، با انجام تغییرات در زیر ساخت و سامانه‌های کارت هوشمند ملی در محل نمایندگی‌های وزارت امور خارجه نیز فراهم شده است.
شرکت ارتباطات زیر ساخت با بیان عذرخواهی به دلیل قطعی امروز اینترنت اعلام کرد: دلیل حادثه امروز در دست بررسی است.
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار توسعه زیر ساختهای معدنی در جنوب کرمان شد.
رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن توضیح در خصوص علت کندی اینترنت، از وعده وزارت ارتباطات برای حل این مشکل خبر داد.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شتاب‌زدگی در تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه گفت: اخذ اصولی این مالیات می‌تواند ثمرات بسیاری برای اقتصاد کشور داشته باشد.
تنش و بحران آب به یکی از مهمترین مسائل جامعه است؛ با وجود آنکه اجرایی شدن الگوی کشت می توان حجم عظیمی از آب های زیرزمینی را حفظ کرداما نوک پیمان مشترکان آب را نشانه گرفته است.
این روزها تنش و بحران آب به یکی از مهمترین مسائل جامعه مبدل شده است با وجود آنکه اجرایی شدن الگوی کشت می توان حجم عظیمی از آب های زیرزمینی را حفظ کرد نوک پیمان مشترکان آب را نشانه گرفته است
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر گفت: باتوجه به شرایط روسیه و مجموعه تحولاتی که در حوزه مسیرهای حمل بار رخ داد، حجم تقاضا برای صادرات به این کشور با رشد مواجه شد
رئیس پلیس فتا فراجا از تکمیل زیرساخت های سامانه همیاران پلیس فتا خبر داد و گفت: هم اکنون ۲۴ هزار همیار پلیس فتا فعال داریم.
کرج- معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به دغدغه و مطالبه روحانیون استان البرز گفت: نیازهای زیرساخت های فرهنگی البرز برطرف می شود.
معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری های روز برای روان‌سازی امور شهری و رفع مشکلات شهرنشینی، گفت: درهمین راستا بانک شهر در تعامل سازنده با شهرداری های کلانشهرها زیرساخت های ضروری برای توسعه هوشمندسازی شهری را در دستور کار دارد.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
معاون سیاستگذاری اقتصادی وزیر اقتصاد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک اقتصادی مبنی بر اینکه چرا دولت به دنبال ارائه لایحه اصلاحی قانون بودجه در خصوص حذف شرط قیمت گذاری شهریورماه ۱۴۰۰ برای کالابرگ است؟ اظهار داشت: در خصوص جزئیات این لایحه بایستی سازمان برنامه و بودجه پاسخ دهد اما آن چیزی که الان مد نظر دولت است، همان قانون بودجه است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختری با پوشش مردانه!/ پایان خونین جشن تولد در باغ/ فرار به ترکیه بعد از قتل در عروسی/ پیگیری یک جنایت، پلیس را به باند سرقت رساند/ دستگیری قاتل ۲ طلبه اهل سنت گنبدی/ قاتل در دادگاه: می‌خواستم پسرم را بترسانم/ پسرعمو‌های قاتل باند سرقت تشکیل دادند/ جنون سوء ظن!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ