فاطمی امین در مجلس اذعان داشت: بارها گفته ام بازار خودروی ایران بیمار است؛ اگر در سالهای گذشته واردات خودرو آغاز می‌شد، وضعیتمان این نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه گذاری عمان، پیشرفت های ایران خودرو را شگفت آور خواند و گفت: محصولات تولیدی این شرکت قدرت رقابت با خودروهای جهانی را داراست و انتظار می رود سهم خیلی خوبی را در بازار کشورهای حوزه خلیج فارس و به ویژه عمان به دست آورد.
یکی از دلایل اصلی که مجلس به دنبال استیضاح وزیر صمت است همین مورد است که تناسبی میان قیمت خودرو با کیفیت آن وجود ندارد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: واگذاری خودرو به برخی دستگاه ها و نهادها قبلا هم انجام می شده و ایران خودرو در این زمینه هیچ تخلفی از دستور رییس جمهوری نداشته است.
یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی صنعت خودرو در ایران، انحصار بازار این کالاست زیرا موجب شده خودروسازان نه تنها به بهبود کیفیت، بلکه حتی به فکر تغییر ظاهر تولیداتشان هم نباشند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آمادگی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و عنوان کرد: با همکاری مشترک میان ایران خودرو و شهرداری تهران در برنامه‌ای پنج ساله، امکان نوسازی تمامی تاکسی‌های تهران فراهم خواهد شد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر حضور موثر و مسوولانه بانوان در سنگر خانواده و اقتصاد و تولید کشور گفت: دلیل اصلی سرآمد بودن ایران خودرو، وجود نیروی انسانی توانمند است که در این میان نقش زنان بسیار برجسته و پررنگ است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر حضور موثر و مسوولانه بانوان در سنگر خانواده و اقتصاد و تولید کشور گفت: دلیل اصلی سرآمد بودن ایران خودرو، وجود نیروی انسانی توانمند است که در این میان نقش زنان بسیار برجسته و پررنگ است.
مدیر مرکز همکاری های فناورانه دانش بنیان ایران خودرو، با اشاره به این‌که یکی از ایده‌ها و طرح‌های دولت وقت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، راه‌اندازی سامانه نان«نظام ایده‌ها و نیازها» بود، گفت: «نان» قرار است حفره همیشگی میان صنعت و دانشگاه را پر کند و فرصتی برای حل مساله و رفع نیاز صنعت و همچنین استخدام و جذب نیروهای نخبه، خلاق و متخصص دانشگاهی پدید آورد.
الشتر- وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه روند تجارت خارجی ایران بسیار رو به رشد است؛ گفت: کار واردات خودرو در روال است و شرکت‌ها دارند با واحدهای تولیدی معتبری قرارداد می‌بندند.
نماینده ولی فقیه در استان قم اعلام کرد: آن چه امروز در صنعت خودرو ایران اتفاق افتاده و دستاوردهای مهمی که در دوران تحریم به دست آمده کاملا امیدبخش است و نشان از غیرت دینی و ملی مدیران و مهندسان جوان ایران اسلامی دارد و این مسیر نیز باید با قدرت ادامه پیدا کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر تولید اقتصادی و حفظ حقوق سهام داران و ذی نفعان، تصریح کرد: مادامی که قیمت تمام شده تولید محصول از قیمت فروش بالاتر باشد، سفته بازی و تقاضای کاذب در بازار وجود خواهد داشت و برای رفع این مشکل باید تقاضای کاذب را از میان ببریم و به تقاضای واقعی برسیم.
سفیر ژاپن گفت: با توجه به روابط بسیار حسنه ای که خودروسازان ژاپنی با خودروسازان ایرانی داشته اند، اگر تحریم ها برداشته شوند، فرصت های جدیدی برای این همکاری ها به وجود خواهد آمد.
سفیر جمهوری نیکاراگوئه در ایران گفت: جدیدترین محصول ایران خودرو از زیبایی و کیفیت خوبی در مقایسه با مدل‌های مشابه برخوردار است.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: خدمات پس از فروش در صنعت خودرو تا ۵ سال افزایش می‌یابد.
تفاهم نامه همکاری میان گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت اپتیماتک از شهر مینسک بلاروس برای صادرات سالانه ۱۵۰۰ تن قطعات ریخته‌گری منعقد شد.
وزیر صمت با اشاره به همکاری میان یک شرکت خودروسازی ایران خودرو و شرکت‌های وابسته مجموعه وزارت دفاع، گفت: با این همکاری شاهد یک جهش و موفقیت در صنعت خودرو هستیم.
با تفاهم صورت گرفته میان «وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح» و شرکت «امدادخودرو ایران»، از این پس دارندگان کارت حکمت می‌توانند علاوه بر فروشگاه‌های طرف قرارداد، از خدمات امداد خودرویی شرکت امدادخودروایران در هر ساعت از شبانه روز استفاده کنند.
کسب درآمد و رفاه از راهی ارزان
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۹۰۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۹۹۶ تن از ایشان وخیم است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تیراندازی بعد از کری‌خوانی/ مرگ دو برادر در جزیره ناز/ دختری در دنیای هزار چهره!/ رانندگی پسر ۱۳ ساله حادثه‌ساز شد/ ماجرای قتل موتورسوار جوان در مشهد/ کلاهبرداری میلیاردی بنگاهداران لاکچری/ عامل ۲ جنایت مسلحانه وحشتناک اعتراف کرد/ سقوط از طبقه سوم برای پنهان کردن راز خیانت
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری زوج دعانویس دارابی/ قصه شیطانی سحربانو!/ بازداشت سارقان ۳ میلیاردی شرکت خصوصی/ رقص مرگبار چاقو، جشن را به عزا تبدیل کرد/ انکار ۴ متهم در بمب گذاری خودرو/ سرقت با دستمال کاغذی!/ مرگ مرموز پسر ایرانی در آب‌های ترکیه
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون اصل نود برای بررسی مشکلات صنعت خودرو گفت: بر اساس اظهارات مدیران ایران خودرو و سایپا ،دو خودروساز تحولاتی را آغاز کرده که قرار شد برنامه‌هایشان را به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه کنند تا کارشناسان کمیسیون طرح‌ها و ایده‌های آنها را ارزیابی کنند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی‌ ایران برای صادرات فلزات، خودرو و تجهیزات پزشکی و تولید مشترک در بلاروس خبر داد و گفت: موضوع پیوستن ایران به اورآسیا مساله مهمی است که به محض تحقق آن، ظرفیت‌های جدیدی برای تعاملات تجاری ایجاد خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ