سازمان ملل نسبت به وخامت اوضاع کودکان در یمن و تشدید سو تغذیه در این کشور هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوشیدن آب بخش مهمی از درمان خانگی سرگیجه است. برای رهایی از سرگیجه در طول روز به اندازه‌ی کافی مایعات بنوشید، به‌خصوص وقتی که هوا گرم است، بیمار هستید یا ورزش می‌کنید. گاهی اوقات هم غذا خوردن به افت فشار خون و درنتیجه سرگیجه و سبکی سر منجر می‌شود که با نوشیدن یک لیوان آب ۱۵ دقیقه قبل از صرف غذا می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.
محققان مطمئن نیستند که این ردپای ۱۰ سانتیمتری دقیقا متعلق به کدام نوع از دایناسور بوده است، اما حدس می‌زنند که یک دایناسور کوچک گیاهخوار صاحب آن باشد.
طول این معابر آنقدر بلند و طولانی است که یک نفر برای اینکه مسیر ابتدا تا انتهای کوچه را طی کند باید ۱۰ تا ۱۲ دقیقه پیاده‌روی کند.
ترکیب لیمو و زنجبیل، تجویز فوق‌العاده‌ای برای کاهش وزن است و ترکیب ویتامین C و آنتی اکسیدان‌های موجود در هر دوی این مواد خوراکی، تاثیر عالی در سم زدایی و بهبود متابولیسم بدن دارد. کافیست یک برش کوچک از زنجبیل و آب نصف لیموترش را در یک فنجان آب جوش بریزید، ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و سپس آن را بنوشید. برای نتیجه بهتر مصرف سه نوبت در هفته از این نوشیدنی توصیه می‌شود.
نساجی حیلی زود یک بازیکنش را با کارت قرمز از دست داد تا اداکه کار در وطنی برایش سخت‌تر شود.
رم در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا با یک گل برابر لورکوزن به برتری رسید.
نساجی مازندران با حمایت حداکثری هواداران خود تا کمتر از ۱۰ دقیقه به پایان مسابقه یک بر صفر بازی را واگذار کرده بود تا اینکه روی برخورد توپ با دست پورقاز نساجی صاحب ضربه پنالتی و گل تساوی شد.
یک یوزپلنگ می‌تواند در یک دقیقه به سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت برسد. یوزپلنگ با بدن باریک و فیبر‌های عضلانی سریع انقباض خود، شتاب ۱۰ متر در ثانیه دارد.
وینگر شماره ۱۰ سپاهان با یک گل و کسب یک پنالتی ۴۵ دقیقه درخشانی در نقش جهان پشت سر گذاشت.
روایت امریکایی‌ها از نتیجه این دیدار ناامیدکننده است. روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام ارشد امریکایی می‌نویسد: «ما همیشه امیدوار باقی می‌مانیم که روس‌ها تصمیم خود را تغییر خواهند داد و برای درگیر شدن در یک فرآیند دیپلماتیک با هدف پایان جنگ آماده خواهند شد.» این مقام امریکایی همچنین تاکید می‌کند که «انتظار نمی‌رفت که در پی این دیدار کوتاه تغییری جدی حاصل شود.»
کمپرس گرم برای سردرد‌های تنشی جواب می‌دهد. اگر عضلاتتان گرفته‌اند، از کمپرس گرم که می‌تواند به صورت حوله‌ای که گرمش کرده‌اید یا یک بطری آب گرم باشد استفاده کنید و حتما روی گردن و شانه‌هایتان نیز بگذارید. کمپرس گرم برای پشت سر نیز بسیار عالی است. مانند کمپرس سرد، پانزده دقیقه کمپرس و پانزده دقیقه استراحت را متناوبا انجام دهید تا سردردتان بهتر شود. دوش آب گرم هم می‌توانید بگیرید.
اگر در خانه فرزند کوچک دارید بعید نیست که روی دیوار خط کشیده باشد. برای پاک کردن خطوط روی دیوار هم راه حل وجود دارد. مقدار کمی خمیر دندان سفید را با یک پارچه مستقیماً روی خطوط بمالید. از نوع ژله‌ای خمیر دندان استفاده نکنید؛ می‌توانید خمیر دندان را با مقدار کمی آب در یک فنجان مخلوط و کمی رقیق کنید. این مخلوط رقیق شده را روی خطوط بمالید. بگذارید خمیر دندان ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند. علامت را با پارچه بشویید. خمیر دندان را با یک پارچه مرطوب پاک کنید. علامت باید از بین برود.
جیمز اوزبی در شهر چایروف ترکیه در مسابقه سالانه یکی از رستوران‌ها شرکت کرد و توانست ر ۱۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه ۳۰ سیخ شیشلیک را به همراه سالاد و نوشیدنی بخورد و رکورد قبلی را به میزان ۴ دقیقه کاهش دهد. جایزه وی ۱۰ هزار لیر (حدود ۵۳۰ دلار) بود.
شرکت «براوا» از یک اجاق گاز هوشمند در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی رونمایی کرده که در ۱۰ دقیقه پیتزا را به طور کامل می پزد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن کاملاً یک طرفه بود به خصوص بعد از دقیقه ۲۱ و زمانی که تیم حریف ۱۰ نفره شد و فکر می‌کنم حتی یک بار نیز توپ به دست گلر ما نخورد.
در دیداری از گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ دو تیم کره‌جنوبی و پرتغال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
شاگردان احمد جمشیدیان به برتری پُر گل مقابل چوکا تالش رسیدند.
یونس امامی در یک‌هشتم وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل انریکه پرز کاستیلانوس از گوتمالا با نتیجه عالی ۱۰ بر ۰ به پیروزی رسید.
حسن یزدانی ستاره تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی ۱۰-۰ در کمتر از یک دقیقه و بیست ثانیه به فینال رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم رسید.
حسن یزدانی ستاره تیم ملی کشتی آزاد ایران با پیروزی ۱۰-۰ در کمتر از یک دقیقه و بیست ثانیه به فینال رقابت‌های وزن ۸۶ کیلوگرم رسید.
یک زیرمجموعه خودروسازی جیلی تصمیم دارد اتومبیل برقی با باتری بسازد که در ۱۰ دقیقه ۸۰ درصد شارژ می شود و می تواند با یک بار شارژ هزار کیلومتر را طی کند.
حمید نوری پس از یک ماه قطع ارتباط کامل، موفق شد کمتر از ۱۰ دقیقه با خانواده خود صحبت کرده و گزارشی از آخرین وضعیتش ارائه دهد.
حمید نوری روز گذشته پس از یک ماه قطع ارتباط کامل، موفق شد کمتر از ۱۰ دقیقه با خانواده خود صحبت کرده و گزارشی از آخرین وضعیتش ارائه دهد.
۱۰ دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که یونایتد به گل رسید. دیوگو دالوت از راست سانتر بسیار خوبی انجام داد و در درون محوطه جریمه برونو فرناندز با یک ضربه عالی توپ را دور از دستان گلر وارد دروازه کرد تا یونایتد ۰-۱ پیش بیفتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ