اهواز - جام جهانی در کنار اهمیتی که در بخش ورزش دارد ظرفیت‌های بی‌نظیر اقتصادی ایجاد می‌کند که کشورهای مختلف در رقابت برای تصاحب این فرصت‌ها هستند و در این میان نقش ایران کم‌رنگ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی زنان اسپانیا این فرصت را دارد که قهرمانی در جام جهانی و همچنین سومین توپ طلای متوالی را به دست آورد.
هافبک تیم هوادار با بیان اینکه برای موفقیت تیم ملی می توانیم جام ملت ها را فدای جام جهانی کنیم گفت: باید با یک برنامه ریزی قوی آماده حضور در جام جهانی شویم.
پائولو دیبالا ستاره تیم فوتبال رم سرانجام در جام جهانی 2022 فرصت بازی به دست آورد.
کریستیانو رونالدو فرصت دیدار با خانواده‌اش را پیدا کرد.
خبرنگاران صهیونیست با سوء استفاده از فرصت جام جهانی قصد داشتند در قطر با ملت های مسلمان ارتباط برقرار کنند که سطح بالای تنفر ملت ها از تل‌آویو موجب شد تا پروژه شان با شکست مواجه شود.
تیم ملی ایران در شرایط با هفت گل خورده طی سه بازی به کار خود در جام جهانی قطر پایان داد که دو عنصر دفاعی دعوت شده از سوی کارلوس کی‌روش کمترین فرصت حضور را به دست آوردند.
در پی حضور سه بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی ریکاردو ساپینتو چند بازیکن از تیم امید استقلال را به تمرینات فراخوانده است.
مسئولان رئال مادرید از فرصت تعطیلات لالیگا برای ساخت و ساز برنابئو استفاده کردند.
چهار سال دیگر احتمالا فرصت رقابت با دو تیم مطرح در یک گروه برای تیم ملی ایران به وجود نیاید.
آرسن ونگر این جام جهانی را "آخرین فرصت" برای ستاره‌هایی نظیر لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و لوکا مودریچ برای کسب تجربه قهرمانی در جام جهانی می‌داند.
ونگر در ادامه بیان کرد:‌ "شانس در ورزش ما این است که یک ورزش تکنیکی است و با وجود شدت فزاینده‌ای که دارد، وقتی در پایان بازی نگاه می‌کنید تا ببینید چه کسی تفاوت را ایجاد کرده است، چه کسی باعث پیروزی شما شده است، این بازیکنان با بینش و توانایی تکنیکی برای محقق کردن بینش خود را می‌بینید."
سرمربی آبی اناری ها مدعی شده که تیم ملی قطر فرصت خوبی برای خودنمایی در این رقابت ها دارد و می توانند در جام جهانی تبدیل به پدیده شوند.
رمکو پاسفیر، دروازه‌بان اول هلند در جام جهانی، با 39سال سن فرصت فیکس بازی کردن در این تورنمنت را پیدا کرده و یکی از جالب‌ترین بازیکنان جام جهانی خواهد بود.
کاپیتان پرافتخار سال‌های گذشته‌ پرسپولیس امروز به طور کامل در تمرین سرخ‌ها شرکت کرد.
یکی از دو ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن در جریان تساوی برابر المپیاکوس به میدان رفتند.
دروازه‌بان ایرانی پونفرادینا از ابتدا مقابل لگانس به میدان خواهد رفت.
سرمربی تیم ملی تا روز جمعه فرصت دارد فهرستی ۳۵ تا ۵۵ نفره را به فیفا اعلام کند و ۲۶ بازیکن نهایی عازم قطر از بین آنها انتخاب خواهند شد.
کریم باقری پس از جدایی دراگان اسکوچیچ، فرصت همراهی تیم ملی را از دست داده و در پرسپولیس به کار خود ادامه می‌دهد.
سامان فلاح مدافع دهه هشتادی پیکان فرصت خوبی را برای حضور در جام جهانی وتبدیل شدن به جوان‌ترین بازیکن تیم ملی ایران در اختیار دارد.
کارلوس کی‌روش برای لیست نهایی باید روی اسم چند ستاره جوان قلم قرمز بکشد.
سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر دو بازمانده مهم پرسپولیس از لیست تیم‌ملی هستند.
بوشهر- برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر فرصت خوبی است تا استان‌هایی مثل بوشهر که کمترین فاصله را با این کشور دارند، بتوانند سهمی در این رویداد مهم ایفا کنند.
تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد
آخرین فرصت خرید بلیت جام جهانی قطر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ