یورش شهرک نشیان صهیونیست به مسجدالاقصی امروز هم رخ داد و آنها با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به این مسجد یورش بردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قد و قامت کوتاه و سرعت مثال زدنی اش، باعث شده که این بازیکن به یک مهره ریز نقش و غیر قابل مهار تبديل شود.
ارتش رژیم موقت صهیونیستی در ادامه اقدامات ضد انسانی خود روز چهارشنبه یک مدرسه را در کرانه باختری اشغالی تخریب کرد.
شهرک‌نشینان صهیونیست امروز نیز تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش گسترده امروز به شهر نابلس اقدام به تخریب منزل یک شهید فلسطینی کرده و به شدت با مبارزان مقاومت درگیر شدند.
یورش نظامیان صهیونیستی به نابلس برای تخریب خانه یک فلسطینی با مقابله مقاومت با اشغالگران روبرو شد.
یورش الاتحاد برای شکار محمد صلاح از لیورپول
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
منابع محلی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر در اریحا و بازداشت شماری از جوانان فلسطینی خبر دادند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، چندین فلسطینی را بازداشت کردند و در درگیری با مبارزان فلسطینی چندین تن دیگر را مصدوم کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به بیت‌لحم و درگیری با فلسطینیان مجری عملیات تیراندازی در تقوع را بازداشت کردند و عصر امروز نیز به خانه وی یورش بردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن یورش به ترمسعیا با فلسطینیان درگیر شدند و پس از تیراندازی به سمت آنان، یک شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی یورش بردند و جوانان اهل قدس را به شکل وحشیانه‌ای مورد ضرب و شتم قرار دادند.
تروریست‌های هیئت تحریر الشام(جبهه النصره) مواضع ارتش سوریه در جبهه جوباس در شرق ادلب را با خمپاره هدف قرار دادند.
منابع فلسطینی اعلام کردند که مبارزان فلسطینی به سمت پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز جنین آتش گشودند.
نظامیان رژیم صهیونیستی همزمان با عید قربان، به باب الرحمه مسجدالاقصی یورش بردند و پس از پایان نماز عید قربان ۱۸ فلسطینی را بازداشت کردند.
امروز مطالبی همچون واکنش مجید عشقی به ریزش‌های اخیر بورسٰ نرخ اسکناس و حواله دلار و یورو ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، قیمت این خودرو ۵۵۵ میلیون تومان شد، پیش بینی بورس امروز، سهام یک بانک در بازار فرابورس ایران پذیرش شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بعد از یورش وحشیانه دیروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه بلاطه و شهادت سه تن از جوانان فلسطینی، نظامیان اشغالگر صهیونیستی مجددا به این اردوگاه یورش بردند.
منابع خبری از یورش مجدد نظامیان صهیونیست به کرانه باختری و شهادت سه فلسطینی در این یورش خبر دادند.
اداره امور اسرای فلسطین اعلام کرد که مدیریت زندان «مجدو» در اراضی اشغالی به داخل زندان یورش برده و به اسرای فلسطینی تعرض کردند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نظامیان صهیونیست با هماهنگی مدیریت زندان های رژیم صهیونیستی به زندان «مجدو» یورش بردند و اقدام به ضرب و شتم اسرای فلسطینی کردند.
منابع فلسطینی از ادامه هتک حرمت مسجدالاقصی از سوی شهرک نشینان صهیونیست خبر دادند.
تروریست‌های تکفیری «جبهه النصره» همچنان به نقض آتش بس در مناطق کاهش تنش واقع در «ادلب» سوریه ادامه می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ