محمد عمری می‌گوید پیشنهاد خارجی دارد اما تا به پرسپولیس کمک نکرده، دوست ندارد اردوگاه سرخ را ترک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره پیشرفت برخی بازیکنان زیر نظر او گفت: کار خاصی انجام نمی‌دهیم و کار جادویی انجام ندادیم. کیفیت و واقعیت فوتبال این بازیکنان همین است.
برای نگه‌داری طولانی مدت سبزی خوردن کار خاصی لازم نیست بکنید! همین که آن‌ها را به صورت نشسته داخل نایلون بریزید و تمام هوای داخل آن را خالی کنید و به صورت در بسته داخل یخچال بگذارید کافیست! حالت وکیومی که ایجاد می‌شود از خراب شدن سبزی جلوگیری می‌کند!
سامان نریمان جهان که اولین پاس گل لیگ بیست و سوم را به نام خود ثبت کرد، امیدوار است در کنار بازیکنان جوان پیکان فصل متفاوتی را برای این تیم رقم بزنند.
تیلور توئلمن، بازیکن سابق آمریکا، از حمایت بی حد و اندازه و تمجیدها از لیونل مسی چندان راضی به نظر نمی‌رسد.
مربی گلرهای نساجی مثل همیشه با حساسیت خاصی کار شاگردان خود را زیر نظر دارد.
خسوس وایخو معتقد است دو فصل پیش برابر سیتی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، نمایشی عادی داشت و بیش از اندازه به بازی او پرداخته شد.
همه ما گشنیز را به عنوان یک سبزی معطر می‌شناسیم و می‌دانیم که یکی از اجزای اصلی سبزی پلوی ما ایرانی هاست. اما گذشته از مصرف گشنیز تازه خرد شده، برگ‌های خشک این گیاه معطر و همین‌طور تخم آن هم در تهیه غذا‌های مختلف به کار می‌روند و می‌توانید با استفاده از سایر اجزای گشنیز طعم جدیدی را در غذاهایتان ایجاد کنید.
خبرنگاران آزاد و پیشکسوت که در رسانه خاصی مشغول به کار نیستند، می‌توانند در سامانه جامع رسانه‌های کشور درخواست عضویت دهند.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس محبوبیت خاصی بین نوجوانان دارد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس محبوبیت خاصی بین نوجوانان دارد.
مربی دوومیدانی می‌گوید با توجه به اینکه در سال‌های اخیر در بخش پایه برنامه‌ریزی خوبی انجام نشده بود، نتایجی که در قهرمانی آسیا به دست آمد قابل قبول بود.
هشت بازیکن پی اس جی در تابستان به پاریس برمی‌گردند و از حالا ناصر الخلیفی و دیگر مدیران باشگاه برای خلاصی از دست آنها دست به کار شده‌اند.
هشت بازیکن پی اس جی در تابستان به پاریس بر می‌گردند و از حالا ناصر الخلیفی و دیگر مدیران باشگاه برای خلاصی از دست آنها دست به کار شده‌اند.
شاهرود- مراسم غبار روبی از مساجد در آستانه ماه رمضان و بهار طبیعت، با حضور جمع کثیری از مردم دلداده و عاشق اهل بیت(ع) استان سمنان با معنویت خاصی اجرا شد.
دمنوش‌ها بسته به گیاهان به کار رفته در آن‌ها برای حل مشکلات خاصی از بدن به کار می‌رود. درمان خلط پشت حلق، سردی بدن، چاقی شکم و پهلو با دمنوش گل گاوزبان ممکن است. کافی است مقداری گل گاوزبان را با دارچین و به لیمو مخلوط کرده و روی آن آب جوش بریزید؛ اجازه دهید به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دم بکشد. هر روز این دمنوش را به مدت ۶۰ روز به عنوان میان وعده صبح‌ها می‌نوشید.
استرس شغلی، مختص شغل خاصی نیست و زمانی رخ می‌دهد که بین نیاز‌های شغلی با توانایی‌ها، قابلیت‌ها و خواسته‌های فرد هماهنگی نباشد.
گرت بیل تا به اینجای کار در جام‌جهانی کار خاصی انجام نداد و شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته است.
سرمربی صدرنشین لیگ دسته اول معتقد است تیمش هنوز کار خاصی نکرده و باید روند خوب را تا پایان مسابقات ادامه بدهند.
حساب کاربری باشگاه پورتو دقایقی پیش به قیچی برگردان مهدی طارمی در بازی مقابل پاکوش‌دی‌فریرا واکنش نشان داد و با انتشار عکسی دیدنی از ستاره ایرانی نوشت: این کار را با استایل خاص خودش انجام دهید.
مدافع مس کرمان مدعی است برنامه خاصی مقابل پرسپولیس دنبال می‌کردند و یک لحظه عدم تمرکز کار آنها را برای دستیابی به نتیجه به هدر داد.
مهدی طارمی مهاجم باشگاه پورتو مورد حمایت خاص هواداران است.
مدافع چپ اسبق ملوان و تیم ملی بعد از حواشی و البته شایعاتی که حول نامش شکل گرفت، به شکلی خاصی به تکذیب آن پرداخت.
استقلال با ارائه یک نمایش فوق‌العاده در خانه و برد مقابل نساجی توانست پاسخ محکمی به انتقادات بدهد.
مذاکرات پی اس جی و گالاتاسرای برای انتقال مائورو ایکاردی به نتیجه نرسید و باشگاه پاریسی حالا کار دشواری برای خلاصی از ستاره آرژانتینی دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ