علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس محبوبیت خاصی بین نوجوانان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این مطلب ویدئویی از یک خودروی خاص که بدون نیاز به برق و گاز و بنزین کار می‌کند را ببینید.
بی‌نظمی و نبود نظارت بر نحوه برگزاری لیگ کشتی و اندیشده نشدن تدابیر لازم کار را به جایی رسانده که شاهد درگیری با قمه، چماق و زنجیر در سالن رقابت‌های کشتی آموزشگاهی بودیم.
کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ در زمینه کار با توپ است. در این ویدیو نگاهی به پاس‌گل‌های‌دوران‌حرفه‌ای رونالدو داریم./فوتبال ۱۸۰ 261
مراسم معارفه لیونل مسی در باشگاه اینترمیامی برگزار شد و به این ترتیب ستاره آرژانتینی کار خود را به طور رسمی به عنوان عضو جدیدی از این تیم آمریکایی شروع خواهد کرد.حدود ۱۸ هزار نفر برای مراسم معارفه مسی به ورزشگاه خانگی تیم اینترمیامی رفتند.
داستانی که باعث شده کار علی برات‌زاده مورد توجه قرار بگیرد، مربوط به اتفاقی است که در مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها رخ داده است. در شرایطی که ورزشکاران بقیه کشور‌ها در این جشن حاضر هستند و همگی پرچم کشور‌های مربوطه را به اهتزاز درمی‌آوردند، ویدئویی از برات‌زاده منتشر شده که پرچم ایران را رو به پایین نگه داشته و آن را تکان نمی‌دهد؛ موضوعی که باعث شده تعدادی از رسانه‌ها در ایران به او تاخته و این اقدامش را عملی اعتراضی در همراهی با اعتراضات نیمه دوم سال گذشته بدانند
اپل با رونمایی ویژن پرو ضمن ورود به بازاری کاملا جدید، مهم‌ترین محصول دهه‌ی اخیرش را به‌نمایش گذاشت؛ دستگاهی که می‌تواند «آیفون» بعدی لقب بگیرد. در این ویدیو شوخی کاربران با گجت جدید اپل را مشاهده می‌کنید. منبع: خبرفوری
نابغه روس از رفتار حسن یزدانی بعد از کشتی حیرت کرد.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس محبوبیت خاصی بین نوجوانان دارد.
امیر عابدزاده دروازه بان تیم ملی ایران که در لالیگا ۲ توپ می‌زند کار عجیبی انجام داد.
کریستیانو رونالدو پس از بازی مقابل الشباب کار عجیبی کرد.
ستاره ایرانی پورتو گل خود مقابل پاسوس د فریرا را به هم‌تیمی داغدارش تقدیم کرد.
دریبل و خروج تماشایی بیرانوند در دیدار پرسپولیس و ملوان را ببینید.
خداداد عزیزی: هر بازیکنی نمی‌تواند با قلعه نویی کار کند برود به خانه‌اش!
صحبتهای محمد مهدی نبی نائب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برنامه های قلعه نویی در آستانه همکاری اش با تیم ملی ایران
جواد خیابانی از کمک ویژه محمدرضا گلزار به زلزله‌زدگان خوی خبر داد.
پرویز پرستویی از کمک ویژه یحیی گل‌محمدی به اهالی زلزله‌زده شهرستان خوی خبر داد.
طلاق در گذشته تابویی بود که اکنون قبح آن شکسته شده. بسیاری از زوجین جوان که متوجه می‌شوند تصمیم اشتباهی گرفته‌اند در همان سال‌های اولیه زندگی مشترک، تصمیم به طلاق می‌گیرند. اما اگر این کار را نکنند، اصطلاحا طلاق آن‌ها به تعویق افتاده و احتمالا طلاق در سالیان بعدی خودش را نشان می‌دهد.
اشتباه علیرضا بیرانوند نزدیک بود باعث به ثمر رسیدن گل دوم فولاد شود که «گولسیانی» توپ را از روی خط دروازه پرسپولیس برگرداند.
سورپرایز علی دایی برای یک کودک که در دفتر کار اسطوره فوتبال ایران حضور یافته بود را ببینید.
جلال رشیدی کوچی گفت: امروز سمند ال ایکس ساده که معمولی‌ترین خودرو تولیدی بعد از پراید در ایران به شمار می‌آید، ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳۲ میلیون تومان بوده و امروز ۳۷۵ میلون تومان است. این بدان معنا است که وقتی من در دانشگاه صحبت می‌کنم جوان معترضی عنوان می‌کند آقای نماینده مجلس اگر پس از دوران تحصیلم به سرکار بروم و ماهی ۲۰ میلیون تومان هم حقوق دریافت کنم که دریافت نخواهم کرد بعد از ۲ سال کار کردن تازه می‌توانم یک سمند ساده در کشور خریداری کنم.
صفحه‌نمایش برای والدین پرمشغله، به‌ویژه آن‌هایی که هیبریدی کار می‌کنند، یک موهبت است؛ فرزندتان را جلوی یک ویدیو می‌نشانید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به یک همکار زنگ بزنید، ظرف‌ها را بشویید یا حتی دوش بگیرید. با این حال، دکتر جین شینسکی، رئیس آزمایشگاه کودک، که یادگیری و حافظه نوزادان را در دانشگاه لندن مطالعه می‌کند، می‌گوید که قبل از دو و نیم سالگی، کودکان از هر چیزی که روی صفحه می‌بینند چیز زیادی یاد نمی‌گیرند. آن‌ها در درک سخنان مشکل دارند و ارتباط رویداد‌های روی صفحه را با زندگی واقعی نمی‌فهمند.
تیم ملی قطر در آخرین دیدارش در جام‌جهانی‌ای که میزبان بود، شکست خورد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ