مدافع مس کرمان مدعی است برنامه خاصی مقابل پرسپولیس دنبال می‌کردند و یک لحظه عدم تمرکز کار آنها را برای دستیابی به نتیجه به هدر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یادگار امام گفت: اگر می‌خواهیم حسینی باشیم باید نیت‌ها را خدایی کنیم؛ اگر امام خمینی نیز توفیقی در زندگی داشت به خاطر نیت خدایی بود. او گفت، «من» در کار نیست.
مدافع فصل گذشته مس کرمان مدعی است آنها با بدشانسی و اتفاقات غیرفوتبالی شانس بقا را از دست دادند.
مرتضی پورعلی‌گنجی پس از قهرمانی پرسپولیس در‌ جام حذفی تاکید کرد سال آینده هم در جمع سرخپوشان حضور خواهد داشت.
مدافع مس کرمان از انگیزه تیمش برای کسب امتیاز از انزلی می‌گوید.
کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: مشخص بود که هیچ خطایی روی مهاجم پرسپولیس صورت نگرفته و اخطار داور به دلیل شبیه سازی درست بود.
میلاد خدایی معتقد است اشتباهات داوری بیشتر از مسائل فنی روی نتایج مس کرمان و حضور این تیم در رتبه چهاردهم تاثیر داشته است.
مدافع مس کرمان از انگیزه‌های تیمش برای نمایشی موفق و کسب جدال برابر هوادار تهران خبر می‌دهد.
مدافع باتجربه مس کرمان از انگیزه تیمش برای کسب نتیجه مقابل ذوب آهن خبر داد.
سلیمانی اضافه کرد: گل دوم سپاهان سالم بود زیرا نه خطایی انجام داد و نه آفسایدی بود. مغانلو با مدافع آخر پرسپولیس در یک خط بود و گل سپاهان درست بود. پنالتی‌ای که در وقت‌های اضافه گرفته شد، صحیح بود زیرا یزدانی پای مدافع پرسپولیس را زد. اخطار هم درست بود و در نتیجه مدافع سپاهان باید اخراج می‌شد که این اتفاق رخ داد.
سیاوش یزدانی بار دیگر در ورزشگاه نقش جهان مرتکب خطایی شد که نگاه‌ها را به سوی او چرخاند.
مدیرعامل هوادار در پاسخ به خبرنگاران پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس را عاری از هر ایرادی دانست.
در دقیقه 17 بازی مصدوم شدم اما هنوز هم نمی‌دانم به بازیکن خودمان خوردم یا بازیکن حریف، ترسیده بودم که خدایی نکرده اتفاقی برای زانویم افتاده باشد.
ملی‌پوش تالوی ایران در فرم نن دائو در مساقات قهرمانی جوانان جهان به مدال طلا دست یافت.
میلاد خدایی معتقد است تنها ایراد قضاوت عباس راکی در دیدار مس کرمان و پرسپولیس تفاوتی بود که بین دو تیم قائل میشد.
بازیکن مس کرمان با انتقاد از اعتراض فولاد بابت عملکرد فنی این تیم، مدعی شد آنها در تلاش خواهند بود در ادامه فصل به جایگاه مطلوبی در جدول دست یابند.
مدافع مس کرمان با توجه به تفاوتشان با فولاد نتیجه تساوی را ارزشمند می داند.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. براساس این سند رسمی مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت ۱ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: چند نفر در ارتباط با پرونده شهید خدایی دستگیر و برای آن‌ها قرار قانونی صادر شده است.
ستایشی درباره تحریم‌های اخیر گفت: این اقدام تنفس مصنوعی آمریکا به گروه‌های تروریستی است. توقع داریم که دستگاه‌های سیاسی با تمهیدات قانونی و تدابیر مناسب و بین المللی و قاطع بایستند و برخورد کنند.
سخنگوی قوه قضائیه از شناسایی چند نفر در ارتباط باپرونده ترور شهید صیاد خدایی خبرداد.
علیرضا خدایی هافبک و وینگر جوان پرسپولیس از این باشگاه جدا شد.
علیرضا خدایی با عقد قراردادی به تیم آلومینیوم اراک پیوست.
علیرضا خدایی به صورت قطعی از جمع شاگردان گل‌محمدی جدا شد.
شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی تیم پرسپولیس که این روز‌ها مورد انتقاد هواداران این تیم قرار گرفته، استوری عجیبی با مضمون "خدایا به من صبر ایوب عنایت فرما" در صفحه شخصی خود منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ