محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور گفت: در اغتشاشات سال گذشته آمریکایی‌ها ۴۰۰ میلیون دلار برای تقابل رسانه‌ای با ایران هزینه کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلترینگی که پس از فشار جریان‌های تندرو و به انحراف کشاندن مسیر اعتراض مدنی کمپین‌های اعتراضی با رادیکال کردن فضا، پرونده را به کمیته فیلترینگ کشاند و از این حکم موقت نه وزارتخانه‌های تخصصی دولت استقبال کردند و نه قوه قضاییه و ... و این عدم رضایت را می‌توان در این دو پیام معاون رییس جمهور به وضوح دید.
رئیس گروه سلامت محیط معاونت بهداشت دانشگاه ادامه داد: همچنین ضروری است در هنگام توزیع غذا، از راه رفتن افراد توزیع کننده غذا بر روی سفره‌ها خودداری شود.
معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری گفت: از رسانه‌های محترم کشور درخواست می‌شود که رعایت اصل صحت و اصالت خبر و حفظ امانت داری را در نقل اخبار سرلوحه کار خود قرار دهند.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برخی از خانواده‌ها تنها کودکانی که دارای معلولیت یا بیماری صعب‌العلاج بودند را پذیرش می‌کردند.
معاون امور زنان و خانواده گفت: رئیس جمهور دستور دادند شرایط زنان در مسائل شغلی به صورت ویژه رعایت شود.
موضوع قطع اینترنت در زمان برگزاری کنکور، توسط معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش مطرح شد؛ موضوعی که حواشی بسیاری درپی داشت، اما مسئولان از جمله وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش جهت رعایت حقوق داوطلبان با اجرای این روش موافق بودند. درنهایت پس از موافقت‌ها و مخالفت‌ها اینترنت همراه به صورت نقطه‌ای (مناطق نزدیک به حوزه‌های برگزاری کنکور) برای چند ساعتی قطع شد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به بعد نقض‌های حقوق بشر بسیاری علیه ایرانیان صورت گرفته است اما آنها مدعی هستند که حقوق بشر را رعایت می‌کنند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: در بازار بزرگ تهران به لحاظ رعایت نکات ایمنی و امکانات لازم در زمان وقوع حوادث وضعیت مناسبی وجود ندارد.
انتخاب اردوغان برای وزارت خارجه در ترکیه با رضایت و اتفاق نظر همراه شده است. رسانه‌های ترکیه در این چند روز تأکید بسیاری بر سوابق دیپلماتیک فیدان کرده‌اند: مشاور وزیر خارجه اسبق (داوداوغلو)، مشاور سفیر ترکیه در استرالیا، رئیس آژانس توسعه و هماهنگی ترکیه، عضو هیئت مدیره آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، معاونت ریاست دستگاه اطلاعات و در نهایت ریاست این دستگاه از سال ۲۰۱۰.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در برنامه روایت بانوان مسلمان اهل قلم از ۱۴ بانوی نویسنده ایرانی و خارجی تقدیر و تشکر کرد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: شهرداری‌ها با شناسایی و رفع مهمترین دغدغه‌های مردم و حل معضلات شهری، موجبات رضایت جامعه فراهم کنند.
در دولت دوازدهم درباره دیدار به خانواده‌های شهیدان هواپیمای اوکراینی و اینکه اعضای هیات دولت به دیدار آنها بروند، تصمیم گرفته شد، هرچند که دولت درباره آن حادثه کاره‌ای نبود. من با 12 خانواده کشته‌شده‌های هواپیمای اوکراینی دیدار کردم و خیلی سخت و دردناک بود. آن زمان فشار و هجمه علیه دولت بسیار زیاد بود و این دیدارها رسانه‌ای نشد. من به عنوان معاون رئیس‌جمهور در شبکه‌های صدا و سیما سانسور می‌شدم، فقط در شبکه‌های استانی از من خبر می‌رفتند. منبع: خبرآنلاین
رئیس سازمان امور مالیاتی به معاون گردشگری در نامه‌ای، موضوع فراهم شدن امکان بهره مندی فعالان بخش گردشگری از تسهیلات بخشودگی جرایم مالیاتی با رعایت برخی مقررات را تشریح کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت عزم راسخی برای جبران برخی از کاستی‌ها و کمبودها دارد و مدیران باید تلاش کنند تا کارکنان به دنبال گره گشایی از مشکلات مردم و جلب رضایت ارباب رجوع باشند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه در حوادث اخیر، رسانه‌های وابسته به دشمن تلاش داشتند خود را مدافع حقوق زنان ایرانی نشان دهند، گفت: طنز تلخی است که رسانه‌های وابسته به ارتجاع که هنوز در آن کشورها حقوق اولیه زنان رعایت نمی شود خود را پیگیر اجرای حقوق زنان در ایران معرفی می کند.
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره پیشنهاد بودجه‌ای دولت برای افزایش سن بازنشستگی داد.
معاون اول رئیس جمهور در حاشیه مراسم رونمایی از روایت موسیقایی سربازنامه از عزم جدی دولت برای برگزاری رویدادهای مرتبط با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.
پس از چند ماه غیبت، وزیر مستعفى تعاون و کار در سفر معاون اول رییس جمهوری به روسیه و در ترکیب هیات اعزامى ایران دیده شد. / آخرین خبر
رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی روایات منتشر شده از معاون اول دولت روحانی درباره تصمیمات اقتصادی در دولت قبل را تایید کرد و گفت: نظراتم خیلی با نقطه نظرات آقای جهانگیری نزدیک است و با ایشان هم عقیده هستم.
معاون رئیس جمهور گفت: اگر سرمایه اجتماعی و رابطه دولت و مردم به خاطر برخی کم کاری‌ها و تجمل گرایی عده‌ای از مسئولین قبلا دچار آسیب شده بود، امروز دولت با حضور در کنار مردم و برنامه ریزی برای رفع مشکلات کشور مصمم است با جلب رضایت عمومی هیچ فاصله‌ای بین دولت با مردم نباشد.
ملارد- معاون اول رئیس جمهور با بیان این که ابتدای مذاکرات در تمام شاخص ها در ضعف بودیم، گفت: حذف ارز ترجیحی مساله اختیاری نبود، ‏لاجرم‬ به حذف ارز ترجیحی بودیم.
معاون اول رییس جمهور با ترسیم شرایط و اوضاع کشور در زمان آغاز به کار دولت سیزدهم، از مصرف تنخواهی که باید در طول سال هزینه می شد ظرف چند ماه توسط دولت دوازدهم و صرف و ۸ میلیارد دلار ارز ترجیحی که برای سال ۱۴۰۰ درنظر گرفته شده بود، ظرف همان ماه ها توسط دولت قبل به عنوان عواملی یاد کرد که شرایط بسیار سختی را پیش روی دولت قرار داد.
کاهش شدید قیمت شورلت بولت الکتریکی
من در مورد IPTV توضیح دادم که 10 میلیون یورو تا آن زمان هزینه شد و هیچ خروجی‌ای نداشت و تا امروز هم ندارد! سرورهای زیادی خریداری شده و نمی‌دانم چه سرنوشتی پیدا کردند! تعدادی وب‌سایت درست کردند. اینها چون درست پایه‌گذاری نشده بود و با حوزه تولید و برنامه‌سازی در شبکه ارتباط مستقیم و تشکیلاتی نداشت معلوم نبود چه می‌کند. برای خودش یک چیزهای ضعیفی تولید می‌کرد و خیلی راحت هم محو شد. در دوره آقای علی‌عسگری این معاونت مجازی را دوباره برگرداندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ