ما چه دیدیم؟ برزیلی‌ها اشک می‌ریزند و همچنین طرفداران کرواسی اما با احساساتی متفاوت؛ آنها شادترین مردم روی زمین هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جدول نگاه کنید، تیمی میان صدرنشینان. آن‌ها نه مس‌سونگون هستند و نه گیتی‌پسند. آن‌ها شهرداری ساوه نام دارند.
در اینجا تصاویری از خاص‌ترین لحظات استتار حیوانات را ملاحظه می‌کنید. برای دیدن بعضی از حیواناتی که در این عکس‌ها هستند واقعا باید با دقت کامل به آن‌ها نگاه کنید. (تصویر نمایه حضور یک کرم ابریشم روی یک شاخۀ درخت را نشان می‌دهد، در حالیکه رنگ کرم کاملا با رنگ شاخه ادغام شده است).
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
اگر از دید اپوزیسیون برانداز (و حتی محمود احمدی‌نژاد) به سیاست ایران نگاه کنیم، تفاوتی میان حسن روحانی، خاتمی، هاشمی‌رفسنجانی و حاکمیت وجود ندارد. از نگاه آنها فکت‌های زیادی وجود دارد که همه را با هم یکسان‌انگاری کنند. به عبارت روشن‌تر برای تقسیم‌بندی گروه‌های سیاسی درون ایران اگر از منظر اپوزیسیون و براندازان نگاه کنیم، تنها یک مرز وجود دارد؛ مرزی که مشخص می‌کند شما درون نظام هستید یا بیرون نظام.
کیهان نوشت: برای راستی‌آزمایی آزادی شرکت در انتخابات ایران کافی است نه به صفحه رأی شناسنامه مردم عادی وکارمندان رسمی دولت، بلکه یک نگاه به شناسنامه مدیران سطوح میانی این نظام جمهوری اسلامی داشته باشید تا ببینید چند درصد از این مدیران در انتخابات مختلف شرکت داشته‌اند تا قدرت انتخابات آزاد در جمهوری اسلامی را با نظام‌هایی که در قانون اساسی آن‌ها تهدید به تحریم‌هایی اجتماعی شده است مشاهده کنید!
معاون رییس قوه قضاییه همچنین با بیان اینکه نگاه دستگاه قضایی، قاضی‌ها و حقوقدانان بطور عمده سنتی است و باید تغییر کند، تصریح کرد: این حرف من به این معنی نیست که آن‌ها از مسائل جدید آگاهی یا مطالعه ندارند؛ اما خروجی آن‌ها به این شکل است که از همان اول کار می‌خواهند مجازات کنند یا قوانینی در مجلس وضع می‌شود که تُند است و با کوچک ترین جرم انگاری، مجازات گرایی و بعد حبس مواجهیم و این حاصل وضعیت حقوقی امروز ماست.
معاون رییس قوه قضاییه همچنین با بیان اینکه نگاه دستگاه قضایی، قاضی ها و حقوقدانان بطور عمده سنتی است و باید تغییر کند، تصریح کرد: این حرف من به این معنی نیست که آنها از مسائل جدید آگاهی یا مطالعه ندارند اما خروجی آنها به این شکل است که از همان اول کار می خواهند مجازات کنند یا قوانینی در مجلس وضع می شود که تُند است و با کوچکترین جرم انگاری، مجازات گرایی و بعد حبس کردن مواجه ایم و این حاصل وضعیت حقوقی امروز ماست.
خطیب نماز جمعه قم معتقد است که نگاه مسئولین و حرکت آن‌ها در عمل باید با اهداف نظام هماهنگ باشد به همین خاطر هیچ مسئولی حق ندارد از جایگاه مسئولیتش درباره امر به معروف و نهی از منکر و عفاف حجاب مطلبی خلاف نظام بیان کند.
برخی ممکن است با صدای بلند و یا آرام با خود صحبت کنند و اگر متوجه شود که شما به او نگاه می‌کنید، با خجالت به شما لبخند می‌زند و متوقف می‌شود، اما برخی دیگر ممکن است شما را دعوت کنند تا با آن‌ها در گفت‌وگوی با خود آن‌ها شرکت کنید.
با نگاه اولیه به تصاویر ام وی ام ایکس ۳۳ کراس، به‌راحتی می‌توان شباهت‌های میان این خودرو و ام وی ام X۲۲ پرو را متوجه شد. این خودرو درواقع نسخه فیس‌لیفت تیگو ۳x یا تیگو ۲ است که در سال ۲۰۲۳ معرفی شد؛ بنابراین هر دو خودرو از نظر پلتفرم و ابعاد مشابه هستند و تنها تفاوت آن‌ها به نمای ظاهری ختم می‌شود. بااین‌حال مدیران خودرو قصد دارد هر دو نسخه قبل و بعد از فیس‌لیفت را به‌طور هم‌زمان در بازار ما عرضه کند.
انتخاب برترین پدیده سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
می‌دانیم برای حضور خوب در این رویداد‌ها، این اعتبار جوابگوی کمیته ملی المپیک و پارالمپیک نیست. به فدراسیون‌ها و ورزش‌های قهرمانی نیز توجه داریم. برای رشته‌هایی که می‌توانیم کسب سهمیه در المپیک کنیم و مدال‌آور هستند، در بحث بودجه نگاه خاص‌تر به آنها خواهیم داشت
عکس تیمی تراکتور را نگاه کنید، چند نفر از آنها به نظر شما ستاره هستند؟
بسیاری از افراد در طول زندگی خود منفی گرا بوده و به همه چیز با دید شک و تردید نگاه می‌کنند در مقابل گروهی نیز دچار مثبت گرایی مفرط بوده و به همه چیز خوشبین هستند. هردوی این شرایط می‌تواند تصمیمات آن‌ها را دچار مشکل کرده و این افراد را در زندگی را با دشواری مواجه کند.
امام جمعه مشهد گفت: دیگر نقشه کودتای ۲۸ مرداد دوباره جواب نخواهد داد. در مقابل، این‌هایی هم که روسری از سر برمی‌دارند و برای رضایت آمریکا کشف حجاب می‌کنند، بدانند که آمریکا به آنان به چشم همان روسپی‌های کودتای ۲۸ مرداد نگاه می‌کند. آیا راضی هستید که عفت خود را رها کنید تا آمریکا خوشش بیاید؟
آقاتهرانی گفت: قوانینی که در اروپا برای فضای مجازی نوشته شده است را اگر نگاه کنید گمان می‌کنید که یک فرد حزب اللهی آن را نوشته است؛ پس چرا آنجا اصلا نمی‌گویند که این خلاف آزادی است، اما تا ما می‌خواهیم در ایران اقدامی را در این باره انجام دهیم همه نگران آزادی می‌شوند.
در این مطلب ۵ معمای جالب برای شما آماده کرده ایم. سعی کنید این مسائل را بدون نگاه کردن به پاسخ آن‌ها حل کنید.
وزیر امور خارجه با اشاره به سند ٢٠٣٠ گفت: قرار بود این سند در حوزه آموزش باعث همبستگی جهانی باشد اما با نادیده گرفتن هویت و واقعیت های فرهنگی کشورها آنها را در این حوزه دچار مشکل کرده است و از این رو جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین داخلی و فرهنگی خود به این سند نگاه می کند.
در این مطلب ۵ معمای جالب برای شما آماده کرده ایم. سعی کنید این مسائل را بدون نگاه کردن به پاسخ آن‌ها حل کنید.
در این مطلب ۵ معمای جالب برای شما آماده کرده ایم. سعی کنید این مسائل را بدون نگاه کردن به پاسخ آن‌ها حل کنید.
در این مطلب ۵ معمای جالب برای شما آماده کرده ایم. سعی کنید این مسائل را بدون نگاه کردن به پاسخ آن‌ها حل کنید.
اکثر زنانی که امروز به آن‌ها بدحجاب گفته می‌شود، افرادی نیستند که اگر مردی بخواهد به آن‌ها دست بزند با آن مرد مقابله نکنند. برعکس اگر کسی نگاه سو به آن‌ها داشته باشد چشم او را در می‌آورند. شاید خودش ۷۰ قلم آرایش کرده و بیرون آمده و می‌خواهد چیزی به او نگوییم.
در این مطلب ۵ معمای جالب برای شما آماده کرده ایم. سعی کنید این مسائل را بدون نگاه کردن به پاسخ آن‌ها حل کنید.
رهبر انقلاب هدف از دیدار با کارگران را قدرشناسی و تشکر از آنان و تأکید بر ارزش نفسِ کار برشمردند و با اشاره به نگاه اسلام به «کارگر» و موضوع «کار» گفتند: برخلاف نگاه استثماریِ نظام سرمایه‌داری و نگاه شعاریِ نظامِ فروپاشیده کمونیستی، نگاه اسلام به کارگر، قدرشناسانه و ارزش‌مدارانه است و بر همین اساس است که پیامبر اسلام (ص) بر دستان کارگر بوسه می‌زنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ