تصاویری از وقوع گردباد عظیم در لیائونینگ چین را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واتر اسپات (water spout) پدیده‌ای شبیه تورنادو (توفان تندری) است با این تفاوت که این پدیده در دریا و بیشتر در مناطق حاره‌ای و شبه حاره‌ای رخ می‌دهد.
طوفان‌ها می‌توانند در هر نقطة زمین بوجود آیند، اما فراوانترین محل تشکیل آنها، شرق کوه‌های "راکی" در ایالات متحده است. آن‌ها یکی از پرقدرترین طوفان‌ها محسوب می‌شوند. اگر در صحرا ایجاد شوند، قدرت زیادی ندارند و تنها ماسه‌ها را با خود بلند می‌کند که به آن گرد باد می‌گوییم.
بر اثر قوع گردباد در ایالت ایندیانا واقع در آمریکا، ۲ نفر کشته و زخمی شدند و تلاش امدادگران در جستجوی قربانیان ادامه دارد.
بر اثر قوع گردباد در ایالت ایندیانا واقع در آمریکا، ۲ نفر کشته و زخمی شدند و تلاش امدادگران در جستجوی قربانیان ادامه دارد.
روز یکشنبه توفان بخش‌هایی از جنوب و دره رودخانه اوهایو در جنوب ایندیانا را درنوردید. در پی وقوع این حادثه، حداقل یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شد.
سرویس ملی هواشناسی آمریکا اعلام کرد که توفان و گردباد شدید روز یکشنبه در نزدیکی اسکرانتون، آرکانزاس رخ داد.
بیش از ۱۰۰ نفر در پی وقوع گردباد در شهر پریتون ایالت تگزاس زخمی شدند.
در سال ۲۰۱۸، گروهی از کمپانی‌های فناوری، ائتلافی برای پایان دادن به قاچاق آنلاین حیات‌وحش را با هدف کاهش ۸۰ درصدی آن تا سال ۲۰۲۰ راه‌اندازی کردند. اما به جای آن، آمار فروش این اشیای قاچای در طول این دوره در فیس‌بوک افزایش چشمگیری داشت.
ویدیویی تماشایی از وقوع پدیده نادر گردباد که در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
بادهای شدید، گردباد و تگرگ های بزرگ ناشی از وقوع توفان ایالت ایووا آمریکا را در نوردید.
گردباد شدید در اوکلاهما آمریکا تا کنون بیش از ۲ دو کشته برجای گذاشته است.
منابع محلی از افزایش شمار قربانیان طوفان و گردباد سهمگین در آمریکا به ۳۲ نفر خبر می دهند.
شهر کوچک ۱۹۰۰ نفری فقیرنشین در غرب می سی سی پی توسط در معرض یک گردباد سهمگین قرار گرفت و بسیاری از ۴۰۰ خانه این شهر کامل ویران شد.
منابع آمریکایی از افزایش شمار قربانیان طوفان و گردباد شدید در ایالت های مختلف این کشور به ۲۶ نفر خبر دادند.
منابع آمریکایی از افزایش شمار قربانیان طوفان و گردباد شدید در ایالت های غربی و جنوبی این کشور به ۱۱ نفر خبر می دهند.
در حال حاضر ۲۶ کشته و ده‌ها زخمی گزارش شده است. بیش از ۱۰ گردباد از مرز لوئیزیانا-می سی سی پی به آلاباما حرکت کردند و بیش از ۱۰۰ مایل تخریب را در مسیر خود بر جای گذاشتند.
مقامات و رسانه‌های آمریکا اعلام کردند بر اثر وقوع طوفان و گردبادِ مخرب در ایالت می‌سی‌سی‌پی ده‌ها نفر جان باختند.
ما در شرف برخورد با چنین گردبادی هستیم. این یک لحظه پرومته‌ای است که ما وارد آن شده ایم یکی از آن لحظات در تاریخ که ابزار‌های جدید، روش‌های فکری یا منابع انرژی معرفی می‌شوند که به قدری پیشرفه‌تر از آن چه پیش وجود داشته می‌باشند که نمی‌توان صرفا یک چیز را تغییر داد.
گردبادها و بادهای شدید باعث خسارت و قطع گسترده برق در روز پنجشنبه در تگزاس در مناطق دالاس-فورث و شریوپورت شدند.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست درباره گردبند الیزابت پیروز با بیان اینکه این عکس برای ۲۰ روز پیش است، علت این مسئله را توضیح داد.
مریخ نورد ناسا با نام استقامت صدای مربوط به یک گردباد کوچک را بر سطح مریخ ضبط و ارسال کرد. مریخ نورد استقامت زمانی که در فاصله ۱۸ متری (۳۹۰ فوت) گرد و غبار از روی آن گذشت، به طور تصادفی میکروفون خود را روشن کرد. زمان صدای ضبط شده حدود ۱۰ ثانیه است که هنگام وقوع طوفان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت ضبط شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ