واتر اسپات (water spout) پدیده‌ای شبیه تورنادو (توفان تندری) است با این تفاوت که این پدیده در دریا و بیشتر در مناطق حاره‌ای و شبه حاره‌ای رخ می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
تیم فوتبال اینتر میامی بامداد امروز در رقابت‌های لیگز کاپ آمریکا با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل اورلاندوسیتی به برتری رسید. لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی در این دیدار ۲ گل برای تیمش به ثمر رساند.
جراحی تومور مغزی یک خانم ۳۰ساله که به علت درگیری ناحیه تکلم مغز، باید ارتباط کلامی با وی حفظ می‌شد تا از آسیب رسیدن به سایر بافت‌ها جلوگیری شود، در حالت هوشیاری با موفقیت در بیمارستان شهدای تجریش انجام شد. منبع: آخرین خبر
ویدیویی حیرت‌انگیز از قدرت بسیار بالای موتور جت را در این خبر مشاهده می‌کنید.
شاسی بلند تویوتا لندکروز ۳۰۰ از تمامی تست‌های تصادف سربلند بیرون آمد.
انتشار تصاویر قدیمی از بزرگراه شیخ زاید دبی، حاکی از آن است که این کشور ظرف مدت ۳۶ سال، پیشرفت شگفت‌انگیزی در توسعه‌ی صنایع زیر ساخت خود داشته است. منبع: خبرفوری
گل پائولو دیبالا مقابل فاینورد به عنوان بهترین گل هفته لیگ اروپا انتخاب شد. منبع: ورزش سه
آبشار تخت چو، آبشاری در آمازون ایران است. آیا می دانید آمازون ایران کجاست؟ تخت چو یا تخت چان منطقه ای در شهرستان پلدختر، یکی از شهرهای تاریخی استان لرستان است که سرزمینی بکر و دیدنی است. پلدختر در زمان امپراطوری ساسانیان، بواسطه موقعیت جغرافیایی اش یکی از شهرهای مهم و استراتژیک بود. در این شهر پل های ارتباطی زیادی وجود دارند که اکثر آنها متعلق به همین دوران هستند. نام شهر پلدختر نیز از یکی از بزرگترین پل های آن زمان یعنی پل دختر گرفته شده است که در حال حاضر تنها چند پایه ستون از این پل تاریخی باقی مانده است.
یک مرد اهل آسیای شرقی با هنر و مهارت خود از چوب بامبو یک کیف ساخت.
یک زن در اتفاقی عجیب، یک گونی پسته را در حرکتی حیرت‌انگیز از مغازه آجیل فروشی به سرقت برد.
لحظه نجات یک سگ که با خوردن یک توپ در حال خفه شدن بود و توسط دامپزشک سریع و حرفه‌ای نجات یافت را ببینید.
امسال و بعد از تجمیع آرای مردمی و کارشناسان، جایزه بهترین گل سال ۲۰۲۲ به مارسین اولکسی ، بازیکن قطع عضو لهستانی رسید.
مهارت یک راننده وسط اتوبان، باعث شد از مرگ حتمی و له شدن زیر چرخ‌های تریلی نجات پیدا کند.
یک عقاب بعد از شکار به آب می‌افتد و در حالی که طعمه را در چنگال دارد؛ خود را به ساحل می‌رساند.
مهارت شگفت انگیز یک نوجوان آمریکایی بدون پا در بازی بسکتبال خبرساز شده است.
تصاویری جالب از مورچه‌ای را در ویدئو می‌بینید که در حال خوردن یک قطره آب است.
یک کارشناس صداوسیما در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: در غرب اگر زنی بخواهد پیشرفت کند حتما به او تعرض می‌شود، ما این مشکلات را حتی یک درصدش را هم در کشور نداریم.
شیر که به شکارچی و سلطان جنگل معروف است در اتفاقی عجیب، با شجاعت جالب یک گاو وحشی آفریقایی مواجه شد.
این ویدئو حیرت‌انگیز، پرواز تفنگداران نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا را نشان می‌دهد که از قایق تندرو بلند می‌شود و به سمت ناو هواپیمابر ملکه الیزابت پرواز می‌کند.
طراحی سانتیاگو برنابئوی جدید که عملیات عمرانی آن قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ به پایان برسد، قابلیت‌های دیگری را هم به این ورزشگاه اضافه خواهد کرد که افزایش گنجایش آن به ۱۰۰ هزار نفر تنها یکی از این موارد است.
تصاویر حیرت‌برانگیز از حجم آب و گونه‌های جانوری دریاچه ارومیه در دهه ۵۰ شمسی را در ویدئو زیر ببینید.
آلودگی هوای پایتخت کاهش یافته اما هنوز ناسالم است
منصور بهرامی ستاره قدیمی و سرشناس تنیس ایران در اروپا و دنیاست که بیشتر بخاطر حرکات نمایشی در تنیس ، به محبوبیت فوق‌العاده ای در سطح جهان دست یافته است. در این ویدئو، حرکات جالب او که با طنز توام شده را می‌بینید که تماشاگران را به وجد می‌آورد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ