کریم بنزما یک روز پس از ناکامی فرانسه در فینال جام جهانی، در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که از بازی های ملی بازنشسته شده است و با تیم ملی کشورش وداع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنالتی ملوان در دقایق ابتدایی دیدار با استقلال را گلر آبی‌ها به زیبایی مهار کرد.
مدافع باتجربه ملوان در آستانه دیدار با استقلال به دلیل بیماری از لیست تیمش خارج شد.
مدیران رئال مادرید دیگر تصمیمی برای خرید بازیکن جدید در پنجره تابستانی ندارند.
باشگاه رئال مادرید امروز تایید کرد که مصدومیت ادر میلیتائو از ناحیه رباط صلیبی است و حداقل 6 ماه دور از میادین خواهد ماند.
اتلتیکو برای دومین بار در یک ماه اخیر شماره پیراهن ژوائو فلیکس را تغییر داد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال با پیشنهادات باشگاه‌ها برای تغییرات در نقل و انتقالات مخالفت کرد.
ممکن است فابینیو، ستاره برزیلی لیورپول، هم به زودی راهی لیگ عربستان شود. او از الاتحاد پیشنهاد بالایی دریافت کرده است.
شوک دوم: سیامک نعمتی در یکقدمی استقلال
اینطور که به نظر می‌رسد استقلال به احتمال زیاد نمی‌تواند فصل آینده از زوج بوشهری‌اش در خط حمله استفاده کند.
رئال مادرید در آخرین بازی خود در این فصل لالیگا با گلی که در دقایق اولیه نیمه دوم دریافت کرد از اتلتیک بیلبائو عقب افتاد.
تیم فوتبال استقلال در وقتهای تلف شده نیمه دوم موفق شد گل تساوی را به پرسپولیس بزند و کار را به زمان اضافه بکشاند آنهم در شرایطی که ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال از روی نیمکت اخراج شد.
جدال حساس و مهم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
در آستانه مسابقات جهانی باکو نمونه تست دوپینگ یکی دیگر از ملی‌پوشان تکواندو کشورمان مثبت شد تا شوک دوم به این رشته وارد شود.
در شروع نیمه شروع نیمه دوم شکاری موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند.
بایرن مونیخ در این هفته از بوندس لیگا، صدر جدول را از دست داد تا بعد از حذف از لیگ قهرمانان، شوک دوم به باشگاه وارد شود. اما عملکرد این تیم در مقابسه با بایرن فصل‌های گذشته چگونه بوده است؟
کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی ایران مقابل ازبکستان در نیمه دوم افت کرد.
امیررضا معصومی کشتی گیر سنگین وزن آزاد ایران برابر حریف چینی ضربه فنی شد!
رقابتهای پنج وزن دوم سی و ششمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا در شرایطی برگزار شد که مثل پنج وزن اول تیم ملی ایران تنها یک ملی پوش را در فینال و شانس کسب مدال طلا دارد.
جو بایدن گفت: ما به پول نیاز داریم و از شما می‌خواهم خود را برای یک بیماری همه‌گیر دوم آماده کنید.
اخراج مجید عیدی در ابتدای نیمه دوم شوک بدی به تیم مازیار بود.
تیم فوتبال پرسپولیس که با اختلاف مناسبی نسبت به تعقیب کنندگانش در صدر جدول رده‌بندی لیگ بیست و دوم قرار داشت، با شکست برابر فولاد در هفته هفدهم موقعیت خود را به خطر انداخت.
در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی امید‌های جهان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی که در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر پائول مورالس از مکزیک را مغلوب کرده بود در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۱ مغلوب میخایلو ویشنیوتسکی قهرمان جوانان جهان از اوکراین شد
تیم فوتبال استقلال که عنوان قهرمانی بیست و یکمین دوره رقابتهای لیگ برتر را با ثبت رکوردهای پرتعداد به نام خود ثبت کرده بود، برای فصل بیست و دوم تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرد.
هفته اول از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که در روز اول این مسابقات جدال حساس استقلال و سپاهان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ