«تیم کوک»، مدیرعامل اپل در بیانیه‌ای گفت: «همانطور که در این گزارش نشان داده شده، اپ استور یک بازار پر جنب‌وجوش و نوآورانه است که در آن فرصت‌ها رشد می‌کنند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با هدف توسعه محصولات الکترونیک و افزایش سطح مطلوبیت از خدمات پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) بانک رفاه کارگران، طرح "سهمینو" این بانک آغاز شد.
امروز مجتمع تجاری اپال بعد از پلمب به علت کشف حجاب بازگشایی شد، اما دو واحد صنفی گرند کیدز و مک استور در همین مجتمع تجاری که با درج استوری با ارایه تخفیف مشتریان را تحریک به حضور در محل بدون حجاب شرعی می‌کرد پلمب شدند.
وزیر صمت با بیان اینکه طرح نظام شفاف فردشگاهی تا اواسط سال آینده اجرایی می‌شود، گفت: در هفته جاری و هفته آینده همچنان قیمت‌ها کاهشی خواهد بود و فضا بهتر می‌شود.
وقوع تیراندازی در منطقه «احمدلی» در پایتخت جمهوری آذربایجان، دست کم یک کشته برجای گذاشت.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: قریب ۳۰۰ شرکت اعم از شرکت‌های بورسی و غیر بورسی از مکانیزم سامانه فروشگاهی استفاده می‌کنند.
استفاده‌کنندگان از پایانه‌های فروشگاهی (POS) و درگاه‌های پرداختی اینترنتی (IPG) بانک سپه می‌توانند تسهیلات ۱۰۰ میلیون تا ۵۰ میلیارد ریالی تسهیلات در قالب طرح «کاراسان» دریافت کنند.
رییس کل سازمان امور مالیاتی گفت: بر اساس ضرورت رعایت انواع مولفه‌های اقتصادی و اجتماعی، اجرای تدریجی و مرحله‌ای بهترین شیوه اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان است.
تصاویری از سرقت دزدان از یک فروشگاه تلفن همراه در آمریکا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: لایحه یک فوریتی اصلاح قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان با اصلاحاتی در جلسه امروز این کمیسیون به تصویب رسید.
رییس مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور از فراخوان شرکت‏های دولتی و سایر دستگاه‌‏های اجرایی مشمول در اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی از دی ماه خبر داد.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: با اجرای قانون مالیات بر پایانه های فروشگاهی نظام مالیاتی ایران به یک نظام مالیاتی مترقی در تراز جهانی تبدیل خواهد شد.
شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس به عنوان نخستین گروه از مشمولان اجرا کننده قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان از اول آبان‌ماه ملزم به اجرای این قانون هستند.
شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس به عنوان نخستین گروه از مشمولان اجرا کننده قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان از اول آبان‌ماه ملزم به اجرای این قانون هستند.
رئیس سازمان امور مالیاتی در همایش تبیین نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان برای شرکتهای بورسی اظهار کرد: امروز عملیات قانون پایانه‌های فروشگاهی را شروع می‌کنیم.
سازمان امور مالیاتی از آغاز اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان از اول آبان با صدور صورتحساب الکترونیکی از سوی شرکت های بورسی خبر داد.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد برای ۶ میلیون اشخاص مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان کارپوشه ویژه تبادل اطلاعات ایجاد کرده است.
کارشناسان مالیاتی معتقدند قانون سامانه مؤدیان اگرچه یک قانون پیشرو است اما در اجرای آن صرفا به زیرساخت‌های فنی و اطلاعاتی نباید اکتفا کرد و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را هم در پیش گرفت.
دامنه کاربرد پایانه فروشگاهی بسیار وسیع بوده و همه فعالان اقتصادی مشمول مالیات بر درآمد و مشمول مالیات بر ارزش افزوده که در بخش‌های تولید و توزیع کالا و خدمات اشتغال دارند را در بر می‌گیرد.
نظام یکپارچه و فراگیر قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، یک نظام جامع جمع آوری و پردازش اطلاعات در سطح ملی است که در کشورهایی همچون روسیه نیز اجرایی شده است.
رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و مؤدیان سازمان امور مالیاتی کشور از تدوین و نهایی شدن ویژگی‌ها و مشخصات پایانه‌های فروشگاهی خبر داد.
رئیس مرکز تنظیم مقررات نظام پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان سازمان امور مالیاتی از نهایی شدن ویژگی‌ها و مشخصات پایانه‌های فروشگاهی و بارگذاری آن در وبسایت این سازمان خبر داد.
سند ویژگی‌ها و مشخصات فنی پایانه‌های فروشگاهی -حافظه مالیاتی و اسناد پیوست از سوی سازمان امور مالیاتی کشور ابلاغ شد.
رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه در آستانه اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان هستیم، گفت: اجرای این قانون باید اردیبهشت پارسال، آغاز می‌شد، اما زیرساخت‌های آن فراهم نبود.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کردند: قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه‌های مودیان، به شکل تدریجی اجرا شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ