اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کردند: قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه‌های مودیان، به شکل تدریجی اجرا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش رو باید مبنای عمل باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش‌ رو باید مبنای عمل باشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت که قانون شفافیت و نظارت بر تأمین مالی فعالیت‌های انتخاباتی مصوب سال ۹۸ که در انتخابات قبلی فرصت اجرا نیافت، در انتخابات پیش‌ رو باید مبنای عمل باشد.
قانون هنگامی کارایی دارد که همسو با اخلاق و سنت و رسوم باشد. قانونی که بخواهد در مقابل آن‌ها قد علم کند، خود را پیشاپیش ناکارآمد کرده است. نمونه آن قانون ماهواره و قوانین قبلی آن در زمینه رسانه‌هاست. از همان آغاز که این قانون تصویب شد، بسیار روشن بود که امکان اجرایی شدن آن وجود ندارد. پس از گذشت مدتی و استهلاک شدید نیروی پلیس و... در مبارزه با ماهواره، اکنون به جایی رسیدیم که کلا قانون مزبور متروک محسوب می‌شود.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های قانون جدید انتخابات، طراحی مرحله‌ای با عنوان «پیش ثبت‌نام» است و با ابلاغ این قانون این مرحله باید از مرداد ماه جاری آغاز شود.
انتقال پدر، مادر، همسر و فرزند شهید، جانبازان بالای ۲۵ درصد، زوجین فرهنگی به محل خدمت همسر، بانوان فرهنگی دارای سه فرزند زیر ۱۲ سال (ملاک محاسبه سن فرزندان تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ است) و همچنین همسر جانباز در صورت تغییر دائم محل اشتغال جانباز در همان سال با ارائه تاییدیه از مراجع ذی صلاح به استناد ماده ۱۷ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و جانبازان در اولویت قرار دارند.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه لحظاتی پیش آغاز شد.
از امروز قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا اجرا می شود و پلتفرم های دروازه بان اینترنت مشمول قانونی جدید می شوند که محدودیت ها و مسئولیت های مختلفی را برای آنها دارد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ، از اعمال قانون ۱۳۸ هزار و ۲۵۷ دستگاه خودروی حادثه‌ساز از آغاز اجرای طرح نوروزی خبر داد.
کمیسیون فرهنگی از آغاز مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته و بدین منظور صد‌ها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس آغاز شد و گزارش کمیسیون عمران در مورد استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل در دستور کار قرار گرفت.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ما در معاونت حقوقی نقشه راهی برای اعاده قانونی اموال غارت شده ملت از سوی خاندان پهلوی و وابستگان آنها طراحی کردیم که مسیر اجرایی آن آغاز شده است.
وزیر راه و شهرسازی از توافق با چهاربانک برای تسریع در ارایه تسهیلات اجرای قانون جهش تولید مسکن خبر داد و گفت: فرآیند واگذاری واحدهای مسکونی مهر و نهضت ملی از ماه آتی به متقاضیان آغاز می‌شود.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از اجرای طرح ویژه انضباط شهری در برخورد با اصناف متخلف خیابان قلمستان خبر داد.
رئیس جمهور به آغاز اجرای آزمایشی ارائه کالابرگ الکترونیک از استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح توزیع کالابرگ الکترونیک در زمان تصویب و آغاز اجرای قانون مردمی‌سازی یارانه‌ها فراهم نبود، لذا اجرای طرح توزیع کالابرگ الکترونیک به گونه‌ای برنامه‌ریزی شد که در مرحله اجرای سراسری آن برای مردم مشکلی ایجاد نشود.
در بخشی از بیانیه شورای امنیت آمده است: فوت تاثر برانگیز خانم «مهسا امینی» پس از حضور در واحد پلیس امنیت اخلاقی تهران مورخ ۲۵ شهریور باعث گردید تا دشمن، طراحی پیچیده خود در جنگ ترکیبی که بنا بود به بهانه‌های مختلف آغاز شود را تسریع و با شتاب اجرایی نماید؛ لذا هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
فرشید مسجدی گفت: با آغاز فرآیند تمرکز حساب‌های شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در خزانه داری کل از تیر ۱۴۰۱، ظرف یک ماه و نیم، ۳۰ درصد پیشرفت در اجرای این قانون رخ داد.
سازمان امور مالیاتی از آغاز اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان از اول آبان با صدور صورتحساب الکترونیکی از سوی شرکت های بورسی خبر داد.
سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد برای ۶ میلیون اشخاص مشمول قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان کارپوشه ویژه تبادل اطلاعات ایجاد کرده است.
رئیس سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه در آستانه اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان هستیم، گفت: اجرای این قانون باید اردیبهشت پارسال، آغاز می‌شد، اما زیرساخت‌های آن فراهم نبود.
وزیر آموزش و پرورش درخصوص رفع 15 ایراد آیین نامه قانون رتبه بندی معلمان در دولت گفت: طی جلساتی که در دولت برگزار شد، 10 ایراد آیین نامه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در هیات دولت به هیات تطبیق مصوبات اعلام شد. برهمین اساس اجرای قانون رتبه بندی معلمان از فردا آغاز خواهد شد.
گروه صنعتی ایران خودرو، در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران، هایما 8S و 7X، دو محصول جدید خود را معرفی کرد.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.
کسی که در بنگاه اقتصادی کارش را آغاز می‌کند، اولین کسی را که منصوب می‌کند، مسئول بازرگانی و فروش است؛ گویی این مسئول بازرگانی و فروش در برخی از بنگاه‌های اقتصادی سرقفلی دارد. در بحث سرمایه گذاری‌ها، آیا به موضوعات شرکت توجه می‌شود یا تحت تأثیر فشار‌های سیاسی یا منفعت شخصی است؟ آیا پروژه‌ها دارای توجیه فنی و اقتصادی هستند و بموقع اجرا می‌شوند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ