وبسایت گل مدعی است در مذاکرات منچستریونایتد و رئال مادرید بر سر انتقال کاسمیرو پیشرفت قابل ملاحظه‌ای اتفاق افتاده و ستاره برزیلی به یونایتد بسیار نزدیک شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر خلاف ادعای مدیرعامل باشگاه از کریم باقری حمایت کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با حضور در مقبره رهبر انقلاب‌های آزادیبخش آمریکای لاتین، با اهدای تاج گل به مقام این سیاستمدار فقید ونزوئلایی ادای احترام کرد.
سایت گل در خبری اختصاصی مدعی شد لوئیس انریکه از بیشترین شانس برای نشستن روی نیمکت پاری سن ژرمن برخوردار است.
نمایش مطمئن پرسپولیس در استادیوم دستگردی، توانایی شاگردان یحیی گل‌محمدی را یک بار دیگر هم ثابت کرد.
ایتورالده گونزالس، داور بازنشسته اسپانیایی، که کارشناس آاس و کادنا سر است، معتقد است گل سیتی درست بود و ادعای بی این اسپورتس را نیز رد کرد.
آلفی هالند، پدر ارلینگ هالند، مدعی شده که درگیری بین او و هواداران رئال به خاطر شادی پس از گل سیتی بوده است.
گل تساوی سیتی مقابل رئال در شرایطی بسیار مشکوک به ثمر رسید و به ادعای بی‌این اسپورت داور باید در این صحنه اعلام اوت می کرد.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به برد هفته گذشته سرخابی های پایتخت در خصوص تقابل دو تیم با یکدیگر گفت: این بازی هیچ ربطی به هیچ مختصات فنی ندارد.
سرمربی سرخ‌ها با ادعای این موضوع که سه امتیاز جدال با مس کرمان نیز از اهمیت بالایی در کورس قهرمانی برخوردار است از تغییرات ترکیب استقبال نکرد.
تک گل سپاهان در بازی با پرسپولیس را کسی به ثمر رساند که در بازی جام حذفی غایب بود؛ محمد کریمی می‌گوید برای جاه‌طلبی‌هایش نیازی به سر و صدا و حاشیه ندارد.
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای جدید به ادعای باشگاه گل گهر واکنش نشان داد.
مربی تراکتور در خصوص تازه ترین اتفاقات مربوط به این تیم توضیحاتی ارائه داد.
داوران دیدار استقلال و گل گهر بعد از تصمیم جنجالی که در وقت های اضافه گرفتند، از دست بازیکنان حریف به سمت رختکن فرار کردند!
مربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر این که تیمش باید در دیدار برابر نساجی با ۵ گل حریف را شکست می داد گفت: موقعیت های زیادی را خلق کردیم اما نتوانستیم از آنها برای پیروزی استفاده کنیم.
روبرت لواندوفسکی با گلی که پنجشنبه شب به منچستریونایتد زد، تعداد گل‌هایش برای بارسا را به 25 رساند و باشگاه کاتالان حالا باید 1.25 میلیون یورو به بایرن پرداخت کند.
یولیان ناگلزمان در پاسخ به ادعای کیلیان امباپه گفت که حق بایرن پیروزی پرگل تر برابر پی اس جی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود و تاکید کرد که در بازی برگشت نیز هجومی بازی خواهند کرد.
ایلکای گوندوگان به صحبتهای جنجالی جیمی کاراگر که اخیرا مدعی شد ارلینگ هالند در زمان انتقال به منچسترسیتی باشگاهی اشتباه را انتخاب کرد به تندی پاسخ داد.
هافبک گل گهر می گوید نتایجی که در بازی های اخیر کسب کردند با نوع فوتبالشان همخوانی ندارد.
بعد از اتفاقات دیدار مقابل آلومینیوم اراک، یحیی گل محمدی در اعتراض به اشتباهات داوری اعلام کرد که در ادامه فصل با تیم امید برابر رقبا قرار خواهد گرفت.
ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آاس، معتقد است گل اول بارسا به بتیس که اعتراض شدیدی بتیسی‌ها را به همراه داشت، کاملا درست بود.
محسن آذرباد می‌گوید حامد لک با مصدومیت در ترکیب مس رفسنجان قرار گرفته بود و ادعای وقت کشی از سوی او درست نیست.
شیمون مارسینیاک به ادعای روزنامه اکیپ و فرانسوی‌ها علیه قضاوتش در مورد گل سوم آرژانتین در دقیقه 108 فینال جام جهانی پاسخ داد و بار دیگر از تصمیم خود دفاع کرد.
دربی روز گذشته برنده نداشت اما یک بازی خوب از سوی هر دو تیم بود. مسابقه ای که اگر چه مساوی شد، اما چهار گل به همراه داشت.
پرسپولیسی‌ها که با ادعای یحیی گل محمدی خود را شایسته پیروزی در دربی می‌دانستند در لحظات پایانی به تساوی رضایت دادند و از این موضوع هم چندان خرسند نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ