ویدیویی از خوانندگی یک جوان با صدای فوق العاده در متروی تهران در فضای مجازی وایرال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خروسهای منطقه دنیزلی ترکیه معروفند به یک‌نفس و پیوسته خواندن تاحد مرگ حتی وسط شهر دنیزلی نیز یک مجسمه بزرگ خروس ساخته و نصب شده است.
پرنده مرغ زنگوله ای سفید نر به طور معمول با تولید صدایی در محدوده 116 دسی‌بل ارتباط برقرار می کند، اما قادر است برای جذب جفت احتمالی خود با شدت صوتی 125 دسی‌بل نیز آواز بخواند.
اردوغان با آواز خوانی پیروزی خود را در انتخابات جشن گرفت.
هواداران منچسترسیتی در بیرون از ورزشگاه تجمع کرده و به تشویق تیم محبوبشان پیش از آغاز دیدار رئال مادرید پرداخته‌اند.
رئیس جمهور کره جنوبی در کاخ سفید یک آهنگ را بدون همراهی موسیقی خواند.
دو خودرو در پی تصادف در وسط چهارراهی به یک ساختمان برخورد کردند و باعث ریزش آوار شدند.
یک سگ در ترکیه برای صاحبش که در زیر آوار مرده است، در دهان خود تکه نانی آورده است.
در بیست و یکمین روز زمین لرزه به مرکزیت کاهرامان ماراش، یک گربه از لاشه‌های ساختمان آدیامان چینار خارج و برای مداوا به دامپزشکی منتقل شد.
ویدئویی پر احساس از لاک زدن یکی از امدادگران ترکیه برای دختری که از زیر آوار نجات یافته، حسابی در شبکه‌های مجازی غوغا کرده است.
گروه امداد در ترکیه حین آوار برداری یک ساک پول دو میلیون دلاری پیدا کردند.
وزیر بهداشت ترکیه یک دختربچه را پس از گذراندن۱۵۰ ساعت زیر آوار معاینه کرد.
میرعلی آقا سیدی معاون امداد و نجات هلال‌احمر آذربایجان شرقی و سرپرست تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران به کشور ترکیه گفت: دومین روز عملیات جست‌وجو و نجات برای خارج کردن محبوس شدگان زیر آوار ناشی از زمین لرزه در ترکیه با همکاری و تلاش تیم‌های اعزامی هلال احمر ایران در ترکیه پشت سر گذاشته شد. منبع: اعتمادآنلاین
امدادگران ژاندارمری ترکیه با استفاده از دوربین تصویربرداری حرارتی شهروندان زنده زیر آوار را می‌توانند شناسایی کنند.
زلزله ویرانگری بامداد امروز به قدرت ۷.۷ ریشتر، ترکیه را به لرزه در آورد و باعث خرابی بسیاری شد. حالا یک شهروند ترک‌تبار از زیر آوار ویدیویی را ضبط و آن را در رسانه های اجتماعی منتشر شده است. منبع: خبرفوری
سال نو میلادی در خط مقدم جنگ اوکراین به یاد قربانیان و عزم سربازان اوکراین برای پیروزی در جنگ آغاز شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری: گزارش‌ها نشان میدهد آلمان نقش مهمی در تسلیح عراق به سلاح‌های شیمیایی داشته است. بنده در ۱۳-۱۴ سالگی در جبهه‌های دفاع مقدس بودم، این ماسک مخوف از ابزاری بود که همیشه در کنار ما بود حتی در پشت جبهه.
پایتخت کره جنوبی اولین مسیر اتوبوس خودران خود را روز جمعه راه اندازی کرد.
بازیکنان تیم ملی در آغاز دیدار با ولز سرود ملی ایران را همخوانی کردند.
فیلمهای جالبی از حواشی اطراف ورزشگاه «الخلیفه» قبل از آغاز بازی تیم‌های ملی آلمان و ژاپن، از رقص زیبای عربی تا برگزیدن چهره جذاب ژاپنی را مشاهده کنید.
فیلمی اختصاصی از فرارو از حال و هوای اطراف ورزشگاه «الخلیفه» چند ساعت قبل از آغاز بازی ایران - انگلستان را در زیر مشاهده کنید
در آغاز هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میزبان خود ساسولو را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید تا به روند درخشانش در این فصل ادامه دهد.
در آغاز هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میزبان خود ساسولو را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید تا به روند درخشانش در این فصل ادامه دهد.
در آغاز سلطنت ملکه، لباس‌های ملکه توسط طراحان سلطنتی هاردی آمیز و نورمن هارتنل دوخته شد اما در سال‌های اخیر آنجلا کلی خیاط شخصی الیزابت دوم بوده است.
تونل جاده دهدشت به پاتاوه که در حال ساخت بود ناگهان فرو ریخت. هنوز هیچ گزارشی از خسارت و تلفات این حادثه به دست نیامده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ