یکی از هواداران استقلال در پایان دیدار با پرسپولیس به جمع‌آوری زباله‌ها در ورزشگاه آزادی پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان از نظافت شهر در تاسوعا و عاشورای حسینی توسط ۲ هزار و ۴۱۷ پاکبان خبر داد.
محمدجواد نظافت، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان می‌گوید الان خیلی از این بدحجاب‌ها، مادران باحجابی دارند که به دخترشان حق می‌دهند بدحجاب باشند. بهانه برخی این است که زیبایی دختر دیده شود و برایش خواستگار بیاید! همین مادر را اگر چادر از سرش بردارید، سکته می‌کند! چرا؟ چون عادت کرده است و حجاب انتخاب او نیست. ما باید حجاب را تبدیل کنیم به انتخاب؛ دختران جوان ما باید برسند به این انتخاب.
اگر نمی‌خواهید برای تمیز کردن کت چرمی از تمیز کننده‌های قوی استفاده کنید همانند مبلمان چرم، کمی شامپو بچه را در آب حل کنید، دستمال را آغشته به محلول کرده و کت را با آن تمیز کنید سپس کت را با دستمال خشک کنید. برای تمیز کردن کلاه چرمی می‌توانید پارچه نمداری را با یکی دو قطره شامپو بچه روی کلاه چرمی‌تان بکشید و با پارچه نمدار تمیز دیگری هر چیزی را که باقیمانده پاک کنید.
براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه نظارت در حوزه سکوهای صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی طبق قانون اساسی و قوانین موضوعه، بر عهده سازمان صدا و سیما قرار دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: مجبور به استفاده از کارگران در برخی محدوده‌ها برای نظافت شهر هستیم.
لامبورگینی می‌گوید: روئلتو مجهز به شاسی یکپارچه فیبر-کربن است که در سنت آگاتا تولید شده است. این شاسی در مقایسه با اونتادور حدود ۲۵ درصد مقاومت بالاتری دارد و ۱۰ درصد نیز در مهندسی وزن موفق‌تر است.
علی رغم وجود برخی ضوابط و چارچوبها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلاهای قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی مشاهده شده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادیهای عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.
علی رغم وجود برخی ضوابط و چارچوبها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلاهای قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی مشاهده شده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادیهای عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.
زاکانی: در آینده نزدیک چهره شهر در حوزه زیباسازی، نظافت، نوسازی و ... تغییر خواهد کرد. در کنار این تغییرات چاره‌ای نداریم جز این که تحول کالبدی شهر را مد نظر قرار دهیم، در این تحول نیز محوریت با مساجد است. همچنین، تلاش می‌کنیم میان مدارس و خانواده‌ها یک پیوستگی با محوریت مساجد ایجاد کنیم.
کاخ سبز در مجموعه سعدآباد طی ۲ روز آینده به منظور نظافت و چیدمان تعطیل است.
کاخ سبز در مجموعه سعدآباد امروز و فردا به منظور نظافت و چیدمان تعطیل است.
نتیجه مطالعه‌ای تازه در مورد رفتار مرتبط با نظافت نشان می‌دهد که غالب ترنی نخستی‌ها بر رفتار مرتبط با یادگیری احتماعی سایر افراد گروه تاثیر می‌گذارند و این موضوع باعث می‌شود تا آنان رفتار خود را برای مورد پذیرش بیش‌تر قرار گرفتن از سوی سایر اعضای گروه تغییر دهند.
یکی از گزینه‌های خانه تکانی و نظافت، تمیز کردن پنجره‌هاست. اما اگر از آن دسته افرادی هستید که فقط قسمت داخلی پنجره‌ها را تمیز می‌کنید در واقع آب در هاون می‌کوبید، چون شست‌وشوی قسمت بیرونی پنجره‌ها هم اهمیت بسیار دارد.
جوش شیرین در واقع به حفظ سلامت و تمیزی بدن شما کمک شایانی می‌کند. در این مطلب با استناد به نکاتی که در سایت «وب ام دی» به آن‌ها اشاره شده، به خواص جوش شیرین و موارد استفاده از آن می‌پردازیم.
استعداد فوتبالی کریستیانو علیرغم فقر فوق العاده بود و پدرش با وجود شرایط سخت به او کمک کرد به همین دلیل در سن ۷ سالگی به تیم آندورینیا پرتغال پیوست و با وجود سختی‌ها فوتبالش را آغاز کرد و خودش آن دوران را به یاد می‌آورد و می‌گوید: «۱۲ ساله بودم و زندگیم خیلی سخت بود، چون پول نداشتم، هر وقت احساس گرسنگی می‌کردم به یک همبرگر فروش معروف که نزدیک ما بود، می‌رفتم و پسماند همبرگر‌ها را می‌خوردم».
نظافت استادیوم جای جشن بعداز شکست آلمان!
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری با اشاره به هزینه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی برای نظافت و جمع آوری زباله از سطح شهر گفت: استفاده از کودکان برای جمع آوری پسماند در حال مدیریت است.
عضو شورای شهر تهران گفت:به گفته رئیس سازمان ۱۳۷ نظافت و رفت و روب دومین مشکل شهری اهالی تهران است.
حقانی با خنده به نیرو‌های طالبان اظهار داشته است که «نظافت جز ایمان است، مراعات کنید و عطر استفاده کنید.»
شهردار منطقه ‌۶ از آمادگی کامل شهرداری برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان و آیین گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی خبر داد.
یکی از پاکبانان شهرداری در تماس با پلیس گفت: هنگام نظافت خیابان متوجه یک گونی بزرگ شدم که در نزدیکی سطل زباله افتاده بود، سعی کردم آن را به داخل سطل بیندازم، اما آنقدر سنگین بود که نتوانستم و وقتی در گونی را باز کردم با جسد پسر جوانی مواجه شدم.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی از رفت و روب و نظافت مسیرهای منتهی به کربلا و نجف خبر داد.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اقدامات شهرداری تهران برای برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی از رفت و روب و نظافت مسیرهای منتهی به کربلا و نجف خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اعزام بیش از هزار نفر نیروی انسانی و ارسال ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات خدمات شهری جهت خدمت به زائرین اربعین در مرزها و شهرهای مرزی کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ