سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد باید راهکاری برای عقد قرارداد دلاری با بازیکنان و مربیان خارجی پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی قایدی می گوید که در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی است و باید راهی دبی شود تا از آینده اش مطلع شود.
عضو کمیته فنی باشگاه استقلال اعلام کرد اگر این کمیته قدرت نداشته باشد،‌ دلیلی بر برگزاری جلساتش نیست.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
شورای تامین استان تهران باید درباره درخواست ویژه باشگاه استقلال برای بازی با نساجی نظر بدهد.
شورای تامین استان تهران باید درباره درخواست ویژه باشگاه استقلال برای بازی با نساجی نظر بدهد.
با غیبت محمد کریمی مورایس باید هر چه سریع‌تر افکار خود را برای انتخاب جانشین این بازیکن به نتیجه برساند.
در تحلیل رفتار کریمی قدوسی از یک منظر باید او را «بولتن ناطق» جریان‌های سیاسی دانست که با ارائه اطلاعات دستکاری شده، زمینه ساز انجام مصاحبه‌های پرحاشیه‌ای می‌شود که ادعاهایش بعدا افشا می‌شود. کریمی قدوسی از آن گروه شبه دلسوزان است که با سادگی در سیاست، داده‌های دریافتی را بررسی و صحت سنجی نمی‌کند و زمانی که ادعاهایش مورد تکذیب قرار می‌گیرد و آشکار می‌شود، بیشترین صدمه به اعتبار سیاسی خود وارد می‌کند.
سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو گفت: ما جوانگرایی کردیم و این کار فوق‌العاد است اما حالا باید انتظارها و نتیجه‌گرایی از این تیم ملی دور شود.
شگفتی ترکیب ایران برابر انگلستان در اولین تورنمنت مهم خودش همراه با تیم ملی بزرگسالان باید در یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران از ابتدا به میدان برود و او کسی نیست جز: علی کریمی!
فیروز کریمی هم‌چنان غیر قابل پیش بینی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می‌کند و هر لحظه باید در انتظار شنیدن حرف شوکه کننده‌ای از او بود.
فیروز کریمی برای ماندن و ادامه همکاری با طلایی‌پوشان آبادانی باید از دو دیدار پیش روی تیمش نتایج قابل قبولی کسب کند.
آنجا دیگر باید جوابگوی یک ملت باشید. اگر هم کسی نمی‌تواند مرد و مردانه بگوید نمی‌توانم. من نداشتم و گفتم من این فاکتورها را ندارم.
سرمربی نفت آبادان بعد از شکست مقابل ملوان گفت: داوران مسابقه‌های لیگ را حساس‌تر کرده‌اند.
کیهان نوشت: این نظام و انقلاب با استوری و جودهی عده‌ای سلبریتی از پای در نمی‌آید و همه این افراد باید جوابگوی نقش خود در این آشوب و بلوا باشند حالا می‌خواهد یک استوری ناقابل همچون ایزدیار باشد یا خط‌دهی آشوب همچون کریمی و یا آتش بیار معرکه همچون مدیری.
کیهان نوشت: این نظام و انقلاب با استوری و جودهی عده‌ای سلبریتی از پای در نمی‌آید و همه این افراد باید جوابگوی نقش خود در این آشوب و بلوا باشند حالا می‌خواهد یک استوری ناقابل همچون ایزدیار باشد یا خط‌دهی آشوب همچون کریمی و یا آتش بیار معرکه همچون مدیری.
فیروز کریمی از روند تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز رضایت کرد.
فیروز کریمی از روند تیمش مقابل مس رفسنجان ابراز رضایت کرد.
می‌گویند کریمی به عنوان یک فوتبالیست بهتر است بیشتر سکوت کند تا مبادا با حرفی نسنجیده اوضاع را خراب نکند جوری برخورد می‌کنند که انگار هر کس نسبت به هر چیزی پیرامون مسائل مملکت معترض است یا انتقاد دارد باید دکترای علوم سیاسی یا اجتماعی داشته باشد. مگر بقیه مردم که تحت فشار هستند و نسبت به برخی رویه‌ها انتقاد دارند همه فیلسوف هستند؟ مگر آن فردی که زیر بار گرانی خمیده شده و از قیمت ماست و گوشت شاکی است، دکترای اقتصاد دارد؟
در زمان اسکوچیچ ایراد قانونی به دو قرارداد همزمان باقری با پرسپولیس و تیم ملی وارد شد و در صورتی که نکونام بخواهد با این شرایط به تیم ملی برود باید راهکاری برای چنین اتفاقی اندیشیده شود.
کریمی قدوسی گفت: این موفقیت را واقعا باید به این دولت تبریک گفت که حقیقتاً مردم را امیدوار کرد در روابط خارجی، نگاه به داخل و سفر‌های استانی و مدیریت منابع، سرنوشت مردم را به مذاکره و برجام گره نزد. نگاه به این صورت بود که این مذاکره هم یکی از صد‌ها موضوع است و شد شد، نشد نشد، اگر هم نشد از راه‌های دیگر اقدام می‌کنند.
آن‌ها که با نام امام حسین (ع) به دنبال منافع شخصی شان هستند باید بدانند که امام حسین (ع) متعلق به همه بوده و هست. اگر طرفدار واقعی مکتب حسین (ع) هستیم باید به اعتقادات وطرز فکر یکدیگر احترام بگذاریم، چون در این مکتب، افترا، بددهنی و بی ادبی جایی ندارد
فعال سیاسی اصولگرا در توئیتر از معاون اول رئیس جمهور انتقاد کرد.
دفاع وسط ملوان انزلی می گوید باید در ابتدا تکلیف سیاوش یزدانی مشخص شود تا باشگاه درباره ارنج نهایی و نیازهای دفاعی تصمیم بگیرد.
رقابت کسب پرافتخارترین لژیونر اروپایی در سال‌های آینده هم قطعا بین سردار آزمون، مهدی طارمی و صادق محرمی ادامه خواهد داشت. قهرمانی در لیگ‌های اروپایی افتخار بزرگی است که به غیر از چهار بازیکن فوق نصیب علی دایی، علی کریمی، وحید هاشمیان، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه هم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ