اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلاری بودن ‌و همچنین تعهد باشگاه به پرداخت مالیات باعث‌شده سه بازیکن فولاد نتوانند در هفته اول‌به میدان بروند.
منابع عراقی اعلام کردند که عراق و شرکت فرانسوی توتال، قراردادی کلان برای اجرای چند پروژه نفت، گاز و انرژی های تجدید پذیر به امضا رساندند.
هوشنگ نصیرزاده می‌گوید قرارداد با ارزهای کشورهای منطقه امکان‌پذیر است.
باشگاه گل‌گهر سیرجان شایعه مربوط به عقد قرارداد با سرمربی یونانی‌اش به مبلغ دو میلیون دلار را رد کرد.
یک روزنامه عربستانی جزئیاتی از قرارداد کریم بنزما ستاره فرانسوی با تیم الاتحاد را فاش کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان خارجی با قرارداد ریالی نخواهند ماند، گفت: بهتر است هر چه زودتر تکلیف سرمربی جدید استقلال مشخص شود.
آمریکا یک قرارداد ۱۱۸ میلیون دلاری تسلیحاتی برای خرید سیستم های دفاع هوایی برای اوکراین امضا کرده است.
پولادگر: ممنوعیت قرارداد دلاری برای همه تیم‌هاست
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کسانی که به بیرانوند توهین کردند تماشاگر نما هستند زیرا او سرمایه ملی است و همه او را دوست دارند.
معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: ممنوعیت عقد قرارداد دلاری مختص باشگاه استقلال و پرسپولیس نیست و شامل همه باشگاه‌ها می‌شود.
واکنش سرپرست استقلال به ممنوعیت قرارداد دلاری با ساپینتو
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ساپینتو جایی نمی‌رود و در استقلال ماندنی است.
بر اساس اعلام سازمان لیگ امضای قرارداد ارزی با بازیکنان و مربیان ایرانی ممنوع شده است.
در هفته ای که گذشت وام مسکن برای نهضت ملی همچنان بلاتکلیف مانده است و از سوی دیگر برخی از مناطق تهران از مستاجران دلار دریافت می کنند.
مهاجم برزیلی تازه وارد پرسپولیس با مبلغ بسیار بالایی راهی این تیم شد.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
موسسه ترامپ (شرکت خانوادگی متعلق به رئیس جمهور سابق آمریکا) قراردادی ۱.۶ میلیارد دلاری با یک شرکت عربستانی به امضا رساند.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه با اشاره به فرصت تبدیل ایران به هاب گازی منطقه گفت: سناریوی ایران برای تجارت گاز با روسیه، خرید گاز از این کشور و سپس صادرات گاز خودمان به کشور‌های همسایه است.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران گفت:حدود ۶.۵ میلیارد دلار از تفاهم‌نامه با شرکت گازپروم روسیه تبدیل به قرارداد شده است.
لبران جیمز ستاره لیگ بسکتبال NBA دو سال دیگر در لیکرز ماندنی شد.
میرکاظمی سپس گفت: به دنبال این هستیم از محل این منابع برای صندوق پیشرفت و عدالت استفاده کنیم. برای اینکه پشتوانه‌ای باشد تا فعالیت اقتصادی در استان شکل بگیرد و همچنین امور عمرانی که بتوانیم جهشی به کارهای عمرانی بدهیم تا در کنار منابعی که داریم از آن هم استفاده کنیم.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: طی یک ماه گذشته در این سازمان برای توسعه میدان مشترک نفتی آزادگان ۷ میلیارد دلار قرارداد بستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ