علیرضا بیرانوند بعد از آنکه ریکاردو ساپینتو در نشست خبری قبل از دربی درباره‌اش صحبت کرد، بار دیگر نامش بر سر زبان‌ها افتاده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس جمهور با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در زمینه‌های علمی و فناوری علیرغم تحریم‌های ظالمانه گفت: آمادگی داریم توانمندی‌های ایران را با سریلانکا به اشتراک بگذاریم.
همایش روز جهانی ووشو با حضور سفیر چین در ایران و همچنین مسئولان فدراسیون این رشته برگزار شد.
تیم‌های ملی والیبال نوجوانان ایران و آمریکا با میانگین 198 سانتی‌متر، بلندقامت‌ترین تیم‌های مسابقات قهرمانی جهان در آرژانتین هستند.
دیوان محاسبات کشور توقف دریافت «حق اشتراک تلفن ثابت مشغول بکار» و بازگرداندن مبالغ دریافت شده را ابلاغ کرد.
بابک جهانبخش خواننده مطرح پاپ ایران، تصویری جدید از خود در کنار همسر و فرزندش در یک رستوران منتشر کرد و آن را با هوادارانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
رییس جمهور گفت: ایران و زیمبابوه می توانند در حوزه های اقتصادی، کشاورزی، معادن و حوزه های تجاری با هم همکاری کنند و ایران آماده به اشتراک گذاشتن تجربیات خود است.
رئیس جمهور با بیان اینکه ارتباط میان ایران و آمریکای لاتین بر اساس آرمان‌های مشترک روز به روز افزایش پیدا کرده است، گفت: تقویت روابط میان کشورهای مستقل یکی از راه های خنثی کردن تحریم هاست.
کارشناس ارشد حوزه آمریکای لاتین گفت: چشم‌انداز تبادلات ۲۰ میلیارد دلاری ایران و ونزوئلا به راحتی قابل تحقق است، بخشی از آن به دست آمده و بخش دیگری نیز در آینده دو الی سه ساله محقق خواهد شد.
هواداران استقلال و پرسپولیس در صدا زدن نام یک بازیکن در ورزشگاه آزادی اشتراک پیدا کردند.
قائم مقام وزیر علوم درامور بین الملل از آمادگی ایران برای اشتراک دستاوردهای علمی- فناورانه خود با کشور قرقیزستان خبرداد.
رئیس جمهور حمایت از ملت مظلوم فلسطین را نقطه اشتراک تمامی کشورهای اسلامی دانست و اظهار داشت: امروزه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به ملت فلسطین، خواست ملت‌های مسلمان از دولتمردان است.
دادستانی کره جنوبی روز پنجشنبه از گوگل خواست افشا کند که آیا اطلاعات شخصی کاربران محلی را با اشخاص و شرکت‌های ثالث به اشتراک گذاشته است یا خیر.
بر اساس اعلام معاونت علمی ۱۷۳۵ مجموعه دانش‌بنیان به رونق بازار ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته کمک کردند.
ایرانسل با هدف حمایت از کسب‌وکارهای دیجیتال و تسهیل دسترسی مشترکان خود به محتواهای فرهنگی و هنری، همکاری جدیدی را با پلتفرم نمایش خانگی فیلیمو آغاز کرده است.
میر حسین موسوی معتقد است که بازگشت به قانون در معنای فعلی دیگر معنا نمی‌دهد، اما در مقابل، خاتمی با قاطعیت به با تغییر قانون اساسی مخالفت می‌کند. موسوی در بیانیه‌اش می‌نویسد: «اجرای بدون تنازل قانون اساسی»، به عنوان شعاری که سیزده سال پیش بدان امید می‌رفت، دیگر کارساز نیست و باید گامی فراتر از آن گذاشت.» در سوی مقابل، خاتمی می‌گوید، با بازگشت به همین قانون اساسی، «اصلاحات» ممکن خواهد بود. ظاهرا موسوی دیگر خواسته‌اش از «اصلاح» به «تغییر» گذار کرده است
توئیتر قیمت خرید اشتراک تیک آبی برای دستگاه های اندروید را ماهانه ۱۱ دلار اعلام کرد. این درحالی است که پلتفرم یک طرح اشتراک سالانه ارزان تری برای کاربران وب در نظر گرفته است.
از زمانی که ایلان ماسک، توییتر را در اکتبر گذشته به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کرد، تغییراتی را در این شرکت شبکه اجتماعی آغاز کرده که شامل طرح اشتراک جدید برای "توییتر بلو" است.
اقتصاد کشورمان با ارز چند نرخی دست و پنجه نرم می کند و همچنان بستر مناسب برای تک نرخی شدن ارز از سوی سیاست گذار ارزی فراهم نشده. رویه ای که منجر به ایجاد رانت و تشکیل صف خرید دلار توافقی و مسافرتی شده است. به گفته نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، فاصله قیمت میان نرخ نیمایی، بازار متشکل و قیمت ارز فیزیکی بسیار زیاد شده که به ضرر صادرکننده است
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: شرکت مخابرات باید پاسخ دهد که چرا در این وضعیت گرانی‌ها، حق اشتراک یا آبونمان تلفن ثابت را ۲۰ هزار تومان کرده است.
در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر و در بازی استقلال و فولاد فقط دو بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد.
نخست وزیر روسیه امروز در دومین مجمع اقتصادی خزر تصریح کرد: ایران می تواند تجربیات خود در توسعه ظرفیت هایش در شرایط تحریم های چند ساله غرب را به اشتراک بگذارد.
دراگان اسکوچیچ و فرهاد مجیدی یک اشتراک جالب دارند.
اخیرا پست‌های متعددی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که ادعا می‌کنند اینستاگرام مکان دقیق کاربران را با فالوورهایشان به اشتراک می‌گذارد. این پست ادعا می‌کند که اینستاگرام در هنگام برچسب گذاری یک مکان در پست یا استوری توسط کاربران آیفون، مکان دقیق آن‌ها را با فالوورهایشان به اشتراک می‌گذارد
اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا پست‌ها یا ریلز دیگران را از طریق یک کد QR به اشتراک بگذارند. تاکنون به اشتراک گذاری پست ها، فقط از طریق پیام‌های مستقیم یا URL امکان پذیر بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ