رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد که این کشور نسبت به کمک‌های دریافتی از غرب قدردان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیداری رهبران کشورهای آفریقایی در برابر توطئه چینی‌های فرانسه و همچنین تدارک آمریکا برای یک کودتای سیاسی در عراق از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رئیس جمهور اوکراین می‌گوید که کمک‌های آمریکا و متحدانش به کی‌یف در بحبوحه عملیات نظامی روسیه در این کشور، کافی نیست.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که رئیس‌جمهور اوکراین برای غرب به یک عنصر سمی تبدیل شده است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز تصریح کرد: اوکراین از سوی آمریکا هدایت می‌شود.
رئیس جمهور اوکراین در تماس تلفنی خود با رئیس جمهور آمریکا خواستار دریافت تسلیحات دوربُرد شد.
مشاور امنیت ملی آمریکا و رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اجرای طرح صلح ارائه شده از سوی دولت کی‌یف گفتگو کردند.
ویدئوی منتشرشده از سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در گفت‌وگو با رئیس جمهور اوکراین و ابراز خرسندی وی از «کشته شدن روس‌ها»، واکنش‌ تند کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که هم شهر آرتیموفسک (باخموت) و هم هیروشیما ژاپن، هر دو به دست واشنگتن ویران شدند.
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز در واکنش به حمله پهپادی به کاخ کرملین گفت که «ما نمی‌توانیم صحت آن را تأیید کنیم».
بنا به اعلام یک روزنامه‌نگار تحقیقی،زلنسکی و همدستانش ۴۰۰ میلیون دلار از کمک‌های آمریکا را دزدیدند.
پرایس اشاره کرد، دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به زودی تحریم‌های جدیدی علیه افراد و شخصیت‌های روس به دلیل نقش‌شان در جنگ علیه اوکراین اعلام خواهد کرد.
روسای جمهور آمریکا و اوکراین به زودی در کشور لهستان دیدار خواهند کرد.
نخست‌وزیر سابق اسرائیل گفت که بعداً درباره تعهد پوتین به زلنسکی اطلاع‌رسانی کرد، نفتالی بنت همچنین گفت: کشور‌های غربی جلوی مذاکرات بین روسیه و اوکراین را گرفته‌اند. هرچه انجام دادم در دوران میانجی‌گری، با آمریکا، آلمان و فرانسه با جزئیاتش ارائه کردم. اما آن‌ها جلوی مذاکرات را گرفتند. غرب تصمیم گرفته تا به حملاتش علیه پوتین ادامه دهد و مذاکرات را متوقف کند.
زلنسکی در همین مصاحبه پیشروی‌های ارتش روسیه را تایید کرد که به ادعای او، به بی‌تفاوتی به تلفات از سوی مسکو مرتبط است و از آمریکا و متحدانش به خاطر تعهد ارائه تانک‌های جنگی اصلی به کی‌یف تشکر کرد.
خبرنگار شبکه آمریکایی از نمایندگان این کشور خواست توضیح دهند که چرا در نشست کنگره، برای رئیس‌جمهور آمریکا کف نزدند و عده‌ای هم از آنها شرکت نکرده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه سفر رئیس جمهور اوکراین را به آمریکا مورد انتقاد قرار داد.
دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی دیگر به ارزش ۱.۸۵ میلیارد به اوکراین خواهد داد که سامانه‌های دفاع ضد موشکی پاتریوت را نیز شامل می‌شود.
دونالد ترامپ جونیور، پسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز جمعه در توییتی نوشت: «ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین از فعالیت کلیسای ارتدوکس اوکراینی جلوگیری می‌کند. دولت او همچنین به این کلیسا‌ها یورش می‌برد و کشیش‌ها را دستگیر می‌کند. مشکل اینجاست که چرا چنین فردی یک سوپراستار دموکرات است!»
وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه مسکو منتظر مشاهده تلاش ملموس غرب برای ادب کردن زلنسکی است، گفت کشورش در پی ایجاد ساز و کار ناظر بر فعالیت های بیولوژیک آمریکا است.
یک سناتور بلژیکی از رئیس جمهور اوکراین به عنوان عروسک و ملعبه دست آمریکا یاد کرد که نباید از وی تبعیت و پیروی کرد.
«جیک سالیوان» در سفر به کی یف، با رئیس جمهور و وزیر دفاع اوکراین دیدار و رایزنی کرد.
رئیس جمهور اوکراین به رؤسای مجالس 13 کشور دوست از جمله آمریکا با هدف قدردانی از حمایت های آنها از کی یف، نشان افتخار اعطا کرد.
رئیس جمهور اوکراین به رؤسای مجالس 13 کشور دوست از جمله آمریکا با هدف قدردانی از حمایت های آنها از کی یف، نشان افتخار اعطا کرد.
شماری از نمایندگان جمهوری‌خواه آمریکا ضمن درخواست از واشنگتن برای توقف کمک به اوکراین، تصمیم رئیس جمهور این کشور برای دست‌ودلبازی در قبال کی‌یف را محکوم کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ