سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که هم شهر آرتیموفسک (باخموت) و هم هیروشیما ژاپن، هر دو به دست واشنگتن ویران شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیونل مسی یکی از سه نامزد یوفا برای جایزه بهترین بازیکن فصل 23-2022 است. او نامزد جایزه‌ای شده که اگر این دوره دریافتش نکند دیگر به آن نخواهد رسید.
بانکی که شعار ارزش آفرینی بوده، اما در این سال ها، به نظر می‌رسد کاری جز زیان آفرینی نداشته است؛ چراکه در یک کلام زیان انباشه بانک دی تا پایان خردادماه امسال به بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان رسیده است.
ریو فردیناند بعد از رسمی شدن انتقال راسموس هویلوند به منچستریونایتد در پیامی خطاب به او و هواداران گفت شیاطین سرخ خرید بی‌نظیری انجام داده‌اند.
لوئیس انریکه، سرمربی جدید پی‌اس‌جی، فردا دوشنبه برای اولین بار دیداری رو در رو با کیلیان امباپه خواهد داشت و باشگاه امیدوار است انریکه بتواند ستاره فرانسوی را به تمدید قراردادش ترغیب کند.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه ظرفیت های کشاورزی استان ثروت آفرین هستند، گفت: بخش کشاورزی یکی از حوزه‌های اشتغال آفرین و اقتصادزا برای گیلان است.
روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس از سون هیونگ مین، مهاجم تاتنهام، پس از گلزنی مقابل منچستریونایتد تمجید کرده‌اند.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید؛ به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است؛ وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
نمونه این اتفاق را می‌شود با مراجعه به بانک‌ها در شهر‌هایی مانند تهران دید به این صورت که ساعت کاری بانک‌های دولتی با ساعت کاری بانک‌های خصوصی تفاوت دارد و در نتیجه، «ارتباط بین بانکی» دست کم در ساعاتی از روز مختل و حتی قطع است. وضعیتی که نتیجه مستقیم وضع مقررات، آن هم به صورت موضعی و غیرفراگیر است و با تغییر ساعت کاری ادارات، بی شک تکرار و چه بسا تشدید خواهد شد.
دبیر رویداد بین‌المللی الفتا گفت: برآنیم که ایده‌های کلان مدرسه‌داری را که بعضاً برخی مدیران در مدارس تحت مدیریت خود دنبال کرده‌اند، پس از بررسی منتشر کنیم تا سایرین هم از آن استفاده کنند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی هرگونه تنش در مناطق مرزی را عاملی بازدارنده در توسعه شهرهای مرزی عنوان کرد و گفت: باید با هرگونه عوامل بحران آفرین با قاطعیت برخورد و ریشه آنان را خشکاند.
یک نهاد دینی در مصر با انتشار یک پست علیه وهابیت در فضای مجازی جنجال آفرید.
لیونل مسی برای حضور در دیدار دیشب پاری سن ژرمن مقابل مارسی در جشن تولد همسرش شرکت نکرد و هواداران پی‌اس‌جی او را به خاطر این رفتار حرفه‌ای تحسین کردند.
بوی خیانت به مشام باشگاه هم رسیده بود و در آخرین جلسه به من گفتند بازیکنان برای تو بازی نمی‌کنند اما با این حال با آنها برخوردی نشد و من اخراج شدم...
اتفاق خوب برای سردار آزمون که در این فصل حسابی مورد انتقاد قرار گرفته بود، همین پاس گلش در آخرین دیدار بود. او حالا بعد از ۱۱ بازی که در ترکیب بایر قرار گرفته فقط یک پاس گل داده است.
امام جمعه کرج گفت: برخی افراد نالایق نمی‌توانند صادقانه به مردم کمک کنند و باید کنار گذاشته شوند و امروز با این حضور حماسی مردم در میدان، وظیفه کسانی که کار مردم را در دست دارند و تصمیم می‌گیرند سخت‌تر شد و باید توجه کرد، احترام و تشکر از مردم کار کردن برای آن‌ها است.
اهواز - وزیر آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: ورزش ارزش آفرین یکی از راهبردهای اصلی دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی است.
تربت جام ـ به مناسبت دهه فجر و به منظور تقویت و تجدید پیمان با آرمان‌های تقریبی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) گردهمایی وحدت آفرین علمای شیعه و سنی در تربت جام برگزار شد.
دیدار فعالین اقتصادی بخش خصوصی با مقام معظم رهبری، امیدبخش و مسئولیت آفرین بود و این بخش موتور اصلی رشد اقتصادی کشور اعلام شد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان انتقاداتی را نسبت به دو تیم نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان وارد کرد.
کریم بنزما، ستاره مصدوم فرانسه، در حمایت از بازیکنان تیم ملی این کشور پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و گفت خروس‌ها به یک قدمی مقصد رسیده‌اند.
در آخرین دیدار از هفته سوم لیگ برتر، سپاهان در نقش جهان میزبان گل گهر است.
روزنامه کیهان در ستون گفت‌وشنودش نوشت: آفرین بر آن مرد دلاور و وظیفه‌شناسی که در نیویورک به سلمان رشدی مرتد و خبیث حمله کرده و بوسه بر دست او که با چاقو گردن دشمن خدا را پاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ