روستای بلده در فاصله ٨۵ کیلومتری جنوب نور قرار دارد که در واقع جاده چالوس و جاده هراز را به هم پیوند می‌دهد. روستای یوش در ١٠ کیلومتری غرب روستای بلده و همچنین شهرستان آمل در فاصله ٩٨ کیلومتری از شمال شرق این روستا واقع شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور گفت‌: جمهوری اسلامی ایران خواهان تقویت همگرایی منطقه‌ای و توسعه ارتباطات اقتصادی بوده و در این راستا به‌دنبال تعامل با همه کشورهای جهان خصوصاً کشورهای آسیایی است.
محسنی اژه‌ای گفت: وقتی در اثر برپایی دادگاه‌های علنی، ضعف‌ها و استدلالات مشخص شود، می‌توانیم در راستای رفع و تقویت آن‌ها گام برداریم؛ از سویی دیگر دادگاه‌های علنی برای مردم هم از جهت آگاهی‌بخشی و سایر جهات مؤثر بوده و برای بسیاری از افرادِ مورد محاکمه نیز بازدارندگی بیشتری از اعمال مجازات داشته است.
متهم گفت: «مهندس عمران هستم و همیشه سرم در کار و درس خودم بوده است. مدتی قبل پیشنهاد شد که دهیار روستای سنگان شوم و با توجه به عدم سوء پیشینه بخشداری حکم دهیاری من را داد. وقتی کارم را شروع کردم امید که با من نسبت فامیلی داشت می‌خواست به من باج بدهد تا ساخت و ساز غیرمجاز خود را ادامه دهد. اما فکرش را هم نمی‌کرد که من جلوی او را بگیرم و مانع ادامه فعالیت‌های غیرمجازش شوم. برای همین از من کینه به دل گرفت.»
قم- معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه دشمنان در راستای تخریب چهره روحانیت تلاش شبانه روزی دارند، افزود: روحانیت همواره درجامعه اثرگذار بوده و دشمنان نیز از این امر هراس دارند.
محل کشف این جسد، در دوران باستان یک روستای ماهیگیری به نام «Aspero» بوده که در ۲۲ کیلومتری شهر کارال قرار داشته است. تمدن ناشناخته کارال یکی از قدیمی ترنی تمدن‌ها در آمریکاست.
یکی از تپه‌های زیبای اطراف روستای ویدوف در لهستان، روزگاری جایگاه قصر یک شوالیه بوده که در زمانی نامعلوم در اثر جنگ یا آتش‌سوزی از بین رفته است.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: به دلیل بارش شدید باران در شهرستان، عدم دید کافی و خطر ریزش کوه در مسیرهای۲ جاده ونایی و آبسرده به شهر بروجرد تا پایان بارندگی‌ها مسدود است. ۲ جاده منتهی به شهر گردشگری ونایی و روستای آبسرده از جاده‌ای زیبا و پرتردد بروجرد بوده که به دلیل کوهستانی بودن و عدم دید کافی با خطر ریزش کوه مواجه است.
احمدی گفت: پل‌های موقت چول ریز، مامون و نوده از بخش پاپی پل‌هایی بوده که مجدد تخریب شده اند و درخصوص مسدود شدن این پل‌ها از قبل هم پیش بینی کرده بودیم و در حال حاضر ارتباط آن‌ها با بخش چم سنگر قطع است.
حجت الاسلام رشت اظهار کرد: بر اثر نزاع دو خانواده در روستای دیزج جمشیدخان خوی سه نفر جان باختند که مرگ یکی بخاطر ایست قلبی بوده و دو نفر دیگر نیز بر اثر ضربات چاقو جان باختند و یک نفر هم به شدت زخمی شده است.
اسنادی که جدیدا منتشر شده نشان می‌دهد که مدیران و روسای قبلی باشگاه بارسلونا توجیه عجیبی برای پرداخت پول به خوزه ماریا انریکز نگریرا داشته‌اند.
مشهد ـ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور گفت: توجه و رسیدگی به محرومان از شعارهای دولت سیزدهم بوده که از ابتدای فعالیت این دولت مطرح شده است.
رئیس جمهور گفت: بخش خصوصی بعد از واگذاری نباید رها شود بلکه باید به نحوی مورد حمایت قرار گیرد که در راستای ثروت‌آفرینی پایدار و رشد اقتصادی عمل کند.
«شیخ‌کلینی»، محدث و عالم ایرانی و مؤلف «اصول کافی»، از ساکنان قدیمی این روستای دوهزارساله بوده است. بقعه «شیخ‌کلینی» مهم‌ترین بنای روستاست و در نامگذاری روستا هم نقش داشته و از جنبه تاریخی و مذهبی نیز شاخص است.
برخی از اهالی برعکس مسوولان نظرشان در مورد امدادرسانی مساعد نیست و از گلایه‌های‌شان می‌گویند. «از ۱۱ بهمن ماه تاکنون فقط دو روز گردنه چری (واقع در شهرستان کوهرنگ) باز بوده. حالا یک شهر و ۷۲ روستای اطرافش درگیر این بحران شده‌اند. منطقه «بازفت» جمعیتی بالغ بر ۲۲ هزار نفر دارد و آذوقه مردم هم تمام شده. برای باز کردن راه‌ها جز یک دستگاه «لودر و بولدوزر» فرسوده هیچ ماشین‌آلات دیگری نیست تا راه‌ها را باز کند. برای همین باز کردن مسیر‌ها به سختی و کندی انجام می‌شود.»
یکی از پرسنل باغ وحش روستای طاهرده درباره چگونگی انتشار فیلم شیر و خرس در حال احتضار باغ وحش گفت: در قسمتی از باغ وحش که مخصوص غذا دادن به حیوانات به ویژه شیرهاست فردی در غفلت نگهبان و پرسنل باغ وحش اقدام به فیلمبرداری می‌کند. این فرد در بین شیر‌های باغ وحش از شیری مریض و کهنسالی که ۲۰ سال سن دارد و لاغر بوده فیلم گرفته است؛ این در حالی است که بقیه شیر‌ها سرحال و سرزنده‌اند و این فرد از آن‌ها فیلم نگرفته است.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: به تعبیر بنده سخنان اخیر رهبرانقلاب درباره زنان برای تحکیم و انسجام ملی و همبستگی ملی است، که همیشه بر آن تأکید داشتند و ایشان خواستند افقی را باز کنند.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سابقه تاریخی روستاهای ما نشان می دهد که روستا مرکز و کانون فعالیت ها و تعصبات دینی بوده است.
مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سابقه تاریخی روستاهای ما نشان می دهد که روستا مرکز و کانون فعالیت های اصلی و دینی و تعصبات دینی بوده است.
با مشارکت اپراتور اول، پروژه آبرسانی به روستای بُنده و شهرک شهید سلیمانی در خوزستان به بهره‌برداری رسید.
یکی از موضوعاتی که همیشه گریبان گیر بازار سرمایه بوده است بحث دخالت دولت‌ها در شرکت‌های بورسی بوده تا جاییکه این دخالت‌ها باعث شده است تا درآمد شرکت‌های بورسی آسیب ببیند و حتی در برخی مواقع شرکت‌های بورسی متحمل زیان شده اند. اما طی سالیان گذشته ناشران هیچ موقع به فشار‌های دولتی اعتراض نکرده اند. با توجه به اهمیت این موضوع با یک کارشناس بازار سهام به بررسی این موضوع پرداخته ایم.
جانشین اداره حفاظت محیط زیست سبزوار گفت: در روزهای گذشته یک قلاده گرگاس به چند نفر از اهالی روستای درفک سبزوار حمله برده که در این حادثه ۳ نفر در داخل روستا و یک نفر در باغی مجاور روستا زخمی شده‌اند.
نظامیان صهیونیست امروز دوشنبه به روستای الرشایده در شمال غرب اریحا یورش برده و اقدام به تخریب خانه‌های فلسطینیان کردند.
سیاری از خانه‌ها در گراکوف در درگیری‌ها به شدت آسیب دیده اند. یکی از مکان‌هایی که محل درگیری‌ها بوده، کلیسای روستا است. خرابه‌های ناشی از گلوله و شلیک توپ روی دیوار‌های کلیسا توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.
فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: فوت ۵ نفر بر اثر گزش عقرب کذب بوده و به هیچ وجه صحت ندارد. در روستای چاهنان تنها ۱۲ مورد گزش عقرب گزارش شده که هیچکدام خوشبختانه فوت نشده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ