بجنورد- رئیس مجلس تمرکز گرایی را مشکل کلی کشور دانست و گفت: بیشتر موضوعات و مشکلات به گونه‌ای است که نمی‌شود برای کل کشور یک نوع نسخه پیچید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع درمانی یمنی به مشکلات بیماران صعب العلاج برای درمان در خارج این کشور با توجه به امکان پرواز فقط به سمت یک مقصد از فرودگاه صنعا اشاره کردند.
شاهرود- یک کارشناس و عضو سابق تیم ملی کشتی ایران، با بیان اینکه ورزشکاران باید از کودکی مورد توجه و پرورش قرار گیرند، گفت: رفع مشکلات ورزشکاران سبب جلوگیری از مهاجرت آن‌ها می‌شود.
جمهوری اسلامی نوشت: اکنون زمان وقت تلف کردن برای پرداختن به حواشی نیست، وقت‌ها، نیرو‌ها و همت‌ها باید صرف همکاری برای حل مشکلات کشور و مقابله با کسانی شوند که آرزوی براندازی اصل نظام را دارند. غفلت از این امر اصلی و مهم باعث مشغول شدن به امور حاشیه‌ای می‌شود.
دبیر شورای نگهبان گفت: دوران دفاع مقدس فقط یک مقطع تاریخی نیست، بلکه یادآور یک فرهنگ و روش زندگی است و اگر این روش و سبک زندگی در جامعه حکم‌فرما شود، مشکلات کشور بسیار سریع‌تر حل خواهد شد.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به وزرای پیشنهادی که ضعیف باشند رای نخواهد داد چرا که مردم مشکل دارند و انتظار دارند که این مشکلات حل شود.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
احمد نادری: با وزیر آموزش و پرورش در مورد پرداخت حقوق فرهنگیان صحبت کردم. سازمان برنامه و بودجه می خواهد تمامی مشکلات کشور را با کسر از همین حقوق آخر سال فرهنگیان حل کند.
هدف‌گذاری اقتصادی جدید چین نشان‌دهنده تمایل پکن به یک جهش اقتصادی قابل توجه در مقایسه با سال گذشته است. در سال ۲۰۲۲، دولت چین رشد اقتصادی این کشور را ۵.۵ درصد پیش‌بینی کرده بود، اما در پایان سال به دلیل آنچه کارشناسان اجرای سختگیرانه سیاست «کووید صفر» می‌خوانند رشد اقتصادی محقق شده تنها ۳ درصد بود.
یک کارشناس حوزه دارو: امروزه دارو‌ها یا موجود نیستند یا اگر هم در کشور وجود داشته باشند، قیمت بالایی دارند و ما را در تهیه اقلام دارویی با چالش‌های فراوانی مواجه می‌سازند. از سوی دیگر در زمینه تولید دارو، ما در طول سال جاری به طور مکرر با تغییرات قیمتی روبه‌رو شدیم؛ مثلاً اگر در سال‌های گذشته تنها یک‌‎بار در سال تغییر قیمت داشتیم، امسال دیدیم که قیمت یک دارو دو الی سه مرتبه تغییر کرد.
از یک قدم زدن ساده در خیابان گرفته تا ارتقای شغلی، زندگی برای زنان در کشور‌های مختلف با مشکلات و چالش‌های بزرگ و کوچکی همراه است؛ اما حالی که در کشوری زنان از ابتدایی‌ترین حقوق خود محروم‌اند، در کشوری دیگر زنان سیاستمدار از مردان پیش افتاده‌اند.
نماینده مردم مهاباد در مجلس تاکید کرد: متاسفانه در بدنه دولت و مجلس برخی فکر می کنند با پاک کردن صورت مسئله بر آبروی و حیثیت دولت اضافه می شود ولی کاملا در اشتباه هستند و باید گفت با انشالله و ماشالله و مشکلات بر گردن این و آن انداختن نمی توان کشور را اداره کرد.
کندی و اختلال اینترنت طی یک سال گذشته در حالی به یکی از مشکلات روزمره عموم مردم تبدیل شده است بنابراین به نظر می رسددر این وضعیت صحبت کردن از توسعه اقتصاد دیجیتال به نوعی شعار محسوب شود.
هرچند این تصمیمات محدود به دو کشور اروپایی می‌شود، اما همین هم نشانگر آن است که جنگ اقتصادی میان ایران و غربی‌ها وارد فاز جدیدی شده است و که شدت و حدت بسیار بالاتری دارد. چراکه از دست دادن بازار‌های عراق، سوریه و لبان قطعا اقتصاد ایران را با مشکلات جدی مواجه خواهد کرد
مشکلات کشور با دستور‌های دولتی و در کوتاه مدت قابل رفع نبوده و نخواهند بود. این‌که یک دولت چنین بپندارد که معجزه‌ایی در جیب دارد و می‌تواند یکباره تمامی امور را سامان ببخشد، بیشتر کارکرد انتخاباتی دارد تا واقعی. مساله این است که چه اقدامی صورت بگیرد تا جامعه نسبت به بهبود مشکلات امیدوار باشد؟ قبل از آغاز هر برنامه‌ای برای انجام اصلاحات، ضروریست افق‌گشایی صورت بگیرد.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید تشکل‌هایی در کشور شکل بگیرد که دارای اساسنامه و مرامنامه بوده و این تشکل ها برای حل مشکلات در حوزه های مختلف نظیر سیاست خارجی، اقتصاد، انرژی و سایر بخش‌ها برنامه، نظریه و ایدئولوژی داشته باشند.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید تشکل‌هایی در کشور شکل بگیرد که دارای اساسنامه و مرامنامه بوده و این تشکل ها برای حل مشکلات در حوزه های مختلف نظیر سیاست خارجی، اقتصاد، انرژی و سایر بخش‌ها برنامه، نظریه و ایدئولوژی داشته باشند.
سیدحسین موسویان گفت: عموم ایرانی‌های خارج از کشور به منافع و عزت و موفقیت و سربلندی ایران پایبند و عاشق وطنشان هستند. لذا شایسته است که حاکمیت آنها را "باور" داشته باشد، به آنها "اعتماد" کند، آنها را بخشی از مشکل نبیند بلکه بخشی از "راه حل" در حل مشکلات و پیشرفت کشور تلقی و "شریک" دانسته و توان وظرفیت و عشق آنها به وطن را یک "فرصت" بداند.
سیدحسین موسویان گفت: عموم ایرانی‌های خارج از کشور به منافع و عزت و موفقیت و سربلندی ایران پایبند و عاشق وطنشان هستند. لذا شایسته است که حاکمیت آنها را "باور" داشته باشد، به آنها "اعتماد" کند، آنها را بخشی از مشکل نبیند بلکه بخشی از "راه حل" در حل مشکلات و پیشرفت کشور تلقی و "شریک" دانسته و توان وظرفیت و عشق آنها به وطن را یک "فرصت" بداند.
در یک نشست کارشناسی اعلام شد؛ مشکلات متعدد بخش مسکن به صورت مستقیم ۷۰ درصد جامعه را به خود مشغول کرده است.
یک عضو ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که مشکلات این کشور از طریق گفتگوی مسقتیم حل و فصل می شود.
این ماجرا بک فرصت بسیار مناسب برای ایران است تا بتواند جای روسیه در بازار جهانی در حوزه انرژی بگیرد و درآمد مناسبی به دست بیاورد. زیرا مشخصا اروپا نیاز دارد یک کشور خلاء حضور روسیه را برای این قاره پر کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس و دولت تلاش می‌کنیم با همان فرهنگ گذشت و محبت دوران دفاع مقدس، با عقل متصل به وحی در کنار یک عزم مومنانه و ابتکار عمل، خلاقیت، تلاش مجدانه و خستگی‌ناپذیر، با شجاعت برای عبور از مشکلات تصمیم‌گیری و تلاش کنیم.
وزیر کشور گفت: ما مشکل امنیتی نداریم، البته گاهی یک مساله را در کشور ما بزرگ جلوه می‌دهند، این مسائل به طور طبیعی در کشور‌های دیگر هم وجود دارد و فراوان است، آن‌ها مسائل و مشکلات خود را بزرگ نمی‌کنند، ولی در کشور ما یک مساله کوچک خیلی بزرگ می‌شود.
دبیر شورای نگهبان گفت: در یک سالی که از آغاز به کار دولت سیزدهم گذشته است شاهد اتفاقات امیدوارکننده‌ای بوده‌ایم که بابت آن‌ها از اعضای دولت و به ویژه رییس‌جمهور پرتلاش جناب حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی تشکر می‌کنیم و توفیق آن‌ها را در ادامه راه از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ