کمیته تخصصی شورای عالی میراث‌فرهنگی، در اولین نشست سال جاری خود، به بحث و بررسی در خصوص راه‌اندازی شوراهای عالی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی متناظر استانی، پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه درباره فرمان رئیسی در راه اندازی گشت ارشاد، آشکار است این است که رئیسی در تبلیغات رسانه‌ای و در نشست‌های مطبوعاتی در قامت رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی کوشش می‌کند از روش‌های فرهنگی و تبلیغی درسیاست‌های حجاب و عفاف دفاع کند. اما در قامت و نقش رئیس شورای عالی امنیت ملی با دستور به فرماندهان پلیس، خواستار راه اندازی گشت ارشاد می‌شود.
خسروپناه بیان کرد: برای نخستین مرکز رصد، برنامه‌ریزی و ارزیابی در شورای عالی انقلاب فرهنگی راه‌اندازی شده است، همچنین برای نخستین بار ستاد رصدخانه در کشور راه‌اندازی شده است و ۴۵ رصد خانه علمی، فرهنگی و اجتماعی در کشور وجود دارد.
صادق زیباکلام، استاد سابق علوم سیاسی دانشگاه تهران نیز درباره راه‌اندازی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه گفت: «متاسفانه مسئولانی مانند رئیس‌دولت، وزیر علوم، معاون اول رئیس‌دولت، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، سخنگوی این شورا، رئیس دانشگاه تهران و... در مورد آزاداندیشی، کرسی‌های آزاداندیشی، احترام به نظرات اساتید، آزادی بیان اساتید در بیان اظهارنظرات‌شان و... طوری صحبت می‌کنند که انگار در کشور دیگری زندگی می‌کنند.»
در پنجاه و چهارمین جلسه شورای تحول و تعالی سازمان ثبت، راه اندازی سکوی (پلتفرم) ارائه خدمات متمرکز و بدون توقف ثبتی تا پایان سال عنوان شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیوان محاسبات را مکلف به راه اندازی پایگاه جامع مالی و گردآوری اطلاعات مالی و بودجه ای دستگاه های اجرایی بخش عمومی کردند.
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: معاونت میراث فرهنگی نسبت به تشکیل و فعال سازی راهیان میراث فرهنگی مشابه راهیان نور و راهیان پیشرفت اقدام کند.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی از راه اندازی سامانه شفافیت آرای نمایندگان خبر داد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از راه اندازی سامانه شفافیت آرای نمایندگان خبر داد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به راه اندازی قرارگاه صنایع فرهنگی گفت:پروژه یوز باید به نماد اقتدار تبدیل شود.
دکتر علی رستمی در جلسه شورای معاونین با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت لازم و تأمین ماشین آلات معدنی به‌منظور تولید 1 میلیون تن کاتد تا سال 1406، بر تعامل بیشتر با شرکت‌های دانش‌بنیان برای تولید بهینه و پایدار و استقرار نخستین معدن هوشمند مس تاکید کرد.
عضو شورای شهر تهران گفت: پایانه شرق اگر راه اندازی شود برای شهر تهران ۵۰۰ میلیارد تومان درآمد پایدار خواهد داشت.
شورای تجاری ایران و روسیه با هدف رفع موانع همکاری‌های صنعتی و تجاری میان طرف‌های ایرانی و روس آغاز به کار می کند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: یکی از ماموریت‌های دولت این است که با روسیه و کشورهای اوراسیا درباره مناطق آزاد مشترک اقدام ویژه و عملیاتی انجام شود.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: سامانه حمل و نقل جانبازان و معلولین و نابینایان که دوره گذشته تعطیل شده بود، زیر نظر شرکت واحد کار خود را آغاز کرده و ۵۰ ون به ظرفیت آن اضافه شده است .
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راه‌های مدیریت منابع مردم پذیره نویسی در فرابورس در راستای راه اندازی صندوق املاک و مستغلات است.
قانون حجاب مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و من فکر نمی‌کنم پناه بردن به قانون، مسأله اصلی در این زمینه باشد. باید پشت این سنگر را بلاوجه نگیریم. مثلاً در مورد ماهواره آیا قانون نیست؟ چرا هست ولی چرا برخورد نمی‌شود باید خوب فکر کنیم و ببینیم درد و درمان چیست.
تقدیم لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان، برگزاری شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ و ایجاد دبیرخانه آن و خبر راه اندازی گمرک تخصصی دانش بنیانها از مهمترین اخبار این حوزه بود.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از پیگیری احیای معافیت های مالیاتی مناطق آزاد و همچنین راه اندازی بانک و بورس بین الملل در مناطق آزاد خبر داد.
شورای عالی بورس با تأسیس بورس بین‌الملل در مناطق آزاد کشور موافقت کرد.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: در جلسه شورای عالی بورس بحث تأسیس بورس بین‌المللی مطرح شد که شورا با راه‌اندازی آن به صورت اصولی موافقت کرد.
به گفته رئیس سازمان بورس امروز اعضای شورای عالی بورس با اعطای مجوز راه اندازی اصولی بورس بین الملل موافقت کردند.
دولت سیزدهم با راه اندازی شورای عالی مسکن و نیز راهبری نهضت ملی مسکن در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن و انجام تعهد مسکنی این دولت، می تواند دولت «مسکن ساز» لقب بگیرد.
سهام عدالت هفته کم‌نوسانی را سپری می‌کند. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز ۰.۵۸ درصد رشد کرد و ارزش سهام عدالت ۰.۴ درصد افزایش یافت.
نبویان: تا به امروز هیچکس حریف این شرکت نشده است؛ پیمانکاران به حاکم تبدیل شده‌اند. نامه‌نگاری‌های صورت گرفته از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی به رئیس جمهور وقت در سال‌های ۹۸ و ۹۹ ناظر بر تعلل و مقاومت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در راه‌اندازی سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ