مردم قزاقستان برای تعیین نمایندگان خود در پارلمان و شوراهای محلی به پای صندوق‌های رای رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حزب راستگرای مردمی اسپانیا با اعلام پیروزی در انتخابات زودهنگام پارلمانی، از کسب بیشترین نتایج آرا خبر داد، اما از دست یافتن به اکثریت آرا برای تشکیل دولت بازماند.
در ازبکستان قرار است انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری برگزار شود تا سرنوشت رئیس جمهور آتی و تغییرات قانون اساسی این کشور مشخص شود.
سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: از مدتها پیش موضوع انتخابات را در دستور کار خود قرار داده و کمیته انتخابات را فعال کرده‌ایم ولی موافق انتخاباتی شدن زود هنگام فضای جامعه نبودیم.
امسال، سال انتخابات است و از آغازین روز‌های سال ظاهرا بنای تشکیک در انتخابات آغاز شده است. رویه‌ای مرسوم در سال‌های اخیر که از طرف برخی جریان‌های سیاسی بدسابقه دنبال می‌شود و متأسفانه مواجهه بازدارنده‌ای با آن صورت نگرفته است. آن‌ها انتقام بی‌اقبالی مردم به جریان سیاسی مطبوع‌شان را از صندوق‌های رأی می‌گیرند.
مردم قزاقستان برای تعیین نمایندگان خود در پارلمان و شوراهای محلی به پای صندوق‌های رای رفتند.
در ادامه ناآرامی‌های سیاسی در کشور پرو، رئیس‌جمهور جدید و موقت این کشور اعلام کرد انتخابات زودهنگام را تا سال ۲۰۲۴ به تعویق انداخته است.
طبق نظرسنجی پای صندوق های رای، قاسم جومارت توکایف رئیس جمهور قزاقستان با پیروزی در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، مجددا این سمت را عهده دار گردید.
مک‌کارتی در یک سخنرانی گفت: «دو سال پیش که رهبر شدم، جمهوری‌خواهان کمتر از دویست کرسی در مجلس نمایندگان داشتند».
تا کنون بیش از ۴۰ میلیون آمریکایی در رای گیری زودهنگام به کنگره آمریکا رای خود را به صندوق انداختند.
روند رأی گیری در انتخابات پارلمانی زودهنگام در کشور دانمارک ادامه دارد.
در آستانه برگزاری انتخابات زودهنگام کنست رژیم صهیونیستی در روز یکم نوامبر آینده (دهم آبان ماه) تنش های سیاسی میان یائیر لاپید نخست وزیر فعلی و بنیامین نتانیاهو رهبر مخالفان تشدید شده است.
انتخابات زودهنگام پارلمانی ایتالیا از صبح امروز یکشنبه در حالی شروع شده و در حال برگزاری است که گمانه زنی هایی درباره نتایج آن و احتمال بروز زلزله سیاسی در اروپا وجود دارد.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح با تأکید بر اینکه دولت موقت صلاحیت تشکیل انتخابات زودهنگام را ندارد، از مخالفت قاطع این ائتلاف با برگزاری انتخابات زودهنگام قبل از تشکیل دولت جدید خبر داد.
رئیس پارلمان و رئیس حزب دموکرات کردستان عراق بر ضرورت برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام و پیش از آن تشکیل دولت مورد توافق همه طرف ها تأکید کردند.
فیان صبری نماینده پارلمان عراق گفت که برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام باید مطابق شرایط باشد.
روزنامه «ولت» آلمان روز یکشنبه به نقل از سرویس اقدام خارجی اروپا و دیپلمات های اتحادیه اروپا مدعی شد که اردوغان در سودای این است که انتخابات ریاست جمهوری را زودتر از موعد برگزار کند.
ائتلاف دولت قانون تاکید کرد که بدون تحقق برخی شروط امکان برگزاری انتخابات زود هنگام وجود ندارد.
رئیس ائتلاف دولت قانون عراق انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور را بدون انعقاد جلسات پارلمان میسر ندانست.
گرمی-نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: ورود زودهنگام به انتخابات مجلس سم مهلک در مسیر توسعه شهرستان گرمی است.
چارچوب هماهنگی شیعی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از پیشنهاد مقتدی صدر رهبر جریان صدر در زمینه برگزاری انتخابات زودهنگام در عراق ، حمایت می کند.
بنابر گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، دفتر هادی العامری در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما برگزاری انتخابات زودهنگام را که سید مقتدی الصدر درخواست آن را کرد، تأیید می‌کنیم. انتخابات پیشین با شبهه‌ها و اعتراضات بسیاری همراه بود».
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق بر حمایت خود از فراخوان مقتدی صدر درباره برگزاری انتخابات پیش از موعد تأکید کرد.
هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق بر حمایت خود از فراخوان مقتدی صدر درباره برگزاری انتخابات پیش از موعد تأکید کرد.
پس از درخواست برخی احزاب عراقی برای گفت‌و‌گو به منظور حل مشکلات سیاسی در این کشور، رهبر جریان صدر گفت‌و‌گو را امری بی‌فایده دانست و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ