مدافع استقلال می‌گوید تیمش به بچه سرراهی دولت تبدیل شده و یتیم است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
به فال و فالگیری مطلقاً اعتقادی ندارم، ولی برای اینکه اطلاعات تازه‌تری از این پروسه پیدا کنم امتحانش می‌کنم، یک ربع ساعت فال تاروت ۲۵۰ هزار تومان. سریع حساب می‌کنم می‌گویند خانم فالگیر امروز و در همین چند ساعت ۲۰ نفر را دیده یعنی همین الان هم ۵ میلیون کاسب شده. وقت خانم فالگیر پر است و این بار لطف می‌کند که به من وقت می‌دهد، چون سریع باید خودش را به آرایشگاه دیگری برساند. هرکس پیش خانم فالگیر می‌رود با صورت برافروخته و هیجان‌زده برمی‌گردد.
آن‌قدر روز را در کنار زنبورها شب کرده‌اند که حتی از صدای بال زدنشان می‌فهمند ‌که آنها عصبانیند یا به فکر کار؛ آنها می‌گویند هر آدمی نمی‌تواند زنبوردار باشد و زنبور هم هرکسی را قبول نمی‌کند؛ اگر نخواهد، می‌پرد و برای همیشه می‌رود اما در گرما و خشکی این سال‌ها فعلا مانده‌اند و عسل می‌سازند.
حجت الاسلام ابراهیم رئیسی گفت: تنها مدار، حق است و سختی کار قضات هم همین است که باید بر مدار حق حرکت کنند.
آیت الله عاملی با اشاره به ثبت نام شهروندان برای دریافت خودرو با تاکید بر اینکه ماشین بی‌کیفیت را جز انسان مضطر خریداری نمی‌کند، به هموطنان توصیه کرد اگر برای پیشرفت کشور غیرت و تعصب دارند که حتماً دارند و اگر اضطرار ندارند ثبت نام نکنند.
رئیس جمهور صربستان می‌گوید که غرب از اعمال فشار روی این کشور برای پیوستن به تحریم‌ها علیه روسیه، دست نمی‌کشد!
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات لغو تحریم با بیان اینکه ایران همچنان از احیای برجام استقبال می‌کند، گفت بایدن از امضای توافقنامه احیای برجام به دلایل انتخاباتی هراس دارد.
هافبک استقلال می گوید اگر فردا هم پول استراماچونی را پرداخت کنند، دیگر به کار باشگاهش نمی آید.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به این پرسش که آیا می تواند تفکر خود را در تیم ملی القا کند گفت: ما یک نگرش داریم و یک نتیجه و برنامه. ما از نظر نگرش می‌خواهیم تغییر سبک بدهیم و این مدل بازی سبک من است و هر کجا بوده‌ام اجرا کرده‌ام حتی در گل‌گهر.
قلعه‌نویی: هرکس قول قهرمانی می‌دهد، تیم‌ملی را تحویلش می‌دهم!
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای خاتمی در ۱۵ نکته توصیه‌ای برای اصلاح روند ساختار موجود دادند اما می‌بینید تندروها در رسانه‌ها به چه شکل با پیشنهادات آقای خاتمی رفتار می‌کنند.
سومین اقتصاد بزرگ آسیا هم چنین بازار داخلی رو به رشدی را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود هند در سال ۲۰۲۳ میلادی علیرغم هراس موجود درباره رکود جهانی سریع‌ترین رشد اقتصادی را در مقایسه با سایر اقتصاد‌های بزرگ جهان داشته باشد. اگر هند بتواند این مسیر را حفظ کند قادر خواهد بود با تولید ناخالص داخلی به ارزش ۱۰ تریلیون دلار تا سال ۲۰۳۵ میلادی به سومین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل شود.
فرمانده نیروی قدس سپاه، تاکید کرد: هرکس یک روز کار رسانه‌ای علیه ما کرده باشد یک روز ضربه اش را خواهد خورد و روزی می‌رسد که آنها می‌بینند هیچ چیز برای آنها باقی نمانده است.
هانسی فلیک، سرمربی آلمان، معتقد است که قهرمانی در جام جهانی 2022 باعث تکمیل افتخارات لیونل مسی خواهد شد.
خورخه والدانو مسی را جوهره فوتبال دانست و از این بازیکن پیش از دیدار با کرواسی تمجید کرد.
هر مسئله ریاضی که تاکنون حل نشده‌است، به‌هیچ‌وجه ساده نیست. حل این مسائل یا کلا غیرممکن است یا با تکنیک‌های کنونی‌قابل حل نیست. با این‌حال، در دنیای ریاضی مسائلی وجود دارد که ساده به‌نظر می‌رسد؛ آن‌قدر ساده که هرکسی با دانشی ابتدایی از ریاضی می‌تواند آن‌ها را درک کند، اما اثبات این مسائل به‌قدری دشوار است که هیچ‌کس موفق به حل آن‌ها نشده‌است. در ادامه با فهرستی از مسائل به‌ظاهر ساده ریاضی که البته حل‌شان مشکل است، آشنا خواهیدشد.
دوچرخه‌های نخستین که در تهران مورد استفاده قرار می‌گرفت از مارک‌های «هرکوس»، «رالی»، «بی. اس. آ» و «بیرمنگام» همگی ساخته کشور انگلستان بود. قیمت بهترین، بادوام‌ترین و خوش رکاب‌ترین نوع دوچرخه از ۱۰ تومان شروع می‌شد و به ۱۵ تومان می‌رسید که قیمت لوازم اضافی آن از جمله، قاب، ترک بند، بوق و امثال آن شامل دو تومان می‌شد.
به دلایلی همچون حمایت چین از روسیه و ایران، هدف‌گذاری تایوان، سیطره بر اروپا، افزایش توان هسته‌ای، استقرار سلاح در مدار زمین و کنترل پنل‌های خورشیدی باید از چین هراس داشت.
رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد از عملکرد برخی داوران و کمک داوران لیگ برتری ناراضی است.
لروی سانه، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، حدود یک ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه بنده باید در همه حال به حفظ حریم الهی توجه کند، گفت: هرکس حریم خداوند را نگه دارد، در فتنه‌ها غرق نخواهد شد.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه بنده باید در همه حال به حفظ حریم الهی توجه کند، گفت: هرکس حریم خداوند را نگاه دارد، در فتنه‌ها غرق نخواهد شد.
تیم فوتبال استقلال تا پیش از شروع مسابقات لیگ برتر، دو بازی تدارکاتی دیگر انجام می‌دهد.
طوفان توئیتری علیه ستاره ایرانی شکل گرفته و طارمی باز هم به تمارض متهم شد! هواداران اسپورتینگ لیسبون در فضای مجازی به شدت از طارمی انتقاد کردند و طوفان توییتری راه انداختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ